rehabilitacio sol pèlvic a lleida
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
rehabilitacio sol pèlvic a lleida
Hola a totes!
Fa tres mesos que he tingut la meva segona filla i la ginecologa m'ha recomanat de fer rehabilitació del sol pèlvic. Coneixeu algun centre on ho facin bé? Com es porten a terme les sessions? Què et fan fer?
A veure si em podeu resoldre els dubtes perquè em fa una mica de cosa, però sè que es imprtant fer-ho.
gracies!!!
Fa tres mesos que he tingut la meva segona filla i la ginecologa m'ha recomanat de fer rehabilitació del sol pèlvic. Coneixeu algun centre on ho facin bé? Com es porten a terme les sessions? Què et fan fer?
A veure si em podeu resoldre els dubtes perquè em fa una mica de cosa, però sè que es imprtant fer-ho.
gracies!!!
Re: rehabilitacio sol pèlvic a lleida
Hola,
Probablement ja estiguis anant a algun centre ja que he vist que la pregunta era d'inicis de setembre però per si acàs... El centre de conec és la unitat de rehabilitació del sòl pèlvic de vithas salut, pertany a l'hospital montserrat però es troba a pardinyes davant la Llotja. El tractament suposo que és diferent segons el problema.
Bé, no sé si et serà d'ajuda...
Fins aviat!
Probablement ja estiguis anant a algun centre ja que he vist que la pregunta era d'inicis de setembre però per si acàs... El centre de conec és la unitat de rehabilitació del sòl pèlvic de vithas salut, pertany a l'hospital montserrat però es troba a pardinyes davant la Llotja. El tractament suposo que és diferent segons el problema.
Bé, no sé si et serà d'ajuda...
Fins aviat!
- ariadna_deponent
- :: rateta

- Entrades: 176
- Membre des de: dc. set. 18, 2013 5:39 pm
Re: rehabilitacio sol pèlvic a lleida
A vilagrassa tb hi ha un centre privat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |