endocrino/dietista Barcelona?
endocrino/dietista Barcelona?
bon dia
doncs si.....passat ja 8 mesos encara em queden alguns quilets per perdre i crec que va sent hora de posar-m'hi seriosament i crec que sense ajuda no me's sortire (ditxosa falta de voluntat
)
podrieu recomanar-me algun endocrino / dietista per barcelona? hi ha tants especialsites que em perdo....
m'agradaria algun metge que no es dediqui a "fotre bronca"que ja vaig prou estressada amb la peque, la feina, el pit, les nits en blanc.....suposo que m'enteneu
apa ja em direu les vostres experiencies!!!
bones vacances!!!!
doncs si.....passat ja 8 mesos encara em queden alguns quilets per perdre i crec que va sent hora de posar-m'hi seriosament i crec que sense ajuda no me's sortire (ditxosa falta de voluntat
podrieu recomanar-me algun endocrino / dietista per barcelona? hi ha tants especialsites que em perdo....
m'agradaria algun metge que no es dediqui a "fotre bronca"que ja vaig prou estressada amb la peque, la feina, el pit, les nits en blanc.....suposo que m'enteneu
apa ja em direu les vostres experiencies!!!
bones vacances!!!!
Re: endocrino/dietista Barcelona?
has provat anar a naturhouse? a mi mho va recomanar un endocri kuan una vegada vai fer dieta i m va nar molt be
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |