Qlaira

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
begins
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dv. maig 21, 2010 9:56 am

Qlaira

EntradaAutor: begins » dc. juny 27, 2012 12:49 pm

Hola noies!
volia saber si teniu alguna experiencia sobre aquests anticonceptius...abans prenia Cerazet però la meva gine me'ls ha canviat per aquests, perquè ja no dono el pit al meu nino i des d'aleshores tinc perdues molt sobint.
Gracies!
Bego
Imatge
begins

Re: Qlaira

EntradaAutor: begins » dc. jul. 04, 2012 5:28 pm

Ningu ha pres mai aquestes pastilles?
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dj. jul. 05, 2012 4:14 pm

Hauries de demanar a en Toni que et passi aquest post a Postpart, allà és més fàcil que algú et contesti. El fòrum d'ajuda és més per qüestions tècniques de funcionament del SP (com penjar fotos, la firma...)
Imatge
Imatge
LídiaBcn
Entrades: 2
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 5:21 pm

EntradaAutor: LídiaBcn » dc. jul. 25, 2012 5:48 pm

Hola
jo les estic prenent perquè fins els 12 mesos em van receptar el cerazet i la veritat es que com ja no donava el pit des del nové mes van dir-me que haviem de canviar de mètode. De fet a mi el cerazet no m'ha anat massa bé, ja que he tingut moltes regles ( normalment dos cops al mes) i una d'elles bastant abundant, ja que durava entre 8-10 dies.
Ara he començat amb Qlaira i el cert es que de moment em va bé, torno a tenir les regles alhora i personalment no he tingut cap mena de contraindicació ( m'han sentat bé, ni he tingut sensació de malestar ni d'engreixar-me..)
La meva ginecologa em va dir que els components son més "naturals" que la resta de pastilles anticonceptives i potser no son tan agressius pel cos.
De totes maneres, si tens dubtes pregunta-ho tot al teu ginecoleg, perquè ell és qui millor et pot orientar sobre el pla de contracepció. Jo abans de prendre-les li vaig fer un tercer grau!!! :***:
begins

EntradaAutor: begins » dc. set. 26, 2012 5:11 pm

Hola! entro per comentar-vos que despres de 3 capses de pendre-les, les he deixat: pèrdues entre mig, mai quan tocaven (2 test d'embaràs abans de començar la capsa nova.....),SENSACIÓ SEMPRE D'ESTAR A PUNT DE BAIXAR LA REGLA...UFFFF, total, que tornaré a les meves "antigues".
Salut!
Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::