Compreses post-part
Compreses post-part
Bona tarda noies!
Estic preparant les bosses per l hospital i enllestint les compres pel moment més esperat!!
Vull comprar les compreses postpart. ja m han dit que al hospital ja no en donen i per tenir llavors a casa. La llevadora em va dir que qualsevols de la farmacia de cotó i talla gran van be.
Però hi ha tantes marques! I son força cares!
Quines em recomanarieu? Algun consell??
Moltes gràcies!!!
Estic preparant les bosses per l hospital i enllestint les compres pel moment més esperat!!
Vull comprar les compreses postpart. ja m han dit que al hospital ja no en donen i per tenir llavors a casa. La llevadora em va dir que qualsevols de la farmacia de cotó i talla gran van be.
Però hi ha tantes marques! I son força cares!
Quines em recomanarieu? Algun consell??
Moltes gràcies!!!
Re: Compreses post-part
Febus post-part.

Les del Mercadona de cel·lulosa, a més venen amb bosseta individual i te les pots ficar al bolso. Tan de bo les hagués descobert en el primer part. Genials.
mm m'interessa aquest post!
La matrona em va dir que a l'hospital ells ja men donen però no se si cal que men compri per desprès de la clinica...
què opineu??
La matrona em va dir que a l'hospital ells ja men donen però no se si cal que men compri per desprès de la clinica...
què opineu??
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
A mi també em van anar força bé les del mercadona
connie, noia.... tu mateixa. Has de passar la quarentena
connie, noia.... tu mateixa. Has de passar la quarentena

mestas dient que dura 40 dies el sangrat????? ostres...
Jo també et recomano febus! A l'hospital me'n van donar, però eren molt cutres, no portaven pega i el que feia era posarles a sobre de les que havia dut jo i així no em canviava les "bones" tan sovint. Després a casa vaig estar fent servir les grosses una setmana llarga, no per volum de pèrdues però perquè m'anava bé com a amortiguació pels punts. Despré vaig passar a les compreses tamany normal (les d'ales) però també febus de cotó. I per últim, els salvaslip de la mateixa marca. Jo era molt propensa a tenir picors a la zona, que es van acabar quan vaig començar a fer servir compreses de cotó i sabó íntim! El que sí que et recomano és que te les vagis comprant a mida que les necessitis, perquè són caríssimes i és una pena que te'n sobrin!!
Aquestes que dieu del mercadona, són de cotó?
Aquestes que dieu del mercadona, són de cotó?
Tranqui que al cap d'un parell de setmanes ja en tindràs prou amb salvaslip!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
perdona, eh!?, però ostres, em sorprèn q no sàpigues una cosa així (per això se li diu quarentena
)... tant pots sagnar 20 com 60 dies, depèn de la dona
)... tant pots sagnar 20 com 60 dies, depèn de la donaRe: Compreses post-part
Connie, jo he comprat unes de farmàcia que es diuen Cebedan, que n'hi van 20 i m'han costat 3.85€, aquestes les pendré a l'hospital, després he comprat 2 paquets de 20 de la marca Doucelyn al Sleckeher que m'na costat 2€ cada paquet.
Si en necessito més ja aniré a comprar-ne.
No ho recordo gaire però jo en el primer embaràs vaig sangnar com a molt 20 dies.
Si en necessito més ja aniré a comprar-ne.
No ho recordo gaire però jo en el primer embaràs vaig sangnar com a molt 20 dies.
catalanna ha escrit:Tranqui que al cap d'un parell de setmanes ja en tindràs prou amb salvaslip!
Depèn de cada cos eh!! Jo vaig estar més de 20 dies amb compresa! I de fet la meva quarentena va ser una cinquantena.
Connie quarentena perquè dura uns 40 dies aprox. que vagi bé!
Que una quarentena son 40 dies ho tenia clar, el que no tenia clar és que el sagnat durés tant, pensaba que només duraba una setmana o així.
Compraré les postpart Febus i llestos!
Compraré les postpart Febus i llestos!
Jo també et recomano les Febus.
Pots sagnar molt i haver d'anar amb compresa molts dies, i si no són de les bones pots tenir irritacions i molèsties a la zona.
Que vagi molt bé!
Pots sagnar molt i haver d'anar amb compresa molts dies, i si no són de les bones pots tenir irritacions i molèsties a la zona.
Que vagi molt bé!
moltes gràcies a totes per les vostres respostes i consells!!!
Compraré les febus i quan la cosa començi anar de baixada provaré les del mercadona!!!
Una abraçada!!!
Compraré les febus i quan la cosa començi anar de baixada provaré les del mercadona!!!
Una abraçada!!!
Jo vaig utilitzar les FEBUS i te les recomano. Aixo de la quarentena suposo que depen de cada dona, a mi personalment em va durar mes de 40 dies i fins que no vaig deixar de tacar no vaig fer servir salvaslip.
Ostres, però com a mínim en el meu cas no vaig haver de fer servei compses post-part durant toooot el temps del sangrar.
A mi a l'hospital me'n van donar unes immenses, i a cas en tenia unes ecològiques més petites. I a partir de cert moment ja vaig poder anar amb compreses normals.
Per cert al Caprabo-Eroski en tenen de la seva marca.
Jo el que faria, ja que veig que ara als hospitals no en donen, és comprar-ne unes de farmàcia pels primers dies i després unes més baratetes. I a la que es pugui passar a les normals... Que amb allò no es pot ni caminar, je je!!
A mi a l'hospital me'n van donar unes immenses, i a cas en tenia unes ecològiques més petites. I a partir de cert moment ja vaig poder anar amb compreses normals.
Per cert al Caprabo-Eroski en tenen de la seva marca.
Jo el que faria, ja que veig que ara als hospitals no en donen, és comprar-ne unes de farmàcia pels primers dies i després unes més baratetes. I a la que es pugui passar a les normals... Que amb allò no es pot ni caminar, je je!!
Jo et recomano les Febus postpart, hi ha les més grosses i llargues per la primera setmana o una mica més, i després vas canviant de tamany fins a fer servir els salvaslips de la mateixa casa, amb les Febus t'assegures que són de cotó 100% i per tant no agafaràs cap infecció, pensa que entre els punts de la episo, si te la fant, el sagnat que pot ser molt abundant els primers dies i la suor per la calorota, has de curar-te en salut, són una micona més caretes, ja que només les venen a la farmàcia però van genials
!!
tahisona ha escrit:Jo et recomano les Febus postpart, hi ha les més grosses i llargues per la primera setmana o una mica més, i després vas canviant de tamany fins a fer servir els salvaslips de la mateixa casa, amb les Febus t'assegures que són de cotó 100% i per tant no agafaràs cap infecció, pensa que entre els punts de la episo, si te la fant, el sagnat que pot ser molt abundant els primers dies i la suor per la calorota, has de curar-te en salut, són una micona més caretes, ja que només les venen a la farmàcia però van genials!!
Jo et recomano el mateix!! Pensa que després del part la zona queda molt sensible i delicada!!
Jo també et recomano les febus en els diferents tamanys, però al final compris les que compris, sobretot mira que siguin 100% cotó!!
És millor que no utilitzis les que feies servir per la regla (de cel•lulosa) perquè irriten molt la zona!! Almenys durant unes setmanes!
Hola
teniu raó en el que dieu que siguin de cotó. No hi he pensat quan he escrit que a partir de cert moment es podien fer servir compreses del super.
La veritat és que jo quan em vaig passar a les normals eren ecològiques i de cotó (però normals de tamany).
teniu raó en el que dieu que siguin de cotó. No hi he pensat quan he escrit que a partir de cert moment es podien fer servir compreses del super.
La veritat és que jo quan em vaig passar a les normals eren ecològiques i de cotó (però normals de tamany).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |