TRES MESOS I MIG DESPRÉS DE PARIR I ENCARA PANXA
TRES MESOS I MIG DESPRÉS DE PARIR I ENCARA PANXA
Hola noies,
Tinc dues filles, la gran té ja 22 mesos i la va nèixer per cessàrea, va anar tot bé i em vaig recuperar ràpidament, al cap de pocs mesos vaig recuperar el pes i no tenia gaire panxa.
Ara fa tres mesos i mig va nèixer la segona nena, també per cessàrea, però aquesta vegada em costa molt recuperar el pes i la panxa que tinc sembla que estigui de tres o quatre mesos...he portat faixa però no crec que sigui la solucíó, també he tornat al gimnàs però hi puc anar només un cop per setmana...ja no sé que fer.
He vist això dels abdominals hipopressius, però no sé a on en fan classes pel Vallès oriental.. i tot i que he vist videos no m'hen acabo d'ensurtir.
Vosaltres com us ho heu fet ????
Tinc dues filles, la gran té ja 22 mesos i la va nèixer per cessàrea, va anar tot bé i em vaig recuperar ràpidament, al cap de pocs mesos vaig recuperar el pes i no tenia gaire panxa.
Ara fa tres mesos i mig va nèixer la segona nena, també per cessàrea, però aquesta vegada em costa molt recuperar el pes i la panxa que tinc sembla que estigui de tres o quatre mesos...he portat faixa però no crec que sigui la solucíó, també he tornat al gimnàs però hi puc anar només un cop per setmana...ja no sé que fer.
He vist això dels abdominals hipopressius, però no sé a on en fan classes pel Vallès oriental.. i tot i que he vist videos no m'hen acabo d'ensurtir.
Vosaltres com us ho heu fet ????
Re: TRES MESOS I MIG DESPRÉS DE PARIR I ENCARA PANXA
hola Petra, doncs noia no és per desanimar-te però jo ja fa vuit mesos que vaig tenir l'Aina i encara tinc panxa i no se si confio massa en què marxi........
El pes el vaig recuperar molt ràpid però la panxa, no hi ha manera, jo faig hipopressius a casa, vaig anar a rehabilitació del sòl pèlvic i me'n van ensenyar però vaja suposo que deu ser lent.
Ànims.
El pes el vaig recuperar molt ràpid però la panxa, no hi ha manera, jo faig hipopressius a casa, vaig anar a rehabilitació del sòl pèlvic i me'n van ensenyar però vaja suposo que deu ser lent.
Ànims.
Petra, em pasa com a tu, l'Ènia té dos anys i nou mesos i en Guillem 11 setmanes i la panxa no hi ha manera de que marxi, a més sempre he estat super prima i bé, ara em veig molt rara amb panxa i cada dia penso que potser no em marxarà...
A mi Demeter tothom hem diu que amb dues criatrures m'aprimaré segur...però la veritat es que a mi no em passa...vaig de bòlid i no paro en tot el dia però no m'aprimo....potser quan comencem a treballar que encara anirem més de bòlid !!! Tu com t'ho fas amb els dos ?? Jo al cap del dia canvio un munt de bolquers !! L0'Abril encara no té dos anys i porta bolquers ... però bueno... tot i anant amunt i avall i sense parar em veig fatal !! a més no tinc gaire temps per arreglar-me !!
Petra, el meu part va ser per cesària i vaig trigar molt a recuperar pes i que la panxa marxés; la veritat és que no vaig fer res especial, només mirar-me una mica el menjar.
En mi caso hace 4 meses que nació mi niño por cesarea y además de no haber perdido peso (engordé 12kg y me siguen sobrando 8), tengo una barriga que parece que estoy de 5 meses... Es un poco desesperante, pq me puse a dieta pero no hay manera de adelgazar... Es como si me hubiera cambiado el metabolismo
Yo siempre he sido muy delgada, pero es q ahora me da la sensación de q no los voy a perder ni a tiros!! Confío que en cuanto empiece a trabajar al moverme más adelgace...
