PITS I MUGRONS TOUS
PITS I MUGRONS TOUS
Hola noies,
Us volia comentar si vosaltres us noteu els pits diferents...
JO he tingut dues nens, una té tres anys i la petita 8 mesos, la primera sí que vaig fer pit, però molt poquet, un mes, i amb la segona només he fet Lactancia artificial...
Però tinc els pits super estranys... molt i molt tous, m'han quedat com desinflats, i més petits, i els mugrons també com desinflats, super elastics,... a més els mugrons ara els tinc ben plans i algunes vegades quan están relaxats s'amaguen una mica... tot i que quan tinc fred o s'estimulen em surten...
Us ha passat a alguna?
Us volia comentar si vosaltres us noteu els pits diferents...
JO he tingut dues nens, una té tres anys i la petita 8 mesos, la primera sí que vaig fer pit, però molt poquet, un mes, i amb la segona només he fet Lactancia artificial...
Però tinc els pits super estranys... molt i molt tous, m'han quedat com desinflats, i més petits, i els mugrons també com desinflats, super elastics,... a més els mugrons ara els tinc ben plans i algunes vegades quan están relaxats s'amaguen una mica... tot i que quan tinc fred o s'estimulen em surten...
Us ha passat a alguna?
Re: PITS I MUGRONS TOUS
Hola sil80 !! Acabo de veure aquest post, a mi el que m'ha passat és que tinc els pits una mica més petits i això que sempre han estat petits i estic fent lactància mixta, bé fa una setmana que no vol pit però anem fent.
Re: PITS I MUGRONS TOUS
a mi em passa el mateix!!! mhan caigut 10 metres kin horror!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |