Deducció per maternitat: dubte!!
Deducció per maternitat: dubte!!
Bon dia!
El 20 de març va néixer la meva filla i a principis d'abril vaig demanar a Hisenda la "deducció per maternitat", és a dir cobrar cada mes els 100 euros q pertoquen... Al cap de poc vaig rebre una carta dient q ok, q havien acceptat la sol·licitud. Però encara no m'han fet cap ingrés!! Sabeu quant de temps triguen?? grpacies!! estic trucant-hi per demanar-ho, però no hi ha manera q m'agafin el telèfon!! :(
El 20 de març va néixer la meva filla i a principis d'abril vaig demanar a Hisenda la "deducció per maternitat", és a dir cobrar cada mes els 100 euros q pertoquen... Al cap de poc vaig rebre una carta dient q ok, q havien acceptat la sol·licitud. Però encara no m'han fet cap ingrés!! Sabeu quant de temps triguen?? grpacies!! estic trucant-hi per demanar-ho, però no hi ha manera q m'agafin el telèfon!! :(
Re: Deducció per maternitat: dubte!!
Juraria que a mi m'ho van començar a fer el mes següent d'aprovar-ho. Encara els estic cobrant cada mes.
Espero que ho cobris ben aviat.
Espero que ho cobris ben aviat.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
a mi tb m'ho han fet cada mes...tb des de març...hauras marcat que t'ho descontin a la renta i no mensualment???
Si t'ho van aprovar a l'abril ho hauries de començar a cobrar al maig però es cobra cap al dia 18!
shyla l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 10, 2013 12:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Moltes gràcies!!!
Al final m han agafat el tel.!!! no m poden dir res si no és en persona, però m'han dit q ben bé m esperi a finals d maig i q, si no ho tinc ingressat, vagi personalment a les seves oficines... la sra. q m ha agafat el tel. m ha dit q, a títol personal, la seva filla va trigar 3 mesos a rebre el 1r import i q aleshores tb va cobrar els endarreriments...
Al final m han agafat el tel.!!! no m poden dir res si no és en persona, però m'han dit q ben bé m esperi a finals d maig i q, si no ho tinc ingressat, vagi personalment a les seves oficines... la sra. q m ha agafat el tel. m ha dit q, a títol personal, la seva filla va trigar 3 mesos a rebre el 1r import i q aleshores tb va cobrar els endarreriments...

jo també, vaig començar a cobrar 3 mesos tard....
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Jo fa casi un mes k le deanat i no mha enviat cap carta de confirmacio. Kuan tarden a confirmarho?
Graciesss
Graciesss
Jo fa casi un mes k le deanat i no mha enviat cap carta de confirmacio. Kuan tarden a confirmarho?
Graciesss
Graciesss
A mi la carta me la van enviar uns 10 dies més tard...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |