Buscant pediatra... necessito el vostre consell

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Aleida
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:22 pm

Buscant pediatra... necessito el vostre consell

EntradaAutor: Aleida » dv. juny 24, 2011 4:48 pm

En pocs dies neixerà la meva nena i ja hauria de tenir clar quin pediatra voldria que l'atengués. M'han recomanat al doctor CArlos Arruga de l'Hospital de nens. Això em significaria haver de portar la nena en cotxe i també és un doctor que s'entreté força i pel que es veu, sempre et fa esperar motlt.

D'altra banda, hi ha molta gent que em recomana que per comoditat agafi el pediatra a vora casa meva, i això em donaria una mica més de flexibilitat si un dia ma mare l'ha de portar perquè jo tinc "pollo" a la feina o se'm compliquen les coses per arribar. N'hi ha un parell a vora casa meva, però buscant per internet, trobo poca informacions, no hi ha opinions.

Què faríeu? buscar pediatra vora casa vostra i si cal anar d'urgències anar directament a l'Hospital de Nens? us pesa més el fet de ser proper o bé tenir referències?

També em preocupa tenir alguna consulta o urgència poc preocupant (ex. dermatitis) i que el pediatra no m'agafi perquè aquella tarda no visita, o no té temps... com funciona tot això?

sorry pel rotllo, però sóc primerenca i no m'aclaro gaire...

PD: al meu CAP no hi ha departament específic de pediatria, tot ho fan els metges de capçalera, deu ser per les retallades.
Imatge
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Buscant pediatra... necessito el vostre consell

EntradaAutor: Charliemi » dv. juny 24, 2011 5:18 pm

Jo tenia exactament el mateix dubte que tu fa dos mesos. Finalment vaig obtar per un pediatre de l'hospital de nens. També pensant que potser si algún dia hem d'anar d'urgencies tindràn el seu historial... És cert que ens hem de desplaçar en cotxe cada cop que hi anem i la nostre pediatra no és que s'entretingui massa però sempre hem d'esperar mooooooolta estona, pero bé, vam pensar que preferiem tenir referències i un horari més ampli de visites i també el que et comento de les urgències.
Santandria
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm

EntradaAutor: Santandria » ds. juny 25, 2011 8:10 am

Doncs jo et recomano que busquis un pediatre amb el que et trobis còmode i que comparteixi amb tu sobre com tractar el teu fill. N'hi ha que són més invasius i n'hi ha que ho són menys i és important que confiïs en el teu pediatre. Jo et diria que triïs un però que no et quedis amb ell perquè el tens a prop de casa o perquè visitia en aquest centre o en aquest altre. Busca el que coincideixi amb tu. El nostre peque ha patit molt de bronquitis i vaig visitar mooooooolts pediatres i tots li donaven pulmicort (corticoide inhalat) i per la pell atòpica crema també amb corticoide... finalment vaig trobar una pediatre que valora més fer-li un seguiment més de prop i evitar el més possible els tractaments invasius. Des que el visita ella el meu peque ha tingut poquíssimes bronquitis i sense haver de recórrer als corticoides :ok:
Personalment, l'hospital de nens no em va convèncer. El vaig trobar poc personal. No voldria ofendre a ningú, però em va semblar com una cadena de muntatge d'una fàbrica... no sé, no em va acabar d'agradar i això que el pediatre que hi visita és amic de la família i em va agafar el nen tot i que ja no n'agafa...
Bé, repeteixo, crec que és més important que trobis un en qui confiïs i amb qui us sentiu ben còmodes tu i el teu peque.
ImatgeImatge
glori
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 10:42 pm
Ubicació: Baix Camp

EntradaAutor: glori » ds. juny 25, 2011 9:17 am

Hola;

Jo no et puc ajudar perquè sóc de la província de Tarragona, i em sembla que encara et cau més lluny que l'hospital de nens que has dit, però coincideixo amb alguns comentaris que l'important és trobar un pediatre de confiança perquè sinó sempre estaràs dubtant de si fer cas o no del què t'ha dit.
Tot i que és difícil trobar-ne un si no has tingut l'experiència d'anar amb cap, però potser preguntant a alguna amiga o familiar que hi hagi anat i que t'expliqui perquè ella hi confia, potser et podrà ajudar.
A mi això de tenir-hi confiança m'ho van dir per quan estava buscant guarderia per la petita, i crec que és un punt força important.

Que vagi bé!
"L'escencial és invisible als ulls" El Petit Príncep

Imatge
Aleida

EntradaAutor: Aleida » ds. juny 25, 2011 9:59 am

Gràcies pels vostres consells, crec que provaré amb aquest que hi ha aprop, a veure com és (per internet veig que té vàries consultes, participa com a ponent a força xerrades i també escriu alguns articles). Si no m'agrada la seva línia, em passaria al de l'hospital de nens o a un altre que em puguin recomanar (m'havien recomanat el Carlos Arruga de l'Hospital de Nens).

gràcies de nou!
Imatge
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dl. juny 27, 2011 6:49 pm

No és just això de que no hi hagi servei de pediatria la veritat. Nosaltres anem al CAP i n'estem molt contents, i si algun dia no ho estem demanarem un canvi. Estic d'acord amb els comentaris anteriors, si un pediatra no et cau bé, no t'en refies d'ell, etc, no pot ser el pediatra del teu fill
MAMETA
Entrades: 286
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 11:03 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: MAMETA » dj. juny 30, 2011 2:38 pm

Jo al primer el vaig portar a l'hospital de nens amb la dra- Valls, ella molt bé però el funcionament no m'agradava gaire.
durant el 1r any el visiten cada mes, et fan esperar molta estona i després estàs 5 minuts a la visita.
Ara al peque el porto al cap, estic super contenta, amb 2 setmanes ja hem anat 2 cops, la infermera se'l mira molt i parla amb tu, tot és amb més calma, potser no hi ha tantes visites però són demés qualitat.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dv. jul. 01, 2011 5:46 am

MAMETA ha escrit:Jo al primer el vaig portar a l'hospital de nens amb la dra- Valls, ella molt bé però el funcionament no m'agradava gaire.
durant el 1r any el visiten cada mes, et fan esperar molta estona i després estàs 5 minuts a la visita.
Ara al peque el porto al cap, estic super contenta, amb 2 setmanes ja hem anat 2 cops, la infermera se'l mira molt i parla amb tu, tot és amb més calma, potser no hi ha tantes visites però són demés qualitat.

A mi em passa el mateix amb la Dra. Valls. És molt agrdable, es mira la nena molt sovint i l'eco de la cadera preventiva està molt bé, a més com que no ho tenia clar em va demanar ella mateixa una visita per al dia següent amb el traumatóleg, les enfermeres son molt agradables, en aquest sentit tot molt bé, però sí que es veritat que a l'hospital no administren gens bé el temps i t'has d'esperar una eternitat. El proper cop provaré a anar-hi a la primera hora a veure si no acumulen tant de retard i la cosa va millor...
Aleida

EntradaAutor: Aleida » ds. jul. 09, 2011 1:31 pm

La pediatra del CAP em va encantar, en canvi el pediatra del barri no em va agradar genys, hem demanat per l'hospital de nens, però no sé si serà massa portar la nena a totes les revisions per mutua i per SS... Igual vaig només al cap i a l'hospital de nenes per urgències...
Imatge
MAMETA
Entrades: 286
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 11:03 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: MAMETA » dt. jul. 12, 2011 1:55 pm

ALEIDA, conec a molta gent que fa això d'anar-hi per urgències, jo ho acabaré fent, tot i que de moment també vaig al CAP per urgència i moooolt bé.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::