No mama i no tinc la regla
- minimandarina
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm
No mama i no tinc la regla
No cal que penseu que estic embarassada perquè aquesta no és la qüestió ja que el meu home ha tancat "portes"!
Fa més d'un mes que la nena ja no mama i a mi encara no m'ha vingut la regla.
Teniu alguna explicació? Algú li ha passat?
Moltes gràcies!!!!!!!
Fa més d'un mes que la nena ja no mama i a mi encara no m'ha vingut la regla.
Teniu alguna explicació? Algú li ha passat?
Moltes gràcies!!!!!!!
Re: No mama i no tinc la regla
Hola minimandarina!
Jo vaig deixar la LM als sis mesos i als 9 encara no m'havia vingut la regla, em notava inflada, com si estigues ovulant continuament i de vegades tacava una mica marronet. Vaig anar al gine i em va dir que quan tornes a tacar comences amb l'anell vaginal, mètode anticonceptiu que vaig escollir. En un mes ho tenia regulat!!!

El meu consell és que ho consultis amb el teu metge i ell segur que et dirà que has de fer.
Molta sort!
Jo vaig deixar la LM als sis mesos i als 9 encara no m'havia vingut la regla, em notava inflada, com si estigues ovulant continuament i de vegades tacava una mica marronet. Vaig anar al gine i em va dir que quan tornes a tacar comences amb l'anell vaginal, mètode anticonceptiu que vaig escollir. En un mes ho tenia regulat!!!
El meu consell és que ho consultis amb el teu metge i ell segur que et dirà que has de fer.
Molta sort!
Hola minimandarina,
quants mesos fà que vas tenir la nena? A mi no em va baixar la regla fins que la nena va fer els 13 mesos i va ser ella que va deixar la LM. Només m´ha vingut un cop perque m´he quedat embaraçada
De totes maneres jo també li diria al teu metge a veure que et diu.
Petons
quants mesos fà que vas tenir la nena? A mi no em va baixar la regla fins que la nena va fer els 13 mesos i va ser ella que va deixar la LM. Només m´ha vingut un cop perque m´he quedat embaraçada
De totes maneres jo també li diria al teu metge a veure que et diu.
Petons
Jo igual que la ter10, però si no et queden tranquil·la truca al ginecòleg.
Jo ho veig dintre de lo normal, jo no em preocuparia si nomes fa un mes.
Doncs jo el dimecres vaig al ginecoleg perque estic preocupada.
La nena te 8 mesos i mig i tinc la regla cada mes pero sol taco marro i paso perfectament amb salvaslips!!!!!
a veure que em diu.
sol vaig fer pit un mes, no em va anar lo bé que mhagues agradat.
La nena te 8 mesos i mig i tinc la regla cada mes pero sol taco marro i paso perfectament amb salvaslips!!!!!
a veure que em diu.
sol vaig fer pit un mes, no em va anar lo bé que mhagues agradat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!