MOLÈSTIES AMB EL DIU?????
MOLÈSTIES AMB EL DIU?????
Hola
Doncs justament fa un temps vaig preguntar per aquí sobre el DIU Mirena, perque tenia dubte si me´l posava o no, i finalment, fa una setmana me´l vaig posar.
Comentar que em va fer bastant de mal quan me´l van posar, pero és que a més, desde llavors, tinc com malt de regla casi constanment, inclús en algún moment mooooolt dolorós. La ginecòloga em va dir de pendre la Buscapina 2 dies perquè a vegades tarda en baixar la inflamació que provoca a l´úter la colocació del DIU,... pero la Buscapina el meu estòmac no la suportaba, i només la he pres 1 dia, i m´haig d´anar prenent ibuprofenos per baixar les molèsties, ...
Algú en pot explicar alguna experiència???
Gràcies!!!
Doncs justament fa un temps vaig preguntar per aquí sobre el DIU Mirena, perque tenia dubte si me´l posava o no, i finalment, fa una setmana me´l vaig posar.
Comentar que em va fer bastant de mal quan me´l van posar, pero és que a més, desde llavors, tinc com malt de regla casi constanment, inclús en algún moment mooooolt dolorós. La ginecòloga em va dir de pendre la Buscapina 2 dies perquè a vegades tarda en baixar la inflamació que provoca a l´úter la colocació del DIU,... pero la Buscapina el meu estòmac no la suportaba, i només la he pres 1 dia, i m´haig d´anar prenent ibuprofenos per baixar les molèsties, ...
Algú en pot explicar alguna experiència???
Gràcies!!!
Re: MOLÈSTIES AMB EL DIU?????
Hola!
Jo, després de tindre la meva filla, em vaig posar el DIU. Després de posar-me'l em va fer un mal de regla molt fort durant unes setmanes, a més a més, vaig tindre molt de sagnat. Em prenia ibuprofens i anava passant com podia. Vaig preguntar al meu ginecòleg si era normal i em va dir que si, el cos s'hi havia d'anar acostumant. Per tant, crec que és normal el que et passa. Tot i així, si et fa molt de mal o no n'estàs massa convençuda del que et passa, jo de tu trucaria a la teva gine a veure què et diu...
Espero haver-te ajudat! Per cert, després d'aquestes setmanes doloroses, tot va anar com una seda!! I me'l vaig treure i al cap d'un parell de mesos (de descans volgut) vam anar pel segon i PAM! Dit i fet!
Jo, després de tindre la meva filla, em vaig posar el DIU. Després de posar-me'l em va fer un mal de regla molt fort durant unes setmanes, a més a més, vaig tindre molt de sagnat. Em prenia ibuprofens i anava passant com podia. Vaig preguntar al meu ginecòleg si era normal i em va dir que si, el cos s'hi havia d'anar acostumant. Per tant, crec que és normal el que et passa. Tot i així, si et fa molt de mal o no n'estàs massa convençuda del que et passa, jo de tu trucaria a la teva gine a veure què et diu...
Espero haver-te ajudat! Per cert, després d'aquestes setmanes doloroses, tot va anar com una seda!! I me'l vaig treure i al cap d'un parell de mesos (de descans volgut) vam anar pel segon i PAM! Dit i fet!
Moltes gràcies, joona!!!
Em tranquilitza la teva experiència,...jo tambè taco una miqueta aquests primers dies, i això ja m´ho va avisar la ginecòloga, pero de la resta no em va dir res, ... suposo que igual no li pasa a tothom,....
Aviam si algú em pot explicar més!!!
Em tranquilitza la teva experiència,...jo tambè taco una miqueta aquests primers dies, i això ja m´ho va avisar la ginecòloga, pero de la resta no em va dir res, ... suposo que igual no li pasa a tothom,....
Aviam si algú em pot explicar més!!!
- elsolsolet
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dc. oct. 20, 2010 7:30 pm
- Ubicació: Badalona
Joona ha escrit:Hola!
Jo creia que un DIU es posava quan volies estar uns anys sense tenir fills, uns 4 o 5.No per dos mesos, perquè a part, té un cost elevat.
Jo no soc molt partidària ni de DIUS ni de pastilles, pero segu q va molt be.
SEMPRE JUNTS!!
Jo també porto un Mirena i al principi vaig tenir moltes molèsties. Em va preocupar bastant perquè ja n'havia dut un després de la gran i no em va fer gens de mal, però em van dir que era normal i la veritat és que ara cap problema 
Noies jo tinc hora per a que me'l posin i ja estic preocupada perquè molta gent m'ha dit que fa molt mal quan te'l posen i si dieu que després també tindré moltes molèsties... ha pateixo... Les que ja n'heu dut i despres de portar-lo heu tingut un fill, us va costar quedar-vos embarassades després de portar el DIU? el vau portar molt de temps?? jo me l'he de posar per tractar els meus ovaris poliquístics ja que no puc pendre pastilles per altres motius i en principi no voldriem trigar més de dos anys en anar pel segon. M'agradaria que m'expliquessiu les vostres experiències. I gràcies per explicar que us fa mal perquè ja estaré preparada... 

