loquios, com són en comparació a una regla????

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

loquios, com són en comparació a una regla????

EntradaAutor: martina13 » dg. oct. 27, 2013 6:15 am

hola!!!! bon dia!!!

tinc un dubte i/ o pregunta:

jo tinc unes regles exageradament abundants: em duren entre 7 i 9 diez i perdo moltissim ( vull dir que els tampax super plus em duren 3 o 4 hores màxim, les compreses no me les puc posar sinó cada hora hauria de canviar-me).

els loquios del post-part s'assemblen a les tevés regles? perds molta sang??? és que ahir pensaba si jo tinc unes regles tant bèsties potser els loquios em semblaran una benedicció!!!!
Susana82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: ds. oct. 12, 2013 6:11 pm

Re: loquios, com són en comparació a una regla????

EntradaAutor: Susana82 » dg. oct. 27, 2013 8:55 am

Hola
Jo a les regles post-part pensava q serien més i per a mi tampoc va ser tan....
Jo tinc les regles molt irregulars, però les tinc normal...
no se si t pogut ajudar...
barrufa!
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dj. des. 15, 2011 11:02 am

EntradaAutor: barrufa! » dg. oct. 27, 2013 11:06 am

Jo sempre he tingut regles molt abunsants. Les pèrdues post-part els primers dies van ser semblants però desseguida van anar baixant molt.
A mi em feia cosa que fossin molt abundants i em vaig comprar les compreses de prenatal que són molt amples i em van anar molt i molt bé.
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dg. oct. 27, 2013 11:08 am

Jo tampoc se per què diuen que és "com una regla".
Si, sagnava, però ni la quantitat ni la forma ni el mal eren semblants

De tota manera cada dona ho viu diferent, per lo que jo de tu no em preocuparia massa d'això!

El que NO podras fer és utilitzar tampax. Jo vaig comprar compreses de farmàcia.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dg. oct. 27, 2013 11:53 am

Per mi va ser com una regla, però les meves són força escasses!! Pel q fa a les compreses, utilitzava les normals, però sobretot els primers dies, les canviava més sovint!!!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. oct. 27, 2013 12:33 pm

però a mi a l'hospital m'han dit que compreses normals no puc k han de ser de coto de farmacia.k vas utilizar tipo evax o ausonia?????
Nineta22

EntradaAutor: Nineta22 » dg. oct. 27, 2013 2:46 pm

Vaig dur d'aquestes grosses de cotó però només en vaig utilitzar una, la que em van posar a la sala de parts. Després vaig preferir canviar-me cada hora però estar més còmode per això vaig comprar les compreses normals. Jo vaig comprar les evax amb ales i d'aquestes de nit, que són una miqueta més grans!!!
Nineta22

EntradaAutor: Nineta22 » dg. oct. 27, 2013 2:47 pm

És que amb les de cotó sembla que duguis un bolquer!!!!
barrufa!
Entrades: 255
Membre des de: dj. des. 15, 2011 11:02 am

EntradaAutor: barrufa! » dg. oct. 27, 2013 7:13 pm

N'hi ha de cotó que no són tan grans. A mi les del prenatal pels primers dies em van anar molt bé. Éd veritat que són grosses però tenen forma i s'enganxen a les calcetes. Jo hi anava molt segura.

Després ja vaig passar a compreses de cotó però petites i les ausonia de paquet blau de tota la vida.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. oct. 27, 2013 10:02 pm

ah okkk m'agafo la idea!!!
Nusol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. set. 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Nusol » dl. oct. 28, 2013 10:38 am

Hola!

Jo també em pensava que les pèrdues post-part serien més abundants, per mi no van ser tant...
Per els primers dies vaig fer servir les compreses de cotó de farmàcia (les gruixudes), però pocs dies, després de cotó però més fines i petites.
Imatge Imatge
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dc. oct. 30, 2013 8:19 pm

jo vaig comprar compreses post part i em sembla q les vaig comprar a alguna perfumeria tipo Druni.
Però després resulta q me les van donar a la clínica, aixì q no les vaig fer servir pq despres a casa ja usaba evax normals
DENÍS
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » ds. nov. 02, 2013 9:22 am

A nosaltres ens van recalcar que NO usessim les compreses convencionals, però no recordo per què! Em sona que era per evitar infeccions.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Lizzy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. març 04, 2013 4:00 pm

EntradaAutor: Lizzy » dj. des. 05, 2013 10:27 am

Ara que ja he acabat amb la meva fase de pèrdues, puc dir que els loquios no tenen RES a veure amb la teva regla. En certa forma, és una loteria com se't manifestaran.
Explico el meu cas perquè aquí la majoria han parlat de pèrdues poc abundants i així si alguna més es troba en una situació similar a la meva no se sentirà tan "sola": jo tinc unes regles normals, no molt abundants (mai he fet servir els tampax super plus, per exemple, ja que amb els super ja vaig bé els dos dies centrals). Doncs els meus loquios han estat molt abundants i moooolt llaaaargs. 49 dies, per ser exactes. Tot i que forts-forts només són la primera setmana.
He fet servir sempre les compreses de farmàcia de la marca Febus. Són cares, però vaig preferir gastar-m'ho ja que la cel·lulosa no es recomana ja que poden infectar els punts, i jo tenia una episio, a més que amb tants dies de portar compreses allà necessitava un material de qualitat i que transpirés (de petita era al·lèrgica a la cel·lulosa, i ara l'aguanto uns dies, però no un mes i mig...)
El primer paquet de compreses de les grans (les que diueu que són tipus bolquers, tot i que amb una bona calceta d'aquestes de reixa s'aguanta força bé) em va durar les 48h que vaig estar a l'hospital, així que imagineu-vos! Cada cop que m'aixecava l'omplia. I al llit m'havien de posar empapadors, ja que sinó tacava els llençols... Després, cap al quart dia ja va baixar d'intensitat i es va convertir en una regla dels dies centrals, per entendre'ns, i vaig fer servir les compreses normals amb ales, però de cotó, de la mateixa marca. I al cap de tres setmanes, les pèrdues ja són poques però constants, així que vaig anar amb salvaslip (mateixa marca, també de cotó) fins a la meva particular "cinquantena" :content:

Ara espero que la regla trigui força a tornar a manifestar-se, perquè amb tants dies crec que he fet una bona neteja d'allà dins!! :-D
Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::