Recuperació Post-part
Recuperació Post-part
Hola mamis, com esteu?
Jo vaig ser mare el passat 23 d'Octubre, encara no fa un mes, i bueno va ser un part amb incidències, vull dir que porto força punts, desgarre, episiotomia, desgarre vaginal, bé un cuadro, total que em fa por que res sigui com abans, que em quedin secueles, a part que noto pèrdues, tinc la zona com adormida, poca sensibilitat i estic una mica preocupada, tot i que soc consient que ha passat poc temps, ho sé!!!!
Bé el tema és que voldria anar a algun centre que facin recuperació d'aquest tipus, reforç del sòl pèlvic, etc etc, m'en recomaneu algun?? us ha anat bé?
Gràcies!!
Jo vaig ser mare el passat 23 d'Octubre, encara no fa un mes, i bueno va ser un part amb incidències, vull dir que porto força punts, desgarre, episiotomia, desgarre vaginal, bé un cuadro, total que em fa por que res sigui com abans, que em quedin secueles, a part que noto pèrdues, tinc la zona com adormida, poca sensibilitat i estic una mica preocupada, tot i que soc consient que ha passat poc temps, ho sé!!!!
Bé el tema és que voldria anar a algun centre que facin recuperació d'aquest tipus, reforç del sòl pèlvic, etc etc, m'en recomaneu algun?? us ha anat bé?
Gràcies!!

Re: Recuperació Post-part
no ho se, perque vaig tenir cessaria pero el no sentir la part de la ferida em va dura 6 mesos.
a veure si hi una mama que te ajudi.
felicitats per el bebe
a veure si hi una mama que te ajudi.
felicitats per el bebe
Hola
Jo vaig al RAP. En vaig veure comentaris per aqui i vaig provar. He fet una primera visita i molt bé. Són fisios i et miren com tens els sól pelvic.
El meu cas tb forces punts, un em va fer reacció i no podia gairebé ni caminar fins un mes després del part.
Si vols que et comenti res més m'ho dius.
També tens Marcela Mas, que fan més o menys el mateix.
Sort!
Jo vaig al RAP. En vaig veure comentaris per aqui i vaig provar. He fet una primera visita i molt bé. Són fisios i et miren com tens els sól pelvic.
El meu cas tb forces punts, un em va fer reacció i no podia gairebé ni caminar fins un mes després del part.
Si vols que et comenti res més m'ho dius.
També tens Marcela Mas, que fan més o menys el mateix.
Sort!
Julieta, la fisio de Llevadonas crec que també porta casos de recuperacions complicades o lentes.
No et preocupis, que segur que amb els exercicis adequats t'anirà molt millor.
Sort, ànims i felicitats pel teu patufo/a!
No et preocupis, que segur que amb els exercicis adequats t'anirà molt millor.
Sort, ànims i felicitats pel teu patufo/a!
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Hola maca!!!
Jo vaig parir el passat 11 d'octubre el meu segon fill. Va pesar 4 kg i va sortir com un pet!
Encara tinc alguna molèstia però és normal, fa molt poquet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! és lenta la recuperació...
Jo esperaria una miqueta i després ho comentaria al gine.
Petonets i felicitats!
Jo vaig parir el passat 11 d'octubre el meu segon fill. Va pesar 4 kg i va sortir com un pet!
Encara tinc alguna molèstia però és normal, fa molt poquet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! és lenta la recuperació...
Jo esperaria una miqueta i després ho comentaria al gine.
Petonets i felicitats!
ostres doncs jo ben bé fins que el nen no va tenir 5-6 mesos no vaig veure una recuperació notable del cos, poc dormir, mal menjar...pufff tot i així no vaig perdre quilos, nomès els 5 que vaig deixar a l'hospital..i les parts baixes ni me les mirava com aquell qui diu, la panxa tampoc...fins al mig anyet que em vaig animar i vaig començar a fer bondat i a sentir-me millor!! ànims i paciència que és un cop dur pel cos això de tenir nens!! 

El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |