Eliminar el cloasma... és possible?
Eliminar el cloasma... és possible?
Hola noies! He estat mirant per aquest apartat del fòrum i veig que aquest tema no s'ha comentat... Tot l'estiu passat vaig estar anant a la piscina embarassada i tot i utilitzar crema protectora amb FPS 50 se'm va tacar la cara. Vaig estar investigant per internet i moltes noies en altres fòrums comentaven que després del part en molts casos marxaven soles, però la meva filla ja ha complert els 7 mesos i no han marxat, fins i tot diria que després d'aquest estiu encara se'm veuen més... només tinc 30 anys, no vull tenir la cara tacada tan aviat!
Si alguna de vosaltres s'hi ha trobat, em podríeu dir com ho heu solucionat? Gràcies!
Si alguna de vosaltres s'hi ha trobat, em podríeu dir com ho heu solucionat? Gràcies!

Re: Eliminar el cloasma... és possible?
Jo estic com tu, la veritat és que estant embarassada no vaig ser massa conscient del risc de les taques a la cara... i ara tinc cloasma! I sí, a moltes noies els marxa sol però la Clara està a punt de fer tres anys i encara en tinc! El cert és que el primer estiu després de néixer la Clara ni recordo haver-ne tingut (a l'hivern no se'm nota), així que potser no és tant de l'embaràs com de les anticonceptives, que també poden provocar cloasma, sigui com sigui el cas és que en tinc. L'estiu passat se'm va veure molt i aquest una mica menys, perquè tot l'any he estat fent servir un sèrum d'Olay que iguala el to de la pell, però no m'ha fet miracles, que és el que buscava. Precisament ahir vaig estar remirant a internet a veure què trobava i parlen molt bé d'una crema despigmentant de Deliplus (Mercadona) que val uns 5€, pel que val la compraré i provaré. Fa com un peeling i elimina la capa de pell més superficial així que potser funciona, això sí, aplica-la a la nit, que si la portes posada i et toca el sol encara serà pitjor.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
osti tu, doncs ara que dieu això del cloasma (que jo primera noticia), he detectat que aquest any per primer cop m'ha sortit una taca més fosca enmig del front.
Pot ser això que dieu?
Pot ser això que dieu?
La Lia ja és tota una princesa!
Aquesta noia te dos o tres tutorials que en parla de com fer-les desapareixer. Em sembla que aquest es el mes complet.
http://www.youtube.com/watch?v=B-zM-rIiHQA
http://www.youtube.com/watch?v=B-zM-rIiHQA
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
No vull ser negativa però a una companya de feina va trigar uns cinc anys en marxar-li. Sé que va provar moltes cremes però quan ja es va donar per vençuda li va anar desapareixent i ara ni se li nota.
Suposo que un dermatòleg us podria assessorar de com fer-ho més ràpid.
Suposo que un dermatòleg us podria assessorar de com fer-ho més ràpid.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Jo anire al dermatòleg a veure que més per prevenir k no me'n surtin mes k unaltre cosa. Per sort on ma sortit no es veu gaire i m'ho tapa el serrell.
La Lia ja és tota una princesa!
Què fort el vídeo aquest! Jo el que he sentit és q si tens predisposoció a tenir-ne no pots fer gran cosa, només posar-te protecció solar total per prevenir-ho, però un cop ja t'ha sortit, això de posar-te aigua oxigenada... q fort! Però bé, per probar...Fa un parell de dies que vaig comprar la crema de deliplus blanquejadora i bé, pel que val doncs si no funciona tampoc perdo gran cosa... ja us aniré contant, però suposo que són coses que no són d'avui per demà!
L'esperança q tinc és que de cara a la tardor se'm vagi dissimulant al marxar la pigmentació de la cara q s'agafa dirant l'estiu... ja veurem!
L'esperança q tinc és que de cara a la tardor se'm vagi dissimulant al marxar la pigmentació de la cara q s'agafa dirant l'estiu... ja veurem!
Raqueleta, aquesta crema que dic de Deliplus és aquesta q hem comentes tu, la despigmentant... fa un parell de dies que la faig anar... a veure què tal!!!
NUR81 ha escrit:Raqueleta, aquesta crema que dic de Deliplus és aquesta q hem comentes tu, la despigmentant... fa un parell de dies que la faig anar... a veure què tal!!!
Jo també la tinc des de fa dos dies, a veure si ens funciona!
Hola noies,
Si que marxa o es redueix moltísim, però ja us podeu oblidar de les cremes comercials. Jo vaig començar a tenir taques arrel d'unes anticonceptives en concret, no totes em fan sortir taques.
El primer pas és que aneu a un dermatòleg. Encara que no tingueu mutua, val la pena pagara visita i us ho estalvieu d'anar provant cremetes.
Us manarà una crema pel vostre tipus de taques en concret. El tractament s'ha de fer a l'hivern, ja que s'ha d'evitar el sol per evitar reaccions, i a més protegint la cara a diari amb filtre solar encara que sigui hivern.
La meva doctora aten a Teknon, si algú vol el nom
li dono. A mi em va fer un recepta amb una crema especifica que la van preparar a la farmàcia, en 15 díes ja era una altra i en 6 setmanes gaire bé no es notaven.
Jo m'he quedat amb tendencia a tenir taques, i cada hivern repeteixo tractament. Ara he de repetir perque amb l'embaràs m'han sortit més...
Això si, s'ha de renunciar a possar la cara al sol a l'estiu, a possar-me morena com abans, encara que sempre agafo una mica de color, però prefereixo estar més blanca que estar morena i tacada.
I tot l'any surto de casa amb crema Endocare SPF 30, és una crema diaria, no una crema protectora com a tal, que deixa la pell mate i no deixa residus blancs, no com la resta de protectors.
Ànims i espero que us ajudi!
Si que marxa o es redueix moltísim, però ja us podeu oblidar de les cremes comercials. Jo vaig començar a tenir taques arrel d'unes anticonceptives en concret, no totes em fan sortir taques.
El primer pas és que aneu a un dermatòleg. Encara que no tingueu mutua, val la pena pagara visita i us ho estalvieu d'anar provant cremetes.
Us manarà una crema pel vostre tipus de taques en concret. El tractament s'ha de fer a l'hivern, ja que s'ha d'evitar el sol per evitar reaccions, i a més protegint la cara a diari amb filtre solar encara que sigui hivern.
La meva doctora aten a Teknon, si algú vol el nom
li dono. A mi em va fer un recepta amb una crema especifica que la van preparar a la farmàcia, en 15 díes ja era una altra i en 6 setmanes gaire bé no es notaven.
Jo m'he quedat amb tendencia a tenir taques, i cada hivern repeteixo tractament. Ara he de repetir perque amb l'embaràs m'han sortit més...
Això si, s'ha de renunciar a possar la cara al sol a l'estiu, a possar-me morena com abans, encara que sempre agafo una mica de color, però prefereixo estar més blanca que estar morena i tacada.
I tot l'any surto de casa amb crema Endocare SPF 30, és una crema diaria, no una crema protectora com a tal, que deixa la pell mate i no deixa residus blancs, no com la resta de protectors.
Ànims i espero que us ajudi!
Mariposa, potser tens raó, suposo que lo millor és anar al dermatòleg, però suposo q per mandra probaré aquestes cremes durant un temps a veure què passa...
Com deia estic probant la crema despigmentant Deliplus, que me la poso al mati, i a la nit, per anar a dormir, me'n estic posant una amb efecte peeling d'àcid glicòlic. A més, per sortir de casa ja fa anys que em poso com a rutina una hidratant per a pells grasses amb protecció 15 i maquillatge, però tan aviat com l'acabi la canviaré per una de farmàcia amb protecció total 50, per posar-me-la també cada dia de l'any. I com deia, a veure si de cara a l'hivern es van dissimulant les taques... si no potser m'hauré de plantejar demanar hora al dermatòleg...

Com deia estic probant la crema despigmentant Deliplus, que me la poso al mati, i a la nit, per anar a dormir, me'n estic posant una amb efecte peeling d'àcid glicòlic. A més, per sortir de casa ja fa anys que em poso com a rutina una hidratant per a pells grasses amb protecció 15 i maquillatge, però tan aviat com l'acabi la canviaré per una de farmàcia amb protecció total 50, per posar-me-la també cada dia de l'any. I com deia, a veure si de cara a l'hivern es van dissimulant les taques... si no potser m'hauré de plantejar demanar hora al dermatòleg...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |