SOS mare primerenca! :-:.b
SOS mare primerenca! :-:.b
Hola maques!
he sigut mare d'un nen preciossissíiim el 4 de juliol del 2013. Estic feliç com una perdís amb el meu petit, però haig de confessar que no tot han sigut flors i violes. La maternitat va començar sent molt dura i és per això que aprofitant coneixements de professió (psicòloga
) i experiència he escrit aquest artícle que forces mares recents m'han dit que les ha ajudades molt. És per això que el penjo per aquí per si a algú li pot anar bé i sentir-se una mica més alleujada.
Ànims que ho estas fent de conya!
http://www.unpocodepsicologia.com/maternidad/aprendiendo-a-ser-mama/
he sigut mare d'un nen preciossissíiim el 4 de juliol del 2013. Estic feliç com una perdís amb el meu petit, però haig de confessar que no tot han sigut flors i violes. La maternitat va començar sent molt dura i és per això que aprofitant coneixements de professió (psicòloga
) i experiència he escrit aquest artícle que forces mares recents m'han dit que les ha ajudades molt. És per això que el penjo per aquí per si a algú li pot anar bé i sentir-se una mica més alleujada.Ànims que ho estas fent de conya!
http://www.unpocodepsicologia.com/maternidad/aprendiendo-a-ser-mama/
Re: SOS mare primerenca! :-:.b
M'ha agradat molt el teu escrit Pat83 i tot és cert i ajudaràs a moltes mares. Cadasquna ha de fer el que li dicti el cor i pel bé del seu fill/a.
Quan ets mare primerenca és molt dur, bé almenys per a mi, vaig tenir una recuperació llarga i amb la lactància no me'n sortia, i amb les hormones alterades uuff. Jo al començament al fer lactància mixta m'ho vaig prendre bastant malament fins que em vaig conscienciar que el nen a de créixer i està sa, i encara fem pit.
Quin rotllo he fet jeje.
Moltes gràcies per compartir-ho!!
Quan ets mare primerenca és molt dur, bé almenys per a mi, vaig tenir una recuperació llarga i amb la lactància no me'n sortia, i amb les hormones alterades uuff. Jo al començament al fer lactància mixta m'ho vaig prendre bastant malament fins que em vaig conscienciar que el nen a de créixer i està sa, i encara fem pit.
Quin rotllo he fet jeje.
Moltes gràcies per compartir-ho!!
Jejeje bo l'escrit! Jo el de tornar-me sorda l'he aplicat taaaaaant!!! És q la gent sap moltes coses, sobretot els que no són pares...! Curiós! Jajaja
Ah! El meu peque va néixer el 3 de juliol passat! Jiji es porta in dia amb el teu!
Felicitats x la maternitat i a seguir gaudint-la!
Ah! El meu peque va néixer el 3 de juliol passat! Jiji es porta in dia amb el teu!

Felicitats x la maternitat i a seguir gaudint-la!
Apa Garota nomes un dia! Jiji I com ho portes? Nosaltres encara no dormim del tiron a les nits ;) pero estem en ello! Gràcies per escriure'm boniques. Ampliaré aquesta secció de maternitat donat q ha tingut molt d'èxir i la veritat es que hem ve molt de gust compartir cosetes amb les mamis i entre totes ajudar.nos. la maternitat moltes vegades es viu amb força soledat i incertesa així q entre totes fem pinya!
1 abraçada forta marones!
1 abraçada forta marones!
Pat83! Nosaltres tampoc dormim d'una tirada però tampoc m'angoixa.. Tb dorm la meitat de la nit al nostre llit i.... Ens encanta!! Jaja és el q tu dius, fer el q el q el cor et dicti i fer-se el sord. Nosaltres actuem amb molta naturalitat amb el peque i ems ha anat molt bë x no crear expectatives. Viure el dia a dia, i tot vasortint!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |