per les veteranes, Bressol IKEA.....
per les veteranes, Bressol IKEA.....
Hola a totes,
Us vull preguntar una cosa a les que teniu o heu comprat el bressol de l’IKEA, el SUNDVIK. Una companya de la feina em diu que em ven una per 50€ i no se que fer…….
Què en penseu és un bon llitet?
http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/00187875/
Us vull preguntar una cosa a les que teniu o heu comprat el bressol de l’IKEA, el SUNDVIK. Una companya de la feina em diu que em ven una per 50€ i no se que fer…….
Què en penseu és un bon llitet?
http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/00187875/
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
Re: per les veteranes, Bressol IKEA.....
Hola!
Nosaltres son les que comprarem, una amiga les te i esta encantada.
Del 13-19 maig fan una oferta a l'ikea i val 69,99€! 30€ menys.
Nosaltres son les que comprarem, una amiga les te i esta encantada.
Del 13-19 maig fan una oferta a l'ikea i val 69,99€! 30€ menys.
Nosaltres el tenim (en marró gris) i a banda de ser preciós, és molt bon bressol, molt ferm.
N'hi hem tret un lateral i el tenim acoblat al nostre llit de matrimoni i perfecte.
L'única "pega" (ho poso entre cometes perquè no he pogut comparar amb altres bressols) és que la barana no s'abaixa per poder treure el nen amb facilitat.
N'hi hem tret un lateral i el tenim acoblat al nostre llit de matrimoni i perfecte.
L'única "pega" (ho poso entre cometes perquè no he pogut comparar amb altres bressols) és que la barana no s'abaixa per poder treure el nen amb facilitat.
jo el tinc dsd fa 5 anys!!!i genial!!!!
el nostre és color fusta.com et diuen no pots baixar la barana, només tenir el matalàs més alta i quan creix abaixar-lo.
ara nosaltres ja li hem tret la barana, bueno, fa temps, i puja i baixa ella sola, i com que ja té casi 5 anys és el seu llitet, la veritat que l'hem amortitzat moooolt, pq encara hi cap i el que li queda!
el nostre és color fusta.com et diuen no pots baixar la barana, només tenir el matalàs més alta i quan creix abaixar-lo.
ara nosaltres ja li hem tret la barana, bueno, fa temps, i puja i baixa ella sola, i com que ja té casi 5 anys és el seu llitet, la veritat que l'hem amortitzat moooolt, pq encara hi cap i el que li queda!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Moltes gràcies!!!!
Amb les vostres opinions, ja m'he decidit, el comprarem nou si arribo a l'oferta, sino li compraré a la meva companya.....
Amb les vostres opinions, ja m'he decidit, el comprarem nou si arribo a l'oferta, sino li compraré a la meva companya.....
Buscant desde Gener 2010.
- Formigueta
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dl. gen. 17, 2011 9:32 pm
Hola noies!!
Nosaltres el tenim, en una casa que anem els caps de setmana i estius i he de dir que es una meravella de llit! El recomano el 100% no té res a envejar als llits de 300 i pico €, val molt la pena!!!
Una abraçada!
Nosaltres el tenim, en una casa que anem els caps de setmana i estius i he de dir que es una meravella de llit! El recomano el 100% no té res a envejar als llits de 300 i pico €, val molt la pena!!!
Una abraçada!
Nosaltres el tenim en blanc i estem encantats! 

- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
nosaltres tb el tenim en blanc i acoblat al nostre llit i fantastic!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Nosaltres el tenim en blanc i sense una barana per fer collit i genial! Vom t'han dit, no te res a envejar als de 300€!
Nosaltres el tenim en color de fusta i n'estem encantants. Vam comprar el matalàs que era més "bo" (a Ikea també), quasi ens va costar igual que el llitet; n'estem molt contents també.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |