ALGU FA SERVIR EL D.I.U "MIRENA"???
ALGU FA SERVIR EL D.I.U "MIRENA"???
Hola
Doncs el cas és que porto uns mesos amb metrorragies (sagnats de regla pero fora de ella) i molt sagnat durant la regla, m´he fet ja una revisió i tot està bé, i la meva ginecòloga m´ha recomanat aquest DIU perquè diu que m´anirà molt bé per aquest problema.
La cosa és que al meu marit i a mi ens agradaria ja fa temps anar a buscar el segon, pero ell ja porta temps a l´atur, i tot està en stand-by,.....
llavors, mentrestant, per no tenir problemes, la gine ara mateix em recomana que aquest DIU seria el millor,....
Llavors, hi ha algú que el porti i en pugui parlar????
No molesta????
Us l´han posat per la seguretat social???? (per mútua em costa casi 300 euros,....)
La veritat és que em fa molt de pal posar-me´l, és caríssim,.... i em dona la sensació com si ja no pogués tenir més fills, aix, no sé,.... aviam si algú pot explicar-me,...
Gràcies!!!
Doncs el cas és que porto uns mesos amb metrorragies (sagnats de regla pero fora de ella) i molt sagnat durant la regla, m´he fet ja una revisió i tot està bé, i la meva ginecòloga m´ha recomanat aquest DIU perquè diu que m´anirà molt bé per aquest problema.
La cosa és que al meu marit i a mi ens agradaria ja fa temps anar a buscar el segon, pero ell ja porta temps a l´atur, i tot està en stand-by,.....
Llavors, hi ha algú que el porti i en pugui parlar????
No molesta????
Us l´han posat per la seguretat social???? (per mútua em costa casi 300 euros,....)
La veritat és que em fa molt de pal posar-me´l, és caríssim,.... i em dona la sensació com si ja no pogués tenir més fills, aix, no sé,.... aviam si algú pot explicar-me,...
Gràcies!!!
Re: ALGU FA SERVIR EL D.I.U "MIRENA"???
Ostres irene2006, jo estic com tu més o menys!!! a mi també m'han receptat aquest DIU i encara que ara la nena es petita i encara no volem anar a pel segon, si que ho voldrem fer en un parell d'anys suposo i també tinc la sensació que posant-me'l perdo l'oportunitat de tenir-ne més... Jo sempre havia tingut claríssim que no volia tenir els fills molt seguits, però des de que tinc el DIU a casa esperant a que em vingui la regla i me'l posin, només penso en tenir-ne un altre!
A mi em van receptar aquest perquè jo tinc els ovaris poliquístics i les pastilles anticonceptives no me les puc prendre per un problema genètic, així que no tinc opció!! Jo ja l'he comprat i en breu espero l'arribada de la warry i me'l posaran. A veure que et contesten les socpetitones que a mi també m'interessa molt!!!
De tota manera pensa que quan us decidiu a anar pel segon te'l treus i ja està, però es clar si ho heu de fer en breu també sap greu gastar-se molts diners.... sento no haver-te ajudat massa....
A mi em van receptar aquest perquè jo tinc els ovaris poliquístics i les pastilles anticonceptives no me les puc prendre per un problema genètic, així que no tinc opció!! Jo ja l'he comprat i en breu espero l'arribada de la warry i me'l posaran. A veure que et contesten les socpetitones que a mi també m'interessa molt!!!
De tota manera pensa que quan us decidiu a anar pel segon te'l treus i ja està, però es clar si ho heu de fer en breu també sap greu gastar-se molts diners.... sento no haver-te ajudat massa....

- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Jo porto el nomal i la veritat és que és un descans.
mmm que no pots tenir més fills per què? Si prenguesis la pastilla igual no?
Quan en vulguis tenir més te'l treus i llestos no?
mmm que no pots tenir més fills per què? Si prenguesis la pastilla igual no?
Quan en vulguis tenir més te'l treus i llestos no?
La Lia ja és tota una princesa!
Hola noies! jo he portat el diu Mirena durant 4 anys,me'l he tret fa una setmana perque he posat molts de kilos,el ginecoleg em diu que no es degut al DIU pero jo això no ho tinc del tot clar.
per altre banda durant aquets 4 anys tot perfecta,res de regles i res de dolors ni patiments,només comoditats.per que no podras tenir fills despres de treura't el DIU?jo sempre he portat dius i tinc 3 fills,quan vulguis un fill te'l treus hi ja veuras com no tindras problemas...
I si,es car uns 250-300 € (no entra pel seguro).pero amb els anys surt rentable i comode.
La meva experiencia es positiva ara nomès em queda esperar aviam que pasa amb els kilos agafats
per altre banda durant aquets 4 anys tot perfecta,res de regles i res de dolors ni patiments,només comoditats.per que no podras tenir fills despres de treura't el DIU?jo sempre he portat dius i tinc 3 fills,quan vulguis un fill te'l treus hi ja veuras com no tindras problemas...
I si,es car uns 250-300 € (no entra pel seguro).pero amb els anys surt rentable i comode.
La meva experiencia es positiva ara nomès em queda esperar aviam que pasa amb els kilos agafats
L'amor que no tinc és aquell que'm fa plorar, el que tinc fa que ho pogui soportar.
- petazetas

potser lo dels kilos és degut a que és hormonat.
Jo mai més he pogut pendre pastilles per que les hormones em revolucionaven el cos i em va desapareixer la regla i tot.
Jo porto el normal i en quant a comoditat és el millor que hi ha.
Jo mai més he pogut pendre pastilles per que les hormones em revolucionaven el cos i em va desapareixer la regla i tot.
Jo porto el normal i en quant a comoditat és el millor que hi ha.
Hola
Moltes gràcies a totes per les respostes,...
Lo de que em preocupa que si em poso el DIU ja no tindré més fills, és un tema psicològic, una "paranoia", per dir-ho d´alguna manera, pensant que si ara me´l poso, penso que igual tardaré en treure´l i ja se´m "passarà l´arròs",.... ai, no sé, pero vaja, que sí sé que en aquest sentit, és millor que les pastilles, que te´l pots treure, i ja pots anar a buscar una criatura,...
En el meu cas, ha de ser amb progesterona perquè precisament tinc mooooolt sagnat i una anemia important ara mateix,...
I Marblau, jo penso que lo dels kilos pot haver sigut per moltes més coses que se t´hagin juntat, l´edat, els canvis de hàbits,...no sé,...
I per cert, sabeu del segur que no entra pel seguro????? ni a planificacio familiar te´l poden posar????? això sí que m´interessa saber-ho,.....
Més dubtes:
- Heu patit infeccions vaginals amb ell???
- I tema relacions??? us ha molestat??? i a la parella????
Moltes gràcies i espero més opinions!!!!!
Moltes gràcies a totes per les respostes,...
Lo de que em preocupa que si em poso el DIU ja no tindré més fills, és un tema psicològic, una "paranoia", per dir-ho d´alguna manera, pensant que si ara me´l poso, penso que igual tardaré en treure´l i ja se´m "passarà l´arròs",.... ai, no sé, pero vaja, que sí sé que en aquest sentit, és millor que les pastilles, que te´l pots treure, i ja pots anar a buscar una criatura,...
En el meu cas, ha de ser amb progesterona perquè precisament tinc mooooolt sagnat i una anemia important ara mateix,...
I Marblau, jo penso que lo dels kilos pot haver sigut per moltes més coses que se t´hagin juntat, l´edat, els canvis de hàbits,...no sé,...
I per cert, sabeu del segur que no entra pel seguro????? ni a planificacio familiar te´l poden posar????? això sí que m´interessa saber-ho,.....
Més dubtes:
- petazetas

A mi el DIU em va molestar molt la primera regla.
Després genial, com t'he dit abans és un descans, a nivell de relacions etc cap problema. Es com si no portessis res així que comoditat 100%.
Després genial, com t'he dit abans és un descans, a nivell de relacions etc cap problema. Es com si no portessis res així que comoditat 100%.
Yo llevé un Mirena después de tener a mi primer hijo y muy bien. Luego me lo saqué y me quedé embarazada de la segunda immediatamente. Ahora me lo he vuelto a poner.
irene2006 ha escrit:Hola
Moltes gràcies a totes per les respostes,...![]()
Més dubtes:
Encara que veig que aquest post és de fa dies, comentar-te que sí te'l poden posar pel seguro. El que has de portar tu el DIU i ja està, però t'estalvies pagar la colocació per part d'un gine privat.
Jo porto un DIU, dels que no tenen hormones, i me'l va posar la gine privada perque no sabía que al seguro també els posaven.
Noies, les que porteu el DIU Mirena, us ve la regla?? Es que jo des de que el porto (me'l vaig posar al gener) la tenia però molt, molt fluixeta... però es que ara des de el juny que no la tinc (potser un dia he tacat rosadet, però molt poca cosa, casi imperceptible). El que si tinc es uns símptomes de regla que em duren uns deu dies i són bastant bèsties, però al final em marxen i ni rastre. I ara ja torno a tenir el símptomes però no ve i clar jo suposo que es normal oi?? es que això de no saber en quin punt del cicle estic...
A veure si les que fa temps que el porteu em podeu explicar les vostres experiències!
Gràcies!
A veure si les que fa temps que el porteu em podeu explicar les vostres experiències!
Gràcies!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |