Depilar zona de la cicatriu cesarea

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
giuliette
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

Depilar zona de la cicatriu cesarea

EntradaAutor: giuliette » dj. set. 29, 2011 9:33 am

Hola!!

Potser us semblarà una pregunta molt estúpida :miko: jaja!! però hem van fer una cesarea el 12/07/11 i jo usualment, hem depilo amb la gilette, el cas, es que com la cicatriu, la tinc com enfonsada, hem fa por pasar la gilette ademes de que encara ho tinc adolorit, i si li sumem, que hem marejo nomes de pensar que hi tinc una 'raja' :-:) doncs... vamos, que la porto a lo afro :content: .

I ahir, m'ho va dir el gine (kina vergonya!!)... i amb crema depilatoria? creieu que m'aniria bé?ni que no hem quedi a la perfecció, almenys, que quedi una mica mes curioset que ara...jo hem sembla que hi veig alguna crosteta o potser es algo mes fosket, no ho sé segur, però com ell m'ho va dir... vosaltres que n'opineu? com us depileu les cicatrius recents?

I ja que hi som, recomaneu alguna crema depilatoria? es que no n'he fet anar desde que era mooolt petita i sol hi havia la tipica veet :)

gràcies precioses!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Depilar zona de la cicatriu cesarea

EntradaAutor: artemis » dj. set. 29, 2011 11:54 am

Jo aprofitava que la tenia insensible (tota la zona de la cicatriu ) i m'ho feia amb les pincetes o inclús amb cera. Però tampoc hi tinc gaire pèl a la zona de la cicatriu.

Amb crema depilatòria suposo que aniria bé, però vigila que no estigui encara molt tendra i se t'infecti!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
mentha
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. juny 06, 2011 4:56 pm

EntradaAutor: mentha » dv. set. 30, 2011 1:43 pm

Hola!

jo també vaig tenir una cesàrea per aquestes dates i també m'ha quedat la cicatriu com a tu, enfonsada, i encara la tinc adolorida!

el cas és que no he gosat depilarme la zona amb crema, pels químics que porten i aquestes coses i ho vaig fer amb gilette, anant amb molt de compte i ja està. A mi també em feia molta cosa, però ara ja està fet. Amb cera encara no m'he atrevit perquè la zona aquesta que hauria d'estar insensible, hi tinc molt formigueig i si hi sumem el dolor de la cicatriu...però quan se me'n vagi, ja ho faré amb cera.

ah! i al gine ja li val dir-te això!

petons!!!!!
floreta26
:: gosset
:: gosset
Entrades: 496
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 8:54 am

EntradaAutor: floreta26 » ds. oct. 01, 2011 3:53 pm

I ja posats...algu s ha depilat la zona del vltant de la cicatriu amb laser? Sabeu quant s ha d esperar? I la linia alba, triga molt a marxar? Pq a mi em va sortir despres de parir!!!!
ImatgeImatge
SONIBCN
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 558
Membre des de: dc. abr. 07, 2010 10:43 am

EntradaAutor: SONIBCN » dv. oct. 21, 2011 8:15 pm

Yo me quitaba los pelos de cerca de la cicatriz y de la cicatriz con pinzas porque como lo tenia como dormido no me daba cuenta del dolor, ahora ya empieza a doler, jejeje.

De todas formas, podeis preguntarle al ginecologo, porque yo le pregunte cuando podia depilarme y como me dijo que aun no (la zona de la cicatriz claro) por eso me lo hacia con pinzas.

Lo del laser yo no creo que haya ningun problema, si no es en la cicatriz se puede hacer

Saludos!!!
Imatge

Imatge

El post de Iker: viewtopic.php?f=91&t=23127
giuliette
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » ds. oct. 22, 2011 8:03 am

Hola !!

Sonibcn y ahora ya puedes depilarlo normal?a mi el gine me dijo k si k podia depilarlo....rs que a mi no me ha kedado como dormido, si m toco noto dolorcillo...de momento aun no lo he vuelto a depilar...la semana k viene vuelvo al gine, a ver como lo soluciono jeje!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET