establir una rutina

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

establir una rutina

EntradaAutor: Tutty29 » dc. feb. 01, 2012 3:43 pm

Hola noies, a partir de quin mes establiu una rutina al bebe?jo tinc un bebe d'1 setmana, l'hi dono el pit a demanda i quan acaba despres del rotet el poso al moises i fins que es desperta o l'hi dono el pit (s'hi passen moltes hores), i aixi cada dia.
Encara no el banyo perque l'hi ha caigut el cordo umbilical,
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: establir una rutina

EntradaAutor: sandrajuli » dc. feb. 01, 2012 4:51 pm

jo crec que com et vagi bé a tu...
nosaltres som antirutines, i per tant en quasi 4 anys no les hem establert mai. Hem banyat quan ha fet falta, normalment de dia, ja que l'excitava molt... i tot a demanda, per tant, mai a la mateixa hora. I menys taaaaaan petit!
Jo passaria de les rutines,... són aburrides!! hehe!
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. feb. 01, 2012 4:56 pm

Ara és molt petit per establir rutines i menys si fas LM a demanda. Ara toca cobrir les seves necessitats fisiològiques i afectives a tothora. Cada família s'organitza com va veien dia a dia, espera a que creixi més.

Enhorabona pel teu petit!
glorieta
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dc. feb. 01, 2012 5:48 pm

La única rutina que vaig fer des del començament va ser la del bany, teta i a dormir. Quan menjaba al vespre al cap d'una estona que jo creia que podia tornar a demanar, el banyava i després m'el posava al pit. I tot seguit a dormir amb mi a l'habitació amb tot a les fosques. Però no era mai a la mateix hora al començament. Un dia a les 22, un altre a les 24 o fins i tot més tard. Però a nosaltres ens va anar bé. Quan ja va ser més gran vam canviar aquesta rutina i ara fem sopar i després bany i a dormir.
No sé, quan son tant petits més que rutines, li diria hàbits, per que a mi m'hanava bé fer-ho així.I com pots veure amb el temps ho vam canviar per que ens anava millor.
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. feb. 01, 2012 5:55 pm

Tutty felicitats per la recent maternitat.
Jo sóc de les que penso que les rutines te les marcarà ell i que les anireu adaptant al dia a dia de la família, de la disponibilitat, de la feina....
Cada nadó te el seu ritme particular i és pràcticament impossible marcar un standar de funcionament. A mesura que vagi creixent et demostrarà les seves necessitats i tots plegats us haureu d'adaptar a la nova vida familiar.

Molta sort.
abart
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: ds. jul. 17, 2010 11:39 am

EntradaAutor: abart » dc. feb. 01, 2012 9:44 pm

Com t'ha dit la glorieta, més que rutines són hàbits, però ja veuràs com és el teu petit/a qui els anirà creant poc a poc, sobretot quan agafi el ritme dia/nit.
I pel tema del bany, a mi em van dir que no hi havia problema en banyar-lo encara que no li haguès caigut el melic. Està clar que cada metge diu el que vol! I pel rotet, a mi em deien que li fes fer, tot i fer LM.

Disfruta molt del teu fill@!
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dj. feb. 02, 2012 3:40 am

jo tb em feia la mateixa pregunta i de moment ho fem tot a demanda.
respecte al rotet, tot i que els pit no tinguin aire pot ser que ells n'agafin quan s'hi enganxen o es desenganxen, almenys la meva n'agafa...
i respecte el bany, el pots banyar, pero no submergir fins q no li caigui el melic.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
juju82
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

EntradaAutor: juju82 » dj. feb. 02, 2012 7:13 am

L'Aniol té quasi 2 mesos i no té cap mena de rutina per part meva, però ell mateix s'ha anat adaptant a dormir mitges horetes de dia i més horetes de nit sense pràcticament despertar-se si no és per mamar.... zz:-)
Crec que la seva rutina començarà quan m'en vagi a treballar perquè no hi haurà més remei!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::