¿Alguna de vosotras puede pasarme alguna dieta que os haya hecho efecto????
Gracias y ánimo a atodas!!!
Salu2
Yo siempre he sido muy delgada, pero es q ahora me da la sensación de q no los voy a perder ni a tiros!! Confío que en cuanto empiece a trabajar al moverme más adelgace...¿Alguna de vosotras puede pasarme alguna dieta que os haya hecho efecto????
Gracias y ánimo a atodas!!!
Salu2
DENÍS
HOla, jo vg obrir un post similar:
viewtopic.php?f=72&t=17509
viewtopic.php?f=72&t=17509

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
pel que veig en aquest post, perdre pes i la panxa no es tarea fàcil¡¡
jo estic a punt de parir, i durant l'embaràs he guanyat 20 kilos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ quan em miro al mirall em costa reconeixer-me¡¡¡¡ jo sempre he tingut algun kilet de més, però ara amb els 20 kilos de més i la panxa no sé qui sóc, i penso "ho podré perdre tot??" i pel que estic veient, no s'arriba a perdre tot, oi¿¿ ai ai ai¡¡ com ho farem¿
jo estic a punt de parir, i durant l'embaràs he guanyat 20 kilos¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ quan em miro al mirall em costa reconeixer-me¡¡¡¡ jo sempre he tingut algun kilet de més, però ara amb els 20 kilos de més i la panxa no sé qui sóc, i penso "ho podré perdre tot??" i pel que estic veient, no s'arriba a perdre tot, oi¿¿ ai ai ai¡¡ com ho farem¿
Memima, per si et consola et diré que jo vaig guanyar 27Kg a l'embaràs!! I ara, 8 mesos i mig després, em queden 9,5kg per perdre, però no he fet cap dieta, només donar el pit fins fa un parell de setmanes, i he menjat el que he volgut. Ara que he deixat el pit miraré de començar una mica de dieta passades festes. I la panxa no m'ha quedat tan malament, tinc greix perquè encara em sobren molts kilos, però crec que quan perdi uns kilets més quedarà força bé, potser no com abans, però tampoc ho esperava. Això sí, els primers mesos tenia una panxa enorme, com d'embarassada encara tal com comenteu algunes. Crec que va ser cap al quart-cinquè mes postpart que la cosa va millorar bastant. El que si he notat és que quan menjo molt se m'infla moltíssim la panxa, cosa que abans no em passava, és com si alguna cosa hagués quedat cedida per dintre, us passa a alguna?
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Bea ha escrit:Memima, per si et consola et diré que jo vaig guanyar 27Kg a l'embaràs!! I ara, 8 mesos i mig després, em queden 9,5kg per perdre, però no he fet cap dieta, només donar el pit fins fa un parell de setmanes, i he menjat el que he volgut. Ara que he deixat el pit miraré de començar una mica de dieta passades festes. I la panxa no m'ha quedat tan malament, tinc greix perquè encara em sobren molts kilos, però crec que quan perdi uns kilets més quedarà força bé, potser no com abans, però tampoc ho esperava. Això sí, els primers mesos tenia una panxa enorme, com d'embarassada encara tal com comenteu algunes. Crec que va ser cap al quart-cinquè mes postpart que la cosa va millorar bastant. El que si he notat és que quan menjo molt se m'infla moltíssim la panxa, cosa que abans no em passava, és com si alguna cosa hagués quedat cedida per dintre, us passa a alguna?
Jo la veritat és que vaig tenir sort, em vaig engreixar poc i de seguida vaig quedar com abans però la panxa no ha estat mai la mateixa (abans no en tenia gens) i el que sí noto és el que dius tu, m'inflo com una mala cosa i no només quan menjo molt, de vegades sopo ben poc i se'm posa un panxot! És molest perquè llavors els pantalons em fa mal...
Es veritat que la lactància t'ajuda a perdre pes?
memima ha escrit:Es veritat que la lactància t'ajuda a perdre pes?
Sí, clar, el teu cos per a produir llet tira dels teus greixos així que si tu no t'afartes de greixos poc saludables i sucres i tal ajuda a recuperar-te abans (no a deixar-te com una top model si abans no ho eres, eh?). Si menges normal, una dieta equilibrada, et recuperes abans. El que no s'ha de fer és fer règim o passar gana durant la lactància per a anar-nos traient el que sobra perquè això no és bo.
Raqueleta ha escrit:Sí, clar, el teu cos per a produir llet tira dels teus greixos així que si tu no t'afartes de greixos poc saludables i sucres i tal ajuda a recuperar-te abans (no a deixar-te com una top model si abans no ho eres, eh?). Si menges normal, una dieta equilibrada, et recuperes abans. El que no s'ha de fer és fer règim o passar gana durant la lactància per a anar-nos traient el que sobra perquè això no és bo.
Gracies Raqueleta¡¡ Increíble les coses que arribo a aprendre amb aquest foro. Jo vaig molt perduda en tot¡
Noies jo tinc dos peques de 4 i 2 anys i estic esperant el tercer. La panxa tarda una mica a marxar, penseu que durant nou mesos s'ha anat inflant, pell...
És veritat que la lactància ajuda a eliminar grasses que s'han anat acumulant durant l'embaràs.
No he fet dieta després de cap dels dos i sempre he tornat a recuperar-me, la veritat ´és que cap als 6 mesos et tornes a veure com eres abans, així que no desespereu!
El que està molt bé de fer és gimnàstica abdominal hipopressiva, que a part d'ajudar-vos a recuperar la firmesa de la panxa abans, treballa el sól pèlvic, evitant les futures pèrdues d'orina i de pas també millora les relacions sexuals. (Sóc fisio tb).
Ara no se us passi pel cap de fer abdominals, totalment contraindicades sobretot després d'un part eh!!
És veritat que la lactància ajuda a eliminar grasses que s'han anat acumulant durant l'embaràs.
No he fet dieta després de cap dels dos i sempre he tornat a recuperar-me, la veritat ´és que cap als 6 mesos et tornes a veure com eres abans, així que no desespereu!
El que està molt bé de fer és gimnàstica abdominal hipopressiva, que a part d'ajudar-vos a recuperar la firmesa de la panxa abans, treballa el sól pèlvic, evitant les futures pèrdues d'orina i de pas també millora les relacions sexuals. (Sóc fisio tb).
Ara no se us passi pel cap de fer abdominals, totalment contraindicades sobretot després d'un part eh!!
Hola!
El tema de la panxa també és un tema que em preocupa! A veure si aconseguim que marxi!
Fa poc que he tingut la meva nena, gairebé 1 mes i mig, i encara em queden 2 kg per perdre per tenir el pes d'abans de l'embaràs! Ara, em noto força més panxa que abans (suposo que tots aquests kg deuen ser a la panxa); bé, panxa i cadera, tot aquell contorn..no m'agrado gens! A més, abans de l'embaràs no tenia gens de panxa, pel que encara em costa més veure'm bé!
Faig LA, cuido l'alimentació, surto a camninar tots els dies, pero la panxa no marxa...
He pensat d'utilitzar alguna crema reafirmant especifica per la panxa, en sabeu d'alguna? Quina opinió en teniu? Us han funcionat?
Gràcies!
El tema de la panxa també és un tema que em preocupa! A veure si aconseguim que marxi!
Fa poc que he tingut la meva nena, gairebé 1 mes i mig, i encara em queden 2 kg per perdre per tenir el pes d'abans de l'embaràs! Ara, em noto força més panxa que abans (suposo que tots aquests kg deuen ser a la panxa); bé, panxa i cadera, tot aquell contorn..no m'agrado gens! A més, abans de l'embaràs no tenia gens de panxa, pel que encara em costa més veure'm bé!
Faig LA, cuido l'alimentació, surto a camninar tots els dies, pero la panxa no marxa...
He pensat d'utilitzar alguna crema reafirmant especifica per la panxa, en sabeu d'alguna? Quina opinió en teniu? Us han funcionat?
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |