Genolls

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
nonsense83
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. nov. 24, 2012 4:58 pm

Genolls

EntradaAutor: nonsense83 » dt. set. 10, 2013 1:50 pm

Hola noies,
Des de que vaig parir al juliol em fan molt mal els genolls, casi ni em puc ajupir. Algu li ha passat? Sabeu de que es?
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Genolls

EntradaAutor: charito » dc. set. 11, 2013 5:52 pm

Quan estem embarassades generem una hormona que relaxa les articulacions, després de parir aquestes han de tornar a la normalitat. Si durant l'embaras degut al pes extra els teus genolls han patit no te'n has adonat però ara que es hora de tornar a lloc pot ser que faci mal. Et recomano que vagis al traumatòleg i que et facin proves, pots necessitar rehabilitació.

A mi em va passar amb la planta dels peus, del sobrepes vaig forçar els tendons dels peus i no em va sortir fins dos o tres mesos després de parir, de fet no ho vaig relacionar d'entrada. Vaig portar plantilles pero el que em va anar millor va ser un osteopata que treballes la zona i ajudes a posar-la a lloc, i he trigat un parell d'anys en tornar a estar al 100%.

Ànims!!!
nonsense83
Entrades: 152
Membre des de: ds. nov. 24, 2012 4:58 pm

EntradaAutor: nonsense83 » dj. set. 12, 2013 11:12 am

Merci charito!
ballerina
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 19, 2011 12:04 pm

EntradaAutor: ballerina » dl. set. 16, 2013 11:18 am

A mi em va passar! Molt mal de genolls, tampoc sabia d'on venia... El cas es que ho vaig explicar al metge, vam fer uns análisis de sang que van sortit OK, i al cap de 3 o 4 mesos d'haver parit tal com va venir, va marxar!

El cos ha patit molts canvis i s'ha de posar tot a lloc! Si et preocupa consulta-ho, no està de menys.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. set. 27, 2013 8:22 am

Jo també vaig estar amb moltes molèsties a les articulacions, sobretot genolls, colzes i espatlles. Gairebé no em podia seure a terra amb les cames creuades del mal que em feien els genolls. He estat així pràcticament el primer any de vida de la meva filla, no sé en quin moment se m'ha anat passant però ara ja no em fan mal.
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::