Els avantatges dels portabebés
Re: Els avantatges dels portabebés
Només puc dir que el fulard va ser el millor regal que em van fer, la meva millor amiga, després del naixement del meu primer fill...i ara amb el segon segueixo utilitzant-lo. El mei fill gran hi va anar fins als tres anys, o sigui que és molt rentable! El meu és dels models amb anella.
a mi m'agraden molt pero em fa por caure al terra i ferlis mal....
jo no se q fare...
jo no se q fare...Re: Els avantatges dels portabebés
Jo faig servir tant el cotxet com la motxilla, pero crec que son molt comodes. Depen del lloc on vagi utilitzo una cosa o un altre.
En quan a la por de caure, suposo que totes en tenim una mica, pero ja vas amb compte de que no passi...
En quan a la por de caure, suposo que totes en tenim una mica, pero ja vas amb compte de que no passi...
keira ha escrit:a mi m'agraden molt pero em fa por caure al terra i ferlis mal....jo no se q fare...
Hola! jo combino cotxet i portanadons...en lo del tema caure...si caus amb el cotxet...el cotxet et pot sortir rodolant...no?
vull dir que si caus, sigui com sigui tots dos teniu probabilitats de fer-vos mal, no?

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
De les millors compres que vam fer va ser un fulard portanadons. En Pau tenia 15 dies i ja li portava, i em va agradar tant!!!!
També li van portar el meu home, pare i germans, i els hi va encantar, i en Pau sempre content!!
I lo de caure, si el portes en portanadons, tens les mans lliures per frenar-te si caus, en canvi si el portes a coll, no!
També li van portar el meu home, pare i germans, i els hi va encantar, i en Pau sempre content!!I lo de caure, si el portes en portanadons, tens les mans lliures per frenar-te si caus, en canvi si el portes a coll, no!
Hola! Volia compartir amb vosaltres un fragment de la novel·la 'El camí de les flors' que m'ha sobtat positivament. Per fi comencen a sortir exemples dels beneficis de la maternitat de contacte, fins i tot a la literatura de ficció! Parla una psicòloga infantil que ha viatjat al Nepal i diu:
"La va sorprendre veure com els nadons i nens d'un o dos anys no ploraven gairebé mai, potser era degut a que passaven bona part del dia i de la nit en contacte amb la seva mare, els avis o els seus germans grans. Quantes vegades no havia vist, a la consulta o al supermercat, mares que portaven els seus nadons en enormes cotxets plens de joguines que no aconseguien tranquil·litzar els seus plors, i que no s'atrevien a agafar els seus propis fills a coll perquè socialment encara estava mal vist cedir als plors d'un infant".
Bravo per l'autora, Eva Baltasar, i pels altres exemples del que és una educació respectuosa amb els infants!
"La va sorprendre veure com els nadons i nens d'un o dos anys no ploraven gairebé mai, potser era degut a que passaven bona part del dia i de la nit en contacte amb la seva mare, els avis o els seus germans grans. Quantes vegades no havia vist, a la consulta o al supermercat, mares que portaven els seus nadons en enormes cotxets plens de joguines que no aconseguien tranquil·litzar els seus plors, i que no s'atrevien a agafar els seus propis fills a coll perquè socialment encara estava mal vist cedir als plors d'un infant".
Bravo per l'autora, Eva Baltasar, i pels altres exemples del que és una educació respectuosa amb els infants!
Jo els meus portanadons (Marsupi i Ergobaby) m'els he comprat aquí:
http://www.mowgli.es/
A part del tema del contacte també és molt important per al correcte desenvolupament i formació de la cadera dels nadons. Ja que quant neixen encara no tenen els ossos del tot desenvolupats i la posició en forma de "granoteta" en que els hi queden les cames en un portanadons és la posició ideal per al seu desenvolupament.

http://www.mowgli.es/
A part del tema del contacte també és molt important per al correcte desenvolupament i formació de la cadera dels nadons. Ja que quant neixen encara no tenen els ossos del tot desenvolupats i la posició en forma de "granoteta" en que els hi queden les cames en un portanadons és la posició ideal per al seu desenvolupament.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |