Cessària i depilació
Cessària i depilació
Hola a totes!
Fa tot just tres setmanes vaig tenir la meva princeseta per cessària. Ella és un solet i jo estic força recuperada, la cicatriu sembla que està bé.
He estat buscant per aquí i no ho he sabut trobar. Voldria saber si ens podem depilar la zona de la cicatriu i de quina manera. Jo normalment ho faig amb silkepil però ara em fa cosa. Però és que amb gillette o amb crema encara em dóna la sensació que pot ser pitjor.
Com ho vau fer vosaltres? No soporto veure'm tants pèls! Ja tenim el cos prou canviat després del part per haver d'anar sense depilar...
Fa tot just tres setmanes vaig tenir la meva princeseta per cessària. Ella és un solet i jo estic força recuperada, la cicatriu sembla que està bé.
He estat buscant per aquí i no ho he sabut trobar. Voldria saber si ens podem depilar la zona de la cicatriu i de quina manera. Jo normalment ho faig amb silkepil però ara em fa cosa. Però és que amb gillette o amb crema encara em dóna la sensació que pot ser pitjor.
Com ho vau fer vosaltres? No soporto veure'm tants pèls! Ja tenim el cos prou canviat després del part per haver d'anar sense depilar...
Re: Cessària i depilació
Home, fam molt poc de la cessàrea.... jo també en tinc una, i m`ho faig sempre amb cera. Ara, vaig esperar força temps, més que tot peruqè és una ferida molt reent. Però un cop tot ben curat i reposat te la pots depilar tranquilament amb cera.
Hola CLER5, jo també vaig trigar força a trure'm els pèls de la zona de la cicatriu. Li vaig preguntar a la llevadora com fer-ho (a les 3 setmanes) i em va dir que quina necessitat tenia
que ja tindria temps i aniria veient amb què em sento més còmoda.
Vaig començar amb la fulla i em va donar mooolta impressió i em cara em fa...uffff... i això que en aquesta zona no tenim res de sensibilitat (i no sé quan tornará...). Així que de moment ho faig així que força cosa em fa ja...
Si tens una ferida maca intenta no veure res més. O com a mínim ja està ben cicatriztaza ja és molt també! Ja anirás veient... a mi tampoc m'agradava gens estar "descuidada"...
que ja tindria temps i aniria veient amb què em sento més còmoda.Vaig començar amb la fulla i em va donar mooolta impressió i em cara em fa...uffff... i això que en aquesta zona no tenim res de sensibilitat (i no sé quan tornará...). Així que de moment ho faig així que força cosa em fa ja...
Si tens una ferida maca intenta no veure res més. O com a mínim ja està ben cicatriztaza ja és molt també! Ja anirás veient... a mi tampoc m'agradava gens estar "descuidada"...
Jo als 2 mesos ho vaig fer amb cera i no em va passar res...
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Amb 3 setmanes jo crec que és massa d'hora, la cicatriu és massa recent. Jo no vaig tenir problema, perquè a la zona de la cicatriu no tinc pèl, comença un dit més avall, però de tota manera, per a no tibar la pell, em vaig esperar un temps per a depilar-me.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |