Clivelles

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
nivaira
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Clivelles

EntradaAutor: nivaira » dg. set. 18, 2011 5:56 pm

Hola noies!
Segur que ja hi ha un post de clivelles, però no el trobo.... :(
El meu petitó va néixer dimecres i divendres ja m'havia pujat la llet. Crec que se m'estan fent clivelles i ho he provat tot! Les llevadores em van dir ue li donava bé le pit i que estava ben agafat. Em van dir que potser tinc el mugró una mica petit i el nen ha de fer més força.

Algú sap solucions d'aquelles que no fallen?

Gràcies
PD Quna pugui sortir al carrer aniré a un grup de lactància però mentrestant...
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Clivelles

EntradaAutor: Lalona » dg. set. 18, 2011 6:19 pm

Nivaira, primer de tot moltíssimes felicitats pel teu petitó! >.-<: >.-<: >.-<:
Diuen que va bé posar-t'hi la teva propia llet. A mi em van anar molt bé uns parxes de la marca medela i la pomada purelan! :ok:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dg. set. 18, 2011 6:23 pm

Jo tambe vaig fer servir la crema purelan i la teva propia llet pero fins que no vaig descobrir que no em colocava el nen be no vaig em van marxar. Sort
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dg. set. 18, 2011 7:06 pm

nivaira ha escrit:Hola noies!
Segur que ja hi ha un post de clivelles, però no el trobo.... :(
El meu petitó va néixer dimecres i divendres ja m'havia pujat la llet. Crec que se m'estan fent clivelles i ho he provat tot! Les llevadores em van dir ue li donava bé le pit i que estava ben agafat. Em van dir que potser tinc el mugró una mica petit i el nen ha de fer més força.

Algú sap solucions d'aquelles que no fallen?

Gràcies
PD Quna pugui sortir al carrer aniré a un grup de lactància però mentrestant...

Jo també tinc els mugrons molt petits.... i no hi té res a veure amb les clivelles ?-)

Fes servir purelan.... llet teva, però el principal és que tel posis bé al pit, un cop s'agafi bé et deixarà de fer mal...

Primer de tot: el bebe a d'estar col·locat panxa amb panxa, i amb l'esquena i el cap rectes (no a de girar gens el cap). I el seu cap ha d'estar perpendicular al teu mugró, quan t'el col·loquis al pit, deixa el seu nas a l'alçada del teu mugró, no pas la seva boca, ell ja farà l'esforç i s'agafarà al pit.

Si s'agafa bé, veuràs els llavis de baix i de dalt evertits (com sortits cap enfora) i que t'agafa tota l'aureola del mugró per la part de la baix (la seva barbeta t'ha de tocar el pit)

Mira't això: http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... -amamantar

Si no pots anar a un grup de lactància... pots trucar a l'Alba Padró http://albalactanciamaterna.org/contacto/
ImatgeImatgeImatgeImatge
lluna 21
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dg. set. 18, 2011 7:41 pm

a mi em va anar molt bé posar-m'hi mel, si, si mel de la més natural que trobis . Es tracta de posar-ne molt , molt poc
directament sobre la clivella i et deixes el pit descobert una estona.
Això m'ho va dir la llevadora del CAP i primer em vaig quedar una mica parada però ho vaig probar i perfecte. Es veu que la mel
té moltes propietats cicatritzants. Tb feia servir mugroneres i entre una cosa i l'altre amb uns dies em va millorar molt.
Keta
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

EntradaAutor: Keta » dg. set. 18, 2011 10:25 pm

hola,
a més del que t'han aconsellat les companyes (la posició de mamar, Purelan, llet teva..), a mi tal com a dit la Lluna21 també em va anar molt bé deixar-lo "a l'aire" tant temps com puguis.
la casa Medela també té uns discs de lactància de plàstic foradats per deixar li toqui més l'aire mentre s'està cicratitzant.
molta paciència, els primers dies ja fa mal encara que no surtin clivelles, i després, a mesura que els mugrons s'hi van acostumant i et vagin despareixent les clivelles ho podràs gaudir molt més.
sort!
keta
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dl. set. 19, 2011 3:26 pm

Gràcies boniques! Costa això quan etsn novella!
Jo m'he posat la meva llet, el purelan i vaig per casa amb tot a l'aire, però no se m'assequen perquè els tinc tan carregats, que vaig deixant rastre arreu!
Avui he provat la posició de rugbi i crec que m'ha anat bé, no m'ha fet ni la meitat de mal. Per fer a casa va bé, però per fora... M'apunto tot, tot i tot el que m'heu dit!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. set. 20, 2011 9:17 am

Hola nivaira.

Espero que puguis solucionar molt aviat el teu problema.
Et deixo un enllaç per quan tinguis temps de llegir-lo. Està molt i molt be :ok:
Ja veuràs com pots aclarir molts dubtes sobre lactància ;-)

http://albalactanciamaterna.org/lactancia/

aquest és que parla de les clivelles per mala posició en concret.

http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... -doloridos

Espero que et serveixi d'ajuda i que puguis tenir una llarga i satisfactòria làctància.
:-()-)
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dc. set. 21, 2011 5:00 pm

Sou un solet!!! :***:
Problema solucionat! Ja no em fan mal!!!!! :) Gràcies boniques!
Imatge

Imatge

a_fer
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dc. set. 21, 2011 5:11 pm

Llàstima, al nivairo li deuria agradar veure't amb tot suelto allà per casa.... :r) :r) :r)

ànims amb la lactància! un cop superats els problemilles inicials, és la cosa més meravellosa i pràctica del món!!!
Imatge
Imatge
nivaira

EntradaAutor: nivaira » dc. set. 21, 2011 5:20 pm

hahaha, ja m'hi veu... jo seguiré en plan lady godiva per si les mosques! hahaha
Imatge

Imatge

Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dj. set. 22, 2011 11:19 am

nivaira ha escrit:jo seguiré en plan lady godiva per si les mosques!

hahahaha! :r) clar que sí, aprofita que encara fa bon temps dona!!! me'n alegro que ja no et faci mal Nivaira, a partir d'ara segur que tot anirà estupendu! :ok:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::