POSSIBLE RESIDU DE PLACENTA A L´UTER

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Sandie74
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am
Ubicació: Barcelona

POSSIBLE RESIDU DE PLACENTA A L´UTER

EntradaAutor: Sandie74 » dc. març 14, 2012 11:29 am

Hola noies,

l´altre dia vaig anar al gine a fer la visita de la quarentena i en fer-me l´eco, va veure que tenia força teixit encara a l´úter i li va semblar que possiblement tenia un residu de placenta. Em va dir que podia ser a causa d´ haver-se´m fet l´uter tant gran al portar bessons. Em va dir que o l´expulso amb la regla o que me l´haurà de treure via histeroscópia a quiròfan i que estés pendent de si tenia febre o la sang em feia mala olor. He de fer-me una nova eco d´aquí un mes i segons com estigui o no fer res o fer la petita intervenció.

A alguna li ha passat?
floreta26
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

Re: POSSIBLE RESIDU DE PLACENTA A L´UTER

EntradaAutor: floreta26 » dc. març 14, 2012 4:02 pm

Ostres sandie! A mi no em va passar pero vaig estar amb loquis forts fins passats els dos mesosvi perdent ben be fins els tres...al mes de deixar el pit em va venir la regla i vaig començar a ser mes "jo"
ImatgeImatge
Sandie74

EntradaAutor: Sandie74 » dc. març 14, 2012 8:55 pm

floreta26 ha escrit:Ostres sandie! A mi no em va passar pero vaig estar amb loquis forts fins passats els dos mesosvi perdent ben be fins els tres...al mes de deixar el pit em va venir la regla i vaig començar a ser mes "jo"

Floreta,

Loquis què són, com coàguls?
Nur79
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dt. abr. 24, 2012 7:26 pm

Hola Sandie

Jo vaig escriure fara un parell de mesos in post que es deia: els loquios no fan pudor.

Se li diu loquis a les perdues de sang (aquella mena de regla) despres del part. En teoria,ha de fer la msteixa olor q una regla normal . A mi aixo no m ho van dir i vaig estar 17 dies amb perdues amb una pudor brutal. Jo era novata i no sabia quina olor gavia de fer. Total: vaig anar al gine pq vaig tenir coissor al fer pipi i em vsn ingressar per infeccio a,la matriu. En el meu cas se'm va quedar un coagul de sang i vaig tancar el coll de l'uter molt rapid. Em van intervenir fent un legrat, q suposo que deu ser aixo que diuen. No fa mal ni res i per mi,,al treure'm la infeccio va ser com veure sortir el sol.

Igualment diuen que les restea de placenta,fan molt molt mal. Potset tens residuus, pero no de placenta.

Ah! La intervencio, si es aixo que et fan, son 5 min de rellotge.
Imatge
Sandie74

EntradaAutor: Sandie74 » dc. abr. 25, 2012 1:11 pm

Vaig anar dilluns al gine i m´ha donat unes pastilles vaginals per mirar d´expulsar els residus jo soleta. Em va fer una histeroscòpia a la consulta i es veu clarament que hi ha residus de color blanc que no em fan ni gens de mal ni tampoc pudor. Si la setmana que ve continuen, me´ls treurà a quiròfan.
Nur79
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dc. abr. 25, 2012 3:10 pm

Doncs molt.millor Sandie que siguin residuus que no siguin placenta.
Imatge
floreta26
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

EntradaAutor: floreta26 » dc. abr. 25, 2012 3:54 pm

Sandie pobra! Q vagi be! Jo ara ha fet 8 mesos de la cessaria i tampoc estic massa fina...m ho noto tot! Potser es q fins ara havia viscut mb pq tenia unes regles molt portables...al final anire al metge i a veure q em diu...q vagi molt i molt be la petita intervencio, espero q sigui com diu la nur i q en 5 min siguis fora! Anims q amb la feinada q tenim a casa les visites al metge es fan pesadissimes!
ImatgeImatge
calantha86
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:32 am

EntradaAutor: calantha86 » dj. maig 03, 2012 8:55 pm

Hola Sandy, jo vaig tindre la meva nena farà ara 15 mesos. A les tres setmanes de neixer estaba donant-li el pit quan vaig notar com si haguès trencat aigues, em vaig aixecar i bueno una hemorràgia brutal, tot el pantalò del pijama ple de sang i un bon toll a terra, el meu home es va asustar tant que va trucar una ambulància i tot, per sort nomès va durar uns minuts però clar tanta sang impresiona jeje.
Em van fer eco a urgències i em van dir que tambè es veia algo dintre, em van donar unes gotes per veure si ho acabava de expulsar ja que encara no havia acabat la quarentena. Als 15 dies me la van repetir i allò continuava allà aixi que em van programar un legrat i als dos dies ja me'l feien.
Es ràpid i gens doloròs, a mi em van dir desprès d'examinar lo que havien tret, que era un troç de placenta però la veritat que sinò arriva a ser per la hemorràgia no m'haguès donat compte.
Marona78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dt. des. 13, 2011 8:52 am
Ubicació: Baix Penedès, Catalunya

EntradaAutor: Marona78 » ds. maig 26, 2012 11:12 pm

Hola SAndy!

No et vull espantar, però després del naixement de la meva filla no em trobava gens bé, no em podia aixecar del llit i em sentia molt fluixa. Una setmana després vaig tenir una hemorràgia brutal (vaig caure desmaiada) i em van ingressar d'urgència a SAnta Tecla, on em van fer un raspat i una tranfussió de sang, vaig estar ingressada una setmana. La causa? Restes de placenta... :-((

En el segon part no vaig patir cap problema, i dosdies després ja vaig agafar el cotxe! o-o:) o-o:)

Fes cas del metge i controla si el que expulses fa mala olor, si tens febe d'origen desconegut o si et sent feble i et mareges. :ok:

Sort! ;-)
... i a vegades ens en sortim...!

Imatge

Imatge
Sandie74

EntradaAutor: Sandie74 » dg. maig 27, 2012 8:50 am

Marona78,

gràcies per explicar-me la teva experiència. Per sort, no tinc ni he tingut ni un sol dia ni malestar, ni febre, ni mala olor ni res de res. Aquest dijous tinc visita de nou i si els residus no els he expulsat en la última regla, que no ho crec, ja programarem hora pel quiròfan. Ha volgut esperar una mica pq la cicatriu interna de la cessàrea estigués més consolidada.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::