PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
Monxeta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. abr. 02, 2011 8:10 pm

PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Monxeta » dc. feb. 01, 2012 8:37 pm

Hola noies,
Estic una mica preocupada perquè fa 11 dies que vaig parir i encara tinc pèrdues de sang bastant abundants. M'havien baixat una mica la quantitat però avui he tornat a perdre bastant, he tret coàguls i tot. No sé si pot ser normal, ja que el ginecòleg em va explicar que el tema de les pèrdues era bastant variable en cada dona, podia durar pocs dies o tota la quarentena. El que sí que em va dir és que havia d'anar a menys, i ara no sé com interpretar aquestes pèrdues d'avui...
Em podríeu explicar les vostres experiències i què en penseu? Fins quin dia vau tenir pèrdues? Per cert, La sang no fa pudor rara crec.
Moltes gràcies per endavant!
Avatar de l’usuari
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: sivi » dc. feb. 01, 2012 8:44 pm

Hola monxeta, jo vaig tenir la nena per cessàrea, i vaig tenir perdues mes d'una setmana i llavors varen anar disminuint, però recordo que algun dia eran mes abundants que d'altres.
Si no ho veus clar, jo aniria al metge. Espero que no sigui res.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: charito » dc. feb. 01, 2012 8:53 pm

Una amiga es va trobar amb algo similar i es que se li havia quedat un petit trosset de placenta enganxat i no deixava que tanques la ferida, o sigui era sang neta, jo aniria que et fessis una eco i t'ho miressin per si de cas, no costa res.
Avatar de l’usuari
Abril*
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dj. juny 17, 2010 9:11 am

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Abril* » dc. feb. 01, 2012 8:54 pm

Hola

jo no recordo quant de temps em van durar, però sí que recordo que la llevadora em va avisar que passa sovint quan han começat a disminuir, de cop i volta vinguin uns dies més abundants. De totes maneres 11 dies no ho trobo massa, jo diria que és normal. De totes maneres si tens duntes, consulta amb la llevadora.

Per cert, felicitats!
Imatge
Avatar de l’usuari
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 01, 2012 9:22 pm

Monxeta, jo vaig tenir pèrdues gairebé tota la quarentena.. però molt variable. Uns dies com qui diu res, altres molt abundant. A mi em van dir que era normal i ja passades dues-tres setmanes la cosa va anar disminuïnt.

Però com et comenten les altres noies, si no ho veus clar... ves al metge a veure què et diuen.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
Avatar de l’usuari
Nur79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Nur79 » dc. feb. 01, 2012 9:26 pm

Hola guapa.

Mira, jo vaig parir fa un mes, pero quan portava 17 dies vaig anar al ginecoleg perque tnia molèsties ( una mica de coïssor al fer pipi). Vaig tenir molta sang vermella, i després marronosa ( pero també molta quantitat) i em feia molta molta molta pudor ( em feia vergonya pensar que la gent em podia olorar... i el pijama anava a la rentadora cada dia). Total, que viag anr d'urgencies i em van dir que tenia un coagul de sang que se m'havia quedat a la matriu, a més d'una infecció. Em van tenir que fer un legrat, que va ser molt ràpid i fàcil, i al dia següent estava com nova. Els dies seguents vaig perdre, pero molt menys del que perdia, i ara dues setmanes després, ja vaig amb salva - slip.

Així que per favor, ves a l metge si no ho veus clar! T'ho dic per experiència!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Tutty29 » dj. feb. 02, 2012 10:20 am

HOLA noies jo fa 8 dies que vai tenir el meu baby i aixo de les perdues es una m...
L'altre dia al anar al WC vaig veure que tenia un coagul ni petit ni gran, pero feia impressió, suposo que son troçets de placenta.
Quan m'assento hi ha algun punt que m'apreta i estic incomode, esperem que passi tot i tornar a la normalitat.
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Ponioleta » dj. feb. 02, 2012 11:23 am

Tutty, en principi no són trossets de placenta sinó coàguls. La placenta la treus al parir i també en principi, a l'hospital s'asseguren que estigui sencera.
A mi també em passava això dels coàguls, i vaig estar amb pèrdues bastants dies. Potser durant una setmana o una mica més vaig fer servir compreses d'aquestes de post-part i després ja compreses normals.

És important el que diu la Nur79, que la sang no faci pudor i que vosaltres no noteu molèsties o dolors estranys (més enllà dels possibles punts o ferides del part). I si teniu qualsevol dubte, cap a la llevadora! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: luva » dv. feb. 03, 2012 12:55 pm

Aquest post em ve com anell al dit:


Vaig tenir la meva nena el dia 5 de gener, i he tingut pèrdues que han anat de més a menys, i ja gairebé no en tenia, però ahir i avui tornen a ser més abundants i vermelles. Com pot ser? Podria ser la regla? Estic donant el pit, potser és massa aviat. Després he deixat de prendre el ferro perque la meva nena va restreta i avui la pediatra m'ha dit que podia ser per anèmia. En fi, no sé a alguna li ha passat?
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Ponioleta » dv. feb. 03, 2012 1:01 pm

luva ha escrit:Aquest post em ve com anell al dit:


Vaig tenir la meva nena el dia 5 de gener, i he tingut pèrdues que han anat de més a menys, i ja gairebé no en tenia, però ahir i avui tornen a ser més abundants i vermelles. Com pot ser? Podria ser la regla? Estic donant el pit, potser és massa aviat. Després he deixat de prendre el ferro perque la meva nena va restreta i avui la pediatra m'ha dit que podia ser per anèmia. En fi, no sé a alguna li ha passat?


hola
a mi em va passar, que les pèrdues disminuïen i de sobte van augmentar. La meva llevadora em va dir que era normal.
Per cert, perquè et suplementes de ferro? tenies anèmia durant l'embaràs?
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: luva » dv. feb. 03, 2012 1:15 pm

No Ponioleta no he pres ferro durant l'embaràs, però me'l van receptar un cop vaig tenir la nena per prendre'l un mes, però com he vist que ha afectat a la nena amb restrenyiment i jo no em sento fluixa doncs l'he deixat pel meu compte.
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Ponioleta » dv. feb. 03, 2012 1:36 pm

luva ha escrit:No Ponioleta no he pres ferro durant l'embaràs, però me'l van receptar un cop vaig tenir la nena per prendre'l un mes, però com he vist que ha afectat a la nena amb restrenyiment i jo no em sento fluixa doncs l'he deixat pel meu compte.


Val, ho deia per això, perquè moltes vegades es recepta ferro "per sistema" i no hauria de ser.

Si en principi durant l'embaràs no has tingut anèmia i a sobre ara t'has estrat prenent suplement, no entenc perquè la teva llevadora diu que potser tens anèmia...

luva, jo penso que si tens pèrdues abundants però dins la normalitat, no fan pudor, no sents dolors ni molèsties etc no em preocuparia massa. Ara, si la llevadora vol mirar-te l'anèmia doncs mira, és una punxada per tu i això que descartes...
A mi em van durar bastant les pèrdues, i com he dit, en algun moment, que semblava que ja acabaven, es van tornar més abundants
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: luva » dv. feb. 03, 2012 2:55 pm

Ponioleta ha escrit:
luva ha escrit:No Ponioleta no he pres ferro durant l'embaràs, però me'l van receptar un cop vaig tenir la nena per prendre'l un mes, però com he vist que ha afectat a la nena amb restrenyiment i jo no em sento fluixa doncs l'he deixat pel meu compte.


Val, ho deia per això, perquè moltes vegades es recepta ferro "per sistema" i no hauria de ser.

Si en principi durant l'embaràs no has tingut anèmia i a sobre ara t'has estrat prenent suplement, no entenc perquè la teva llevadora diu que potser tens anèmia...

luva, jo penso que si tens pèrdues abundants però dins la normalitat, no fan pudor, no sents dolors ni molèsties etc no em preocuparia massa. Ara, si la llevadora vol mirar-te l'anèmia doncs mira, és una punxada per tu i això que descartes...
A mi em van durar bastant les pèrdues, i com he dit, en algun moment, que semblava que ja acabaven, es van tornar més abundants


Gràcies Ponieoleta, esperaré uns dies a veure si torna a marxar, i si nó adelantaré la visita de la 40ena a la gine que la tinc el 14 de febrer. Jo que pensava que amb 30 dies ja em lliurava d'anar tacant....

Doncs si que em van receptar el ferro de manera sistemàtica així que de moment, i fins que no em facin un anàlisis no me'l tornaré a prendre, que pateixo més veient que a la meva nena li costa fer caca...
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Tutty29 » dv. feb. 03, 2012 4:36 pm

JO PRENC FERRO DES DE 1 MES ABANS DE PARIR, EM VAN TROBAR ANEMIA I AVUI M'HAN RECEPAT MES FERRO.
EM VAN FER EPISIOTOMIA A LA BANDA DRETA I ELS PRIMERS DIES EM SENTIA LA ZONA ADORMIDA I PER ANAR DE VENTRE VEIA LES ESTRELLES, SORT DEL MICRALAX.
ENCARA EM FA UNA MICA DE MAL, DEUEN SER QUE ENCARA QUEDA ALGUN PUNT( VAIG PARIR EL 26).
Avatar de l’usuari
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: azalais » dv. feb. 03, 2012 5:48 pm

luva ha escrit:Aquest post em ve com anell al dit:


Vaig tenir la meva nena el dia 5 de gener, i he tingut pèrdues que han anat de més a menys, i ja gairebé no en tenia, però ahir i avui tornen a ser més abundants i vermelles. Com pot ser? Podria ser la regla? Estic donant el pit, potser és massa aviat. Després he deixat de prendre el ferro perque la meva nena va restreta i avui la pediatra m'ha dit que podia ser per anèmia. En fi, no sé a alguna li ha passat?


No et preocupis, es normal. A mi m'ha passat el mateix, avui he anat a la gine i m'ha dit que és perfectament normal tornar a tenir perdues durant la quarentena.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Monxeta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. abr. 02, 2011 8:10 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Monxeta » dj. feb. 09, 2012 1:58 pm

Moltes gràcies per tots els comentaris, ja veig que és normal el que em passa doncs. A veure si passa ràpid la quarentena...
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: tacai » dv. feb. 10, 2012 1:49 pm

hola,

jo vaig parir el 9 de gener, i vaig estar 3 setmanes amb pèrdues, fins que ja no em posava res, i ara des d'ahir , tinc una mica de pèrdues, molt poqueta, sang vermella, no crec que sigui la regla... us ha passat, jo encara no he acabat la quarentena, però portava més de una setmana sense compresa ni res...

que raro!
Avatar de l’usuari
Nur79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Nur79 » dg. feb. 12, 2012 8:04 pm

Hola Tacai

Jo vaig amb salva slip.. i de fet, demà ja no m'hi posaré res. Divendres cumpleixo la quarentena.. i jo ara estic amb la fase de molt poc fluxe groguet.. De moment sang vermella no...
Imatge
Avatar de l’usuari
sylblaga
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: sylblaga » dj. feb. 16, 2012 9:55 am

Jo després de parir només vaig tacar un parell de setmanes, em van donar unes gotes per treure la sang que tenia dins, de fet, com diu la Tutty a mi també em va sortir un coagul, el meu però era enorme, em vaig espantar i tot...

Ahir vaig anar al ginecòleg, ja que feia 42 dies del part, i des del dissabte que estic sagnant, però com m'imaginava i ella em va confirmar, ja és la regla. Suposo que cada dona és diferents.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: PÈRDUES DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Tutty29 » ds. feb. 18, 2012 2:20 pm

Jo vaig tenir el meu princep el 26 de gener i nomès he tingut perdues dues setmanes, ara vaig amb salvaslips.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::