elsolsolet ha escrit:Jo creia que un DIU es posava quan volies estar uns anys sense tenir fills, uns 4 o 5.No per dos mesos, perquè a part, té un cost elevat.
Jo no soc molt partidària ni de DIUS ni de pastilles, pero segu q va molt be.
No, no, el vaig portar tres anys. Em referia que, després de treure-me'l, em vaig esperar un parell de mesos i vam anar pel segon. A mi em va anar bé, no sé si és el millor mètode, només és la meva experiència.
Hola
Elsolsolet: sobre lo dels dos mesos, jo entenc que es refereix a que després de treure´s el DIU (probablement després de 3 o 4 anys de portar-lo), va estar dos mesos fent descans fins que van començar búsqueda de nou fill,... el DIU no es posa per dos mesos, seria absurd,... i es posa per més coses, no només com a anticoncepció, com és el meu cas, i gairabé per obligació, ja que és el tractament per les meves grans hemorràgies (el meu DIU és hormonat amb progesterona per aquest fi), després de haver intentat amb altres mètodes el controlar-les.
Mireiafor: Moltísimes gràcies per la teva aportació!!! Em tranquilitza molt el que em dius, de fet sembla que desde ahir han baixat una mica les molèsties, es manté com un doloret de regla pero algo més suportable,...aviam si en uns dies acaba de marxar,sino al final tindré que tornara trucar a la meva gine,...
Gràcies a totes!!!!!
Si algú en pot donar més experiències,...
Elsolsolet: sobre lo dels dos mesos, jo entenc que es refereix a que després de treure´s el DIU (probablement després de 3 o 4 anys de portar-lo), va estar dos mesos fent descans fins que van començar búsqueda de nou fill,... el DIU no es posa per dos mesos, seria absurd,... i es posa per més coses, no només com a anticoncepció, com és el meu cas, i gairabé per obligació, ja que és el tractament per les meves grans hemorràgies (el meu DIU és hormonat amb progesterona per aquest fi), després de haver intentat amb altres mètodes el controlar-les.
Mireiafor: Moltísimes gràcies per la teva aportació!!! Em tranquilitza molt el que em dius, de fet sembla que desde ahir han baixat una mica les molèsties, es manté com un doloret de regla pero algo més suportable,...aviam si en uns dies acaba de marxar,sino al final tindré que tornara trucar a la meva gine,...
Gràcies a totes!!!!!
Si algú en pot donar més experiències,...
Hola
Joona : jo ja t´havia entès perfectament
i no crec que hi hagin mètodes ni més macos ni més lletjos, cadascú fem el que podem, en el meu cas no he tingut altre opció,....
Nona: ànims, guapa!!! jo encara que em va fer mal posar-me´l i ara tinc molèsties, tinc la esperança que en uns quants dies marxin aquestes molèsties i ja pugui començar a gaudir dels seus beneficis,... que en teoria és així com ha de ser,...
Ah, i un consell, Nona, el dia que te´l vagis a posar t´aconsello que t´ho agafis com a festa/dia personal a la feina, perquè jo no ho vaig fer, vaig tornar després a la feina, i ho vaig pasar fatal,...
Gràcies a totes!!!!!
Joona : jo ja t´havia entès perfectament
i no crec que hi hagin mètodes ni més macos ni més lletjos, cadascú fem el que podem, en el meu cas no he tingut altre opció,....Nona: ànims, guapa!!! jo encara que em va fer mal posar-me´l i ara tinc molèsties, tinc la esperança que en uns quants dies marxin aquestes molèsties i ja pugui començar a gaudir dels seus beneficis,... que en teoria és així com ha de ser,...
Ah, i un consell, Nona, el dia que te´l vagis a posar t´aconsello que t´ho agafis com a festa/dia personal a la feina, perquè jo no ho vaig fer, vaig tornar després a la feina, i ho vaig pasar fatal,...
Gràcies a totes!!!!!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Jo porto Diu pero no el mirena. El primer mes ho vaig passar fatal i pensava k me l'hauria de treure, però despres oli en un llum. Aquest procés és del tot normal.
La Lia ja és tota una princesa!
- estefania80
- :: gosset

- Entrades: 406
- Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm
Una pregunta noies, jo el divendres passat em vaig posar el DIU però no el mirena, La veritat es q casi no hem va fer mal i tinc algun dolor però molt moolt lleu. Pero la meva pregunta es: pot ser q en els relacions sexuals la parella el noti???
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
No l'ha de notar, no? estar dins la matriu. L'unica cosa que queda fora la matriu és el fil.
La Lia ja és tota una princesa!
Estefania, quan em van posar el diu i vaig anar a fer-me una revisió al cap d'un mes per veure què tal tot, el meu gine em va preguntar si el meu home l'havia notat o sigui que suposo que sí que és possible i es pot arreglar 
si el tens ben colocat no l'hauria de notar (ni tu ni la teva parella)...i quan et facin la revisió veuran si tot està ok, que pot ser que amb les primeres warrys es mogui...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |