Una ajuda al postpart, què us sembla?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
[Marieta]
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Una ajuda al postpart, què us sembla?

EntradaAutor: [Marieta] » dc. oct. 10, 2012 1:10 pm

Hola! Em deuen quedar pocs dies per parir i entrar en la fase de post-part :) Aquestes últimes setmanes a casa les hem dedicat, en la mesura que ens ha estat possible, a preparar tot allò que crèiem que ens podia ser útil per alleugerir al màxim les tasques a casa i poder disfrutar al 100% de la petita i recuperar-me després del part.

He anat buscant idees per la web i he topat amb algunes de molt boniques. N'he fet una entrada al meu blog, i el cert és que la idea m'ha semblat tan bona que no he dubtat gens a incorporar-la al ventall d'opcions que oferia fins ara.

http://margaridesialbercocs.com/2012/10/10/una-gran-idea/

M'agradaria saber què us sembla. Vosaltres ja hi sou al postpart, en coneixeu les pujades i les baixades, les necessitats que sorgeixen i les ajudes o serveis que trobeu a faltar. Segur que ningú millor que vosaltres em sabrà donar una valoració d'aquesta iniciativa.

Si us ve de gust donar-ne la opinió llegiré atentíssimament tot el que comenteu. Us ho agraeixo,

una forta abraçada.
laureta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 18, 2007 9:24 am

Re: Una ajuda al postpart, què us sembla?

EntradaAutor: laureta » dc. oct. 10, 2012 2:28 pm

Em sembla el millor regal! Jo sí que conec una cuinera que ho fa a Barcelona (el seu blog es diu "desayuno con guisantes"). Jo me l'he demanat pel postpart!
Dues princeses del pèsol!
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dc. oct. 10, 2012 4:00 pm

Jo vaig agraïr molt que lameva sogra ens va fer el dinar durant els primers 15 dies del bebito. Cada dia ens portava un tupper...
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dc. oct. 10, 2012 7:17 pm

Jo hagués mort de gana sense la meva àvia, jejee
cross_13
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dc. oct. 10, 2012 9:49 pm

Quan les meves amigues van venir a coneixer el meu fill van portar el dinar, i no van marxar fins que no estava neta l'ultima forquilla! Eternament agraida
Imatge
Imatge
Yanara
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

EntradaAutor: Yanara » dc. oct. 10, 2012 10:35 pm

Jo em vaig passar una bona temporada cuinant i congelant. El meu marit en quinze dies no va fer altra cosa que obrir el congelado, treure alguna cosa i ficar-la dins el microones.
Imatge
Seira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1117
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:32 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Seira » dc. oct. 10, 2012 10:55 pm

Doncs molt guai, ho trobo una idea molt bona, però jo em vaig trobar amb uns bessons i des del primer dia a casa que em vaig fer el dinar, la casa, fer la roba......la veritat és que eren uns sols i de depre post part rès de rès.....la veritat és que la única cosa que em destarotava era les vegades que a la nit ens haviem de despertar, per la resta tot anava bé.
medea_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 7:25 pm

EntradaAutor: medea_ » dj. oct. 11, 2012 12:53 pm

Una altra amb bessonada... La meva mare i sogra han estat portant-me el menjar a casa i els hi estic molt agraida! El mes segur és que sense elles hagués menjat fred i malament per la falta de temps... I fent LM poc t'ho pots permetre menjar malament...
Molt bona iniciativa!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
[Marieta]
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

EntradaAutor: [Marieta] » dv. oct. 12, 2012 11:32 am

Que bé doncs, m'alegro que us sembli una bona iniciativa :)

Nosaltres ara estem a la setmana 39 i ens hem organitzat el menjar amb una mica de previsió, és deformació professional :D el meu company és xef privat i jo pastissera i cuinera, i ens hem cuinat, emmagatzemat i etiquetat tot un sistema d'àpats fent servir els mateixos mètodes que normalment utilitzem en càterings o events, tot emocionats, fa il·lusió la sensació de "cuidar-se el jo del futur" :)

Bé, moltes gràcies per donar-me la vostra opinió, ara vaig veient que és bona idea, i em fa molta il·lusió poder aportar el que se o el que a mi m'ha servit en diversos àmbits i participar de cuidar a famílies i/o dones i nadons en moments tan especials.

Quina sort ser dona i dedicar-se a la cuina! :()()::::
foseta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

EntradaAutor: foseta » ds. oct. 13, 2012 10:21 am

Jo estic de potspart, fa tot just dues setmanes que vaig tenir la Laia.
La meva ajuda és exclusivament de la meva parella. Ell s'encarrega de fer els dinars i sopars.
Els primers dies són complcats, sobretot si tens un punt fent la guitza...
Qualsevol ajuda serà benvinguda. Tot el que puguis preveure millor!
Crec que aquests cursos prepart on t'avisen del que sera el postpsrt i et diuen que la familia t'hauria d'ajudar estaria bé que els fessin extensibles a la familia.
Tortugueta
Entrades: 182
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 8:05 am

EntradaAutor: Tortugueta » dc. oct. 17, 2012 3:01 pm

Ostres, és molt bona idea això de tenir la nevera/congelador preparats...crec que ho faré. Jo també estic intentant preparar la casa perquè sigui el menys carregosa possible quan arribi en Roc i poder disfrutar-la a tope. De fet el meu síndrome de niu es basa en llençar coses i endreçar-les de manera pràctica.
És cert que haurien de parlar d'això a les classes pre part!
Gràcies companyes, aquí al SocPetit s'agafen moltes idees!!!!
adaflai
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. abr. 09, 2012 4:45 pm

EntradaAutor: adaflai » dj. des. 20, 2012 2:09 pm

Nosaltres hem tingut molta sort i la meva mare es va instal·lar a casa de dilluns a dijous durant les tres primeres setmanes que vam passar a casa, coincidint amb els dies que el meu home no era a casa i així no vaig estar sola.

Els primers dies m'hagués estat sumament difícil atendre com cal al nadó, sobretot pel què fa a agafar-lo del bressol, canviar-lo, "banyar-lo", ja que tenia el cos tan adolorit, la musculatura tan fluixa i la cicatriu de la cesària tan tendre que em feia por que els braços em fallessin.

Cap a finals de la segona setmana ja vaig notar una millora molt important tot i així ma mare es va prestar a venir quatre dies més.
el passat se'm desfà, m'enlluerna el futur (màrius torres)

18 març: TE+
27 març: ECO, es veu el saquet
11 abril: el cor batega! 1,6mm
9 maig: TS - 5,5mm
21 maig: diuen q sembla un NEN...
13 juny: ECOcardiografia ok. Nen confirmat
2 juliol: 333grs i 23 cm
3 d'octubre: 1.300 grs 42cm (32setmanes)
25N: benvingut al món! 3590grs i 52cm

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::