tampons després de quarentena?
tampons després de quarentena?
Bon dia!
fa tres mesos que vaig tenir el meu petit i el gine m'ha receptat cerazet durant la lactància. Ja em va avisar que podia tacar i, efectivament, avui m'he llevat amb una sorpresa que feia temps que no tenia!
la meva pregunta és: puc fer servir tampax, oi, ara que ja ha passat la quarentena? No és gaire, però un d'aquells tampax lite m'aniria bé... algú ho sap del cert?
Gràcies!
fa tres mesos que vaig tenir el meu petit i el gine m'ha receptat cerazet durant la lactància. Ja em va avisar que podia tacar i, efectivament, avui m'he llevat amb una sorpresa que feia temps que no tenia!
la meva pregunta és: puc fer servir tampax, oi, ara que ja ha passat la quarentena? No és gaire, però un d'aquells tampax lite m'aniria bé... algú ho sap del cert?
Gràcies!
Re: tampons després de quarentena?
Jo tambe fa 3 mesos que vaig tenir el meu angelet. Fa 2 mesos que prenc cerazet i nomès he fet servir compreses, pero no ho se si es pot fer servir tampons.
coneixeu les copes vaginals? són fantàstiques i s'adpaten molt i molt bé, econòmiques i gents perilloses ni per a nosaltres ni per al medi ambient...
- kellyaaron
- :: rateta

- Entrades: 155
- Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:00 pm
Jo vaig fer servir a la segona regla despres de la cuarentena... i be... ara que n´hi ha les copes... probaré...
- jimaguari
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dc. des. 29, 2010 7:43 am
- Ubicació: Lleida - Tarragona
Jo els vaig fer servir a la tercera regla, però em feien com a mal i no m'anaven gaire bé. Després millor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |