Estries :(
Estries :(
Hola noies! La meva macro panxa bessonera em va deixar un munt d'estries grans i vermelles que fan que em costi molt mirar o fins i tot tenir relacions. M'amago. Sé que no marxaran, però quan es tornaran blanquetes? Què puc fer per millorar-les? No em voldria gastar un dineral en cremes miraculoses, doncs ja durant l'embaràs em vaig cuidar molt i vaig fer inversions en cremes que no van tenir efecte. Tinc 25 anys i em fa molta penano poder portar un bikini mai més. Si jo em veig fatal, no imagino els altres...
Fa 5 mesos que vaig tenir a les meves nenes i no em sento gens recuperada físicament parlant.
Fa 5 mesos que vaig tenir a les meves nenes i no em sento gens recuperada físicament parlant.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Re: Estries :(
Bonica, jo em vaig fer una barreja d'olis q em va anar super bé: oli de rosa mosqueta, de jojoba i de " germen de trigo" . Em vaig comprar els pots grans a la farmàcia, d'entrada et gastes diners però és taaaaan pringós q en tens per mesos! Cada vespre em pringava bé per les estries, tb pots fer més cops al dia clar! Pensa q si les estries estan rosades encara les pots reduïr una mica abans no es tornin blanques, amb paciència això si!
Segur que l'oli et va bé. Jo durant l'embaràs no vaig fer servir cap crema, només olis i no en tinc ni una. 

Medea!! (tu por aquí!!! jejejejee).
Doncs a mi em van sortir estries a un pit després de parir. Ara em poso oli de rosa de mosquetacada nit després de la dutxa que sembla ser que cicatritza bé les estries i altres ferides. Se m'ha acabat el pot, i m'han recomanat un oli de rosa de mosqueta amb aloe (crec recordar sobre uns 17 o 18 €) perquè s'absorveix millor a la pell. Però no estic del tot convençuda, perquè quan vaig a comprar-ne trobo diferents de marques i de molts preus diferents, així que no sé mai quin escollir.
El resultat ha estat que on tenia línies gruixudes i vermelles de les estries ara són primetes i de color carn, gairebé no es veuen (bé, el meu ull crític ho veu tot). De totes formes, cada pell és un món...
A veure que diuen les altres mares..
muaks
Doncs a mi em van sortir estries a un pit després de parir. Ara em poso oli de rosa de mosquetacada nit després de la dutxa que sembla ser que cicatritza bé les estries i altres ferides. Se m'ha acabat el pot, i m'han recomanat un oli de rosa de mosqueta amb aloe (crec recordar sobre uns 17 o 18 €) perquè s'absorveix millor a la pell. Però no estic del tot convençuda, perquè quan vaig a comprar-ne trobo diferents de marques i de molts preus diferents, així que no sé mai quin escollir.
El resultat ha estat que on tenia línies gruixudes i vermelles de les estries ara són primetes i de color carn, gairebé no es veuen (bé, el meu ull crític ho veu tot). De totes formes, cada pell és un món...
A veure que diuen les altres mares..
muaks

Gràcies guapes! M'han dit que al Mercadona també en venen de rosa mosqueta, algú l'ha provat? Lo barato sale caro!?
Medea, el que venen al Mercadona és un oli amb rosa mosqueta, no de rosa mosqueta. Has de mirar que sigui oli de rosa mosqueta pur, de primera premsada en fred. El millor és que vagis a una botiga de productes naturals o una herboristeria. No se si les farmàcies en tenen, el que jo he comprat és d'herboristeria. És força més car que el que venen al Mercadona, però val la pena perquè cundeix molt. Jo no faig servir cap crema carísima de farmàcia, combino oli de rosa mosqueta un dia i oli d'ametlles un altre, ja veurem si em surten estries o no.... 

- jessixcarlos
- :: poltre

- Entrades: 625
- Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm
Medea, jo com t'ha passat a tu, em vaig gastar un dineral en cremes durant l'embaraç per evitar les temudes estries, pero despres de parir, quan vaig arribar a casa , quina va ser la meva sorpresa que la part baixa de la panxa semblava una teranyina i en els pits despres de la pujada de llet tan forta que vaig tenir tambe es començaven a notar.
Vaig corre a la farmacia y em van donar una crema carissima post part.
A les setmanes va donar la casualitat que tenia visita amb la esteticien per fer-me una neteja de cara i li vaig comentar.
Se les va mirar ve i em va dir que em deixes de cremes cares, que per sort les estries encara eren vermelles i amb l'oli de rosa mosqueta encara es podia recuperar algo.
Aixi que dicho y hecho, vaig anar a la farmacia i vaig comprar l'oli i la veritat es que despres de mesos empastifant-me la panxa vaig conseguir que quasi no es veiessin.
Aixo si, vigileu pq taca la roba i es queda d'un color groguec, de fet no deixa de ser oli.
Vaig corre a la farmacia y em van donar una crema carissima post part.
A les setmanes va donar la casualitat que tenia visita amb la esteticien per fer-me una neteja de cara i li vaig comentar.
Se les va mirar ve i em va dir que em deixes de cremes cares, que per sort les estries encara eren vermelles i amb l'oli de rosa mosqueta encara es podia recuperar algo.
Aixi que dicho y hecho, vaig anar a la farmacia i vaig comprar l'oli i la veritat es que despres de mesos empastifant-me la panxa vaig conseguir que quasi no es veiessin.
Aixo si, vigileu pq taca la roba i es queda d'un color groguec, de fet no deixa de ser oli.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |