pindola cerazet per adelantar o retrasar la regla
pindola cerazet per adelantar o retrasar la regla
Veureu, em van dir que després del part podia prendre la pildora cerazet, fins ara no l'havia pres, però reulta que la primera setmana d'agost marxem de vacances (en plan camping), i just aquella setmana m'ha de venir la regla...ja us podeu imaginar quin rotllo...
Així que havia pensat començar a prendre cerazet i així avançar o retrasar la regla per tal de que no em coincideixi aquella setmana.
Com ho hauria de fer?, ahir em va venir la regla?. Em sembla que aquesta pildora la prens a diari sense dies de descans, oi?
Algú em pot informar.
Gràcies
Així que havia pensat començar a prendre cerazet i així avançar o retrasar la regla per tal de que no em coincideixi aquella setmana.
Com ho hauria de fer?, ahir em va venir la regla?. Em sembla que aquesta pildora la prens a diari sense dies de descans, oi?
Algú em pot informar.
Gràcies
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: pindola cerazet per adelantar o retrasar la regla
Jo les vaig estar prenent durant els 6 mesos després de tenir la nena, no et serviré d'ajuda pq fèiem pit i no tenia la warry (em va venir la mateixa setmana q les vaig deixar), però si, no fas descans, la prens cada dia
Moltes gràcies itaca!!, a veure si alguna que la comences a prendre tenint la regla, em pot dir alguna cosa més...
Hola guapa,
jo les prenc ara i, tot i que faig pit, el gine em va comentar (i així ho posa al paperot que hi ha a dins la caixa) que amb aquestes pastilles no es fa descans (acaves un blister i comences l'altre al dia següent) i que la warri no baixa facis o no facis pit.
De tota manera, pots consultar-ho a la famacia o al teu gine.
Tonets
jo les prenc ara i, tot i que faig pit, el gine em va comentar (i així ho posa al paperot que hi ha a dins la caixa) que amb aquestes pastilles no es fa descans (acaves un blister i comences l'altre al dia següent) i que la warri no baixa facis o no facis pit.
De tota manera, pots consultar-ho a la famacia o al teu gine.
Tonets
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
això si... jo warry com t'he dit no tenia, però vaig anar tenint moltes pèrdues mentre les prenia... 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |