faixa post part i cessària

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
mentha
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dl. juny 06, 2011 4:56 pm

faixa post part i cessària

EntradaAutor: mentha » ds. jul. 30, 2011 3:49 pm

Hola,

ja fa una setmana que vaig tenir la meva petita!!! va ser una cessària i abans de fer-me-la ja em van dir que m'hauria de posar faixa. En porto una del Prenatal, amb velcros, que es la que em van recomanar.
Algú ha fet servir una faixa d'aquestes? fins quan la vau portar? moltes hores al dia? us la posàveu molt aball? pq em fa cosa que m'apreti just sobre la cicatriu...
Espero que em pogueu ajudar.
Merci
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: faixa post part i cessària

EntradaAutor: aixamb » ds. jul. 30, 2011 4:33 pm

Hola noia!
Jo en portava una també quan va nèixer la meva petita. Era la que em van donar a l'hospital, me la posava sobretot quan havia de sortir al carrer i fer coses, però per dormir i per estar per casa no la portava pas. Me la posava tirant cap avall, perquè m'agafés ve la part de la cicatriu. Però la enfermera de l'hospital em va dir que sí, que era molt important que me la posés, i el meu ginecòleg al revés, que millor que no, així s'enfortiria la musculatura abans!
Imatge

Imatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » ds. jul. 30, 2011 8:13 pm

Hola guapa, jo vaig provar la de velcro i era insuportable, se'm clavava just a la cicatriu! Em vaig comprar una a la farmacia que era com una calceta amb gafets als costats i abaix per obrir i anar al lavabo ;-)

Me la vaig posar tot el que vaig poder pero feia moooolta calor i al final suava molt, van ser 3 setmanes o aixi pero me'n penedeixo de no haver-la dut mes perque potser no m'hagues quedat la panxa tan blandiblub, nose.
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dg. jul. 31, 2011 6:44 pm

A mi també em varen fer cessària i ja ingressada a l'hospital me la varen fer posar, també era de velcro com la teva i jo me la posava del matí al vespre, tot i que era l'estiu, i més o menys la vaig portar unes tres setmanes i la veritat és que la panxa em va quedar molt bé de seguida. Sí que és veritat que segons com et pot molestar a la cicatriu però llavors me la pujava una mica i ja està!
marranxeta
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm

EntradaAutor: marranxeta » dl. ago. 01, 2011 4:10 pm

ostres noies veient el que dieu ara ja no sé què pensar...
jo vaig tenir cesària fa casi 6 mesos... i aqusest cop m`ha quedat molt panxa. Em van aconsellar portar-la lo mínim i com que em molestava al sortir de la clínica ja no me la vaig tornar a posar....El recte abdominal m'ha quedat amb una diàstasi de casi dos dits i vull pensar que si me l'hagués posat m'hauria passat igual perquè sinò ja em val.... jolin... :ufs:
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::