Dolor lumbar i de cadera

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Dolor lumbar i de cadera

EntradaAutor: soleilua » dc. ago. 15, 2012 10:55 am

Hola reines! Us explico una mica el que em passa...

Ja quan em vaig quedar embarassada, al no poder dormir panxa a terra, i degut al pes de la panxa, quan dormia de costat em feia molt mal la cadera. Ho atribuia al pes de la panxa i la mala postura que agafava dormint, al girar-me, i estar una estona de l'altre costat, em feia mal l'altra cadera.

Una vegada va néixer l'Arlet la cosa no va millorar. I quan vaig tornar a domrir bocaterrossa la cosa es va agreujar amb mal a les lumbars terribles.

Total, que 7 mesos i mig després del part, em llevo amb un mal a l'esquena que no puc amb ell. Tota la zona lumbar la tinc com si dugués un cinturó molt pesat, i la cadera ja ni parlem del mal que em fa.

A alguna li ha passat? M'estic buscant un fisio-osteòpata perquè em miri, jo crec que del pes de l'embaràs i del part en si tinc tota la zona ressentida. Bé se m'ha obert la cadera, o no sé, però no és normal que amb 28 anys estigui que no em pugui ni moure al llevar-me. Lo fort, és que quan va passant el dia se'm va calmant, i quan arriba l'hora d'anar a dormir gairebé ja no tinc mal, però clar, torno a dormir i altra vegada em llevo fatal. Intento dormir panxa amunt, però sempre em desperto bocaterrossa...
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Dolor lumbar i de cadera

EntradaAutor: catalanna » dc. ago. 15, 2012 1:38 pm

Hola!! A mi em va passar durant l'embaràs i ho vaig atribuir a que tenia un matalàs molt vell... Va ser canviar el matalàs i no m'ha tornat a passar! Sè d'altra gent que li passa i ho han sol.lucionat amb un matalàs tempur, jo no vaig voler/poder invertir-hi tant...
anet30
:: gosset
:: gosset
Entrades: 492
Membre des de: dt. des. 14, 2010 5:56 pm

EntradaAutor: anet30 » dj. ago. 16, 2012 12:25 am

Hola jo vaig tenir un dolor de cadera durant força temps. No va tenir res a veure amb l'embaras. La questio es que cap metge em sabia dir de què era...i vaig anar a un fisio i fent-me massatges a la lumbars (que no em feien mal...) me'l va treure. De vegades tens el mal a una banda i el dolor el sents a unaltre.
:ok: aviam si marxa el dolor!!!
papillesperleva
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. feb. 07, 2012 7:36 pm

EntradaAutor: papillesperleva » dj. ago. 16, 2012 8:57 am

hola,
et recomano que vagis al metge i traumatòleg, si a més vols fer-te massatges i altres teràpies endavant, i el matalàs és important, però no és rar que als 28 anys apareguin problemes d'esquena, a mi em va apareixer el problema aleshores (sense estar embarassada), potser no és res, però amb l'esquena és molt millor assegurar-se, i si tens una petita lesió potser amb l'embaràs la forces més i després també t'ho notes més... una altra cosa, encara que no estiguis embarassada quan dormiss de costat posa't un coixí entre les cames per arrepenjar la cama de dalt, potser et calma,
ale sort
soleilua

EntradaAutor: soleilua » dj. ago. 16, 2012 10:10 am

Moltes gràcies per les respostes!! :ok: :ok:
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. ago. 16, 2012 3:37 pm

Et recomano anar a un Quiropractic! T'ho resoldra rapit! Pensa que es les curves de la columna que estan intentant tornar a la seva posicio inicial d'abans de l'embaras.... I aixo pot fer mal!
Jo ho provaria parlo per wxperiencia!
Si vols mes info enviam un privi!
soleilua

EntradaAutor: soleilua » dv. ago. 17, 2012 9:48 am

gràcies yuyu! Ma tieta té una estètica i es veu que ara després de vacances hi anirà una fisio-osteòpata un parell de dies a la setmana. Provaré amb ella a veure què i si no funciona ja et buscaré! :)
soleilua

EntradaAutor: soleilua » dj. ago. 30, 2012 11:56 am

Al final he trobat una fisio que sembla que m'he està arreglant.

Diu que les hormones de l'embaràs fan que tinguem els lligaments més laxes, per poder-nos obrir de cara al part, i clar, encara no han acabat de tornar a lloc, això, s'agreuja en que jo ja tin els lligaments molt laxes de per si, i per tant, ara estan tan dilatats que no fan suficient força, provocant que la musculatura i els ossos treballin més del compte i per tant, tenir dolor.
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dv. ago. 31, 2012 9:02 am

Mira, jo tb tinc mal de lumbars, continuo notant-me una pressió estranya als malucs i si m'estic gaire estona fent coses ajupida ( vaig rentar un dels meus gossos al jardí i veia les estrelles! ) m'entren punxades i tot! Jo em suposava que les hormones hi devien tenir alguna cosa a veure, i que, que que et passi un bebè per dins la cadera algun efecte ha de tenir (alguna conseqüència, vaja). Merci per solucionar el dubte, Soleiliua!

Ah, per cert, el mal ha de remetre al cap d'un temps? Quant dura això?
soleilua

EntradaAutor: soleilua » dv. ago. 31, 2012 9:27 am

Si Cabana, se suposa que cap a l'any després del part tots els lligaments tornen a lloc.

A mi em passa que quan li canvi el bolquer a la nena al nostre llit, que és més baix que el canviador, clar, em fa punxades també... Per sort, tot tornarà a lloc!
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dv. set. 07, 2012 5:22 pm

Jo durant el primer embaràs vaig tenir un dolor terrible de caderes, només feia que anar-me girant d'un costat a l'altre. El ginecòleg em deia que la cadera es preparava per "eixamplar-se" en el moment necessari. Hi havia nits que m'havia d'aixecar a caminar una miqueta. La "solució" que vaig trobar va ser un coixí de làtex foradat de l'ortopèdia que s'adaptava una mica al meu cos.
El mal em va marxar quan vaig tornar a dormir panxa amunt després d'haver parit.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::