cremes postpart

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

cremes postpart

EntradaAutor: catalanna » dc. feb. 15, 2012 3:55 pm

Bona tarda mames!
durant l'embaràs m'he estat posant crema antiestries a la panxa, però tot hi així me n'han sortit unes quantes.. :-(( i ara que he tingut el nen, a més, s'ha unit la "piel de naranja" que diuen a la festa... la meva pregunta és: ara m'estic posant la crema reafirmant específica pel post part... però m'hauria de posar també l'antiestries? Durant l'embaràs he anat alternant la trofoelastin amb la de la casa isdin.. sabeu si són compatibles amb la lactància materna??
ai mare meva quants dubtes.....!
gràcies!
sylblaga
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

Re: cremes postpart

EntradaAutor: sylblaga » dj. feb. 16, 2012 9:49 am

Doncs en l'embaràs si que hem vaig ficar cremes antiestries, la mateixa que tu, però ara des de que tinc la nena em fa pal posar-me crema perquè desprès et quedes tota untada i no tinc massa temps tampoc... això sí, només tinc un parell d'estries... tot i això si trobes una crema que et vagi bé, ja ho diràs.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
primerenca34
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: primerenca34 » dj. feb. 16, 2012 2:19 pm

Hola!
Jo tampoc em poso la crema per falta de temps, però me'n van regalar una especifica per estries i reafirmant post part de la casa isdin i es compatible amb la lactància!
Imatge
Imatge
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dj. feb. 16, 2012 2:29 pm

primerenca, i serveix per les dues coses alhora? saps el nom? ja tenim la crema, ara només cal trobar el temps!!!
primerenca34
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: primerenca34 » dv. feb. 17, 2012 1:23 am

Hola noies!
La crema es diu Velastisa i es de la casa isdin. Me la van regalar, però vaig preguntar a la farmàcia si era compatible amb la lactància i em van dir que si. Posa que es reafirmant i que ajuda a fer marxar les estries!
Ara ens falta trobar el temps!
Imatge
Imatge
Primavera17
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. abr. 04, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Primavera17 » ds. feb. 18, 2012 10:52 pm

Hola noies,
hi ha una crema reafirmant de la mustela, fa molt bona olor. Però.... vaig preguntar al pediatra a veure si podia fer servir una anticel·lulítica normal durant la lactància i em van dir q SÍ (sempre i quan no em suqués els pits, jiji). Així q em vaig comprar una anticel·lulítica del mercadona i quan tinc temps me la vaig posant. Com bé dieu només falta el temps, jiji.
Per cert, a la web de e-lactància també diu q són compatibles (lactància i anticel·lulítics) i el Carlos González també.
A sucar-se, a sucar-se!!!!!
Imatge

Imatge
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dc. feb. 22, 2012 7:57 pm

jo, per anar més ràpida, em poso l'oli d'ametlles del mercadona, que ja em posava quan estava embarassada. clar que no és un anticel.lulític, però algo de massatge ja va bé! millor que res!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
se12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

EntradaAutor: se12 » dg. juny 10, 2012 8:25 pm

si que hauran de ser compatibles les cremes post part amb la lactancia, si no tela!! no serien postpart!! :ok:

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::