Caiguda cabell desrpŕes del part
Caiguda cabell desrpŕes del part
Hola,
Sempre se m'ha caigut força el cabell i el tinc força finet (no seria un pelo pantene..), però fa uns dies vaig adonar-me'n que en tinc molt menys que abans de parir (no sé des de quan, fins fa relativament poc no m'hi vaig fixar) i m'haig de pentinar amb cuidado perquè el naixement del front tinc trossos que claregen força (rollo entrades).
Ah, vaig parir ja fa 4 mesos.
Us ha passat? Quan heu notat alguna millora? Creieu que és pel post-part, hormones, etc? Sabeu quins aliments ajuden a frenar la caiguda o ajudar a regenerar?
Estic una mica espantada...
Sempre se m'ha caigut força el cabell i el tinc força finet (no seria un pelo pantene..), però fa uns dies vaig adonar-me'n que en tinc molt menys que abans de parir (no sé des de quan, fins fa relativament poc no m'hi vaig fixar) i m'haig de pentinar amb cuidado perquè el naixement del front tinc trossos que claregen força (rollo entrades).
Ah, vaig parir ja fa 4 mesos.
Us ha passat? Quan heu notat alguna millora? Creieu que és pel post-part, hormones, etc? Sabeu quins aliments ajuden a frenar la caiguda o ajudar a regenerar?
Estic una mica espantada...
Re: Caiguda cabell desrpŕes del part
A ni també em va passar i la perruquera em va donar unes vitamines per reforçar el cabell i em van anar de meravella. M'ho posava un cop a la setmana amb el cap moll i llavors m'havia de fer un massatge al cap per tal de que el líquid penetrés a l'arrel del cabell. Eren unes ampolles, però ara mateix no sé el nom. Millor ho preguntis a la teva perruquera.
Es normal, a partir dels 3 mesos i degut als canvis hormonals cau molt de cabell. Durant tot l'embaras quasi no en cau i despres cau molt de cop. Tranquil·la que amb els mesos l'aniras recuperant. Tot i aixi, algun cosmetic especific et pot ajudar 
A mi també em va caure, però moltíssim! En dutxar-me, quedava una bona massa de cabells al desaigüe...
Primer em vaig espantar molt, però en informar-me, em van explicar que era completament normal, que el cabell és regenera tot després de parir i que depenent de la persona et cau més de cop o més a poc a poc...
Jo no vaig fer servir cap vitamina ni res especial... i torno a tenir una cabellera de lleona!
Primer em vaig espantar molt, però en informar-me, em van explicar que era completament normal, que el cabell és regenera tot després de parir i que depenent de la persona et cau més de cop o més a poc a poc...
Jo no vaig fer servir cap vitamina ni res especial... i torno a tenir una cabellera de lleona!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Hola!
A mi durant el postpart tambè em va passar, és normal fins a cert punt, pero si la caiguda ja porta 4 mesos,...
Jo no vaig esperar tant, perquè era dutxarme i era horrorós la de cabells que s´em queien,
jo vaig anar al dermatòleg i amb el tractament que em va donar va remetre.
Espero que s´arrecli aviat!!!!
A mi durant el postpart tambè em va passar, és normal fins a cert punt, pero si la caiguda ja porta 4 mesos,...
Jo no vaig esperar tant, perquè era dutxarme i era horrorós la de cabells que s´em queien,
Espero que s´arrecli aviat!!!!
Hola!
A mi tambe em va passar, a partir del 3er mes i va ser a partir del 7e mes que va comenc,ar a normalitzar-se tot. Es ben normal
A mi tambe em va passar, a partir del 3er mes i va ser a partir del 7e mes que va comenc,ar a normalitzar-se tot. Es ben normal
Hola!!!
La meva tieta es peluquera de tota la vida i es mare d'un nen i una nena. Quan jo vaig tenir l'Èric em va dir q sobretot a partir del tercer mes notaria q el cabell em cau molt. A mi tb m'ha caigut sempre força però no hi vaig notar massa diferència però ella ja em va dir q no patís si mes endavant em passava pq a ella i a la majoria de mares els passa.
Així que jo et diria q tranqui, la meva tieta veu molts caps de moltes mames i diu q acostuma a passar.

La meva tieta es peluquera de tota la vida i es mare d'un nen i una nena. Quan jo vaig tenir l'Èric em va dir q sobretot a partir del tercer mes notaria q el cabell em cau molt. A mi tb m'ha caigut sempre força però no hi vaig notar massa diferència però ella ja em va dir q no patís si mes endavant em passava pq a ella i a la majoria de mares els passa.
Així que jo et diria q tranqui, la meva tieta veu molts caps de moltes mames i diu q acostuma a passar.

a mi se'm va caure molt molt el cabell durant l'embaràs i tot el temps que vaig estar amb LME (6 mesos), després ràpidament va deixar de caure i em va començar a sortir molt de cabell, ara després de 19 mesos (des del part) torno a tenir força cabell,´l'única diferència que he notat amb els dos parts és que ja no tinc el cabell tan rinxolat i gruixut com abans, ara el tinc més fi i llis.
No et preocupis, ja veuràs com dintre d'uns mesos tornes a recuperar el cabell caigut!!
No et preocupis, ja veuràs com dintre d'uns mesos tornes a recuperar el cabell caigut!!
Moltíssimes gràcies a totes! Estic una mica més tranquil·la veient que és comú i que tot torna a la normalitat. Sé que hi ha molts factors que porten a una caiguda del cabell més notòria del normal, però és que jo, tret de deixar pels per tot arreu, mai m'ho havia notat a l'hora de pentinar-me.
Demà vaig a la pelu, a veure quines estadístiques em diu la perruquera, i segons com ho vegi demanaré hora al dermatòleg, però intueixo que això s'arregla sol (si és hormonal, paciència!).
De mentres, a pentinar-me estratègicament per dissimular les meves "entrades" :P
Demà vaig a la pelu, a veure quines estadístiques em diu la perruquera, i segons com ho vegi demanaré hora al dermatòleg, però intueixo que això s'arregla sol (si és hormonal, paciència!).
De mentres, a pentinar-me estratègicament per dissimular les meves "entrades" :P
HOla, a mi tb em va passar, a partir dels 3-4 mesos. Al llibre del Dr. Carlos Gonzalez vaig llegir que no ens cau cap cabell durant l'embaràs i que cauen tots durant el post-part. La veritat, és que a mi me'n ha caigut molt. Però a partir dels 8-9 mesos de la nena, se'm ha anat normalitzant i ara se'm veuen tots els petits que van naixent, tb me hagut de tallar el cabell pq se'm havia quedat molt pobre. El meu perruquer em va recomanar ampolletes d'aminexil i un xampú. Però el Carlos Gonzalez diu que no cal posar-se res, que és completament normal. Però jo em vaig espantar molt!! 

Jo també ho havia llegit, però jo estic 100% segura que tinc menys quantitat de cabell. Això que no calgui posar-se res, és probable, ja que quan cau el cabell per qualsevol factor que no sigui malaltia del "cuero cabelludo" torna a sortir.
Ahir em vaig fer un bany de color, que sembla que li dona més "cos", i em vaig tallar les puntes, i tot i que m'haig de pentinar amb una mica de compte, llueix una mica més.
Ahir em vaig fer un bany de color, que sembla que li dona més "cos", i em vaig tallar les puntes, i tot i que m'haig de pentinar amb una mica de compte, llueix una mica més.
aiiix això també em té preocupada! se'm cau el cabell que telaaaaaaa!!!!! no sabeu pas d'algunes ampolletes o algo que funcioni? a més, el que em surt diria que són canes! perquè me n'estic veient moltes ultimament...aixxx que ens fem grans... 

musica, et recomano que no et gastis ni un cèntim en cap producte. Jo ara tinc la tira de cabell nou, de 3 dits de llargada...
ah sí Julyet? i vas parir al gener, no? ostres, 9 mesos ja.....Bé, doncs igual tindrem paciència....Gràcies!
No, però ja fa molt que em va començar a sortir i a parar la caiguda aquesta tan forta, potser als 6 o 7 mesos d'haver parit. Diria que el cabell a partir del mes d'haver parit va ser quan em va començar a caure bastant més del normal, però va ser sobre els 4 mesos que vaig flipar... eren metxes senceres i si em tirava el cabell endarrere (com per una cua) se'm veien "entrades". Quin susto... Però aquest estiu ja em va deixar de caure (bé, sempre m'ha caigut, diguem que vaig tornar a la normalitat) i tots aquells troços que m'havien quedat buits, ara ja tornen a tenir cabells
Vaig llegir que moltes vegades et surt diferent a com el tenies: més llis, més arrissat... Jo encara no ho sé perquè aquests pèls encara són curts.
Estigues tranquil·la, musica, que el meu cas era molt exagerat i es va passar sol. No sé quina deu ser la raó d'aquesta "regeneració". Vaig llegir que durant l'embaràs el cabell casi no cau i després ho fa de cop durant el post part, però jo estic totalment segura que em vaig quedar amb molt menys cabell (de fet tot aquest m'està sortint ara!). Si t'assabentes de la raó, explica-me-la!
Vaig llegir que moltes vegades et surt diferent a com el tenies: més llis, més arrissat... Jo encara no ho sé perquè aquests pèls encara són curts.
Estigues tranquil·la, musica, que el meu cas era molt exagerat i es va passar sol. No sé quina deu ser la raó d'aquesta "regeneració". Vaig llegir que durant l'embaràs el cabell casi no cau i després ho fa de cop durant el post part, però jo estic totalment segura que em vaig quedar amb molt menys cabell (de fet tot aquest m'està sortint ara!). Si t'assabentes de la raó, explica-me-la!
A mi també em passa això!!!! ostres m'estic quedant molt més tranquil.la ara he vist els post i m'he quedat més tranquil.la veient que és normal, però realment és mooolllttttt el cabell que em cau i em noto que al fer-me la cua en tinc molt menys... espero que això que dieu que anirà passant sigui veritat i fa 3 mesos i mig que vaig tenir la Clàudia i pel que dieu és a partir dels 3 mesos... uf gràcies pel post perquè m'he quedat una mica més tranquil.la.
Gràcies

Gràcies

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
SIRA, jo igual....quan em faig la cua (que és quasi sempre, perquè em fa angúnia anar perdent els cabells i que la peque els pugui agafar...) em noto que en tinc molt menys i molt més dèbil i fi....
Me'l rento des de que vaig parir amb un sabó que ja tenia especial de la marca Klorane, i igual em compro ampolletes...no sé...
Me'l rento des de que vaig parir amb un sabó que ja tenia especial de la marca Klorane, i igual em compro ampolletes...no sé...
Bé, no sé si heu llegit l'entrada amb la que vaig obrir el post... però jo estava igual, igual que vosaltres, i tot el cabell que em va caure ha tornat a sortir i la caiguda va parar per si sola.
Jo ja us he dit que no cal gastar un duro (guardeu-ho per fer-vos un massatge, compreu-vos alguna prenda de vestir nova...), que és algo normal (encara que sembli molt exagerat, jo per fer-me la cua no em podia tirar el cabell enrera!!) i passarà i s'arreglarà per si sol...
Jo ja us he dit que no cal gastar un duro (guardeu-ho per fer-vos un massatge, compreu-vos alguna prenda de vestir nova...), que és algo normal (encara que sembli molt exagerat, jo per fer-me la cua no em podia tirar el cabell enrera!!) i passarà i s'arreglarà per si sol...
uff que tranquil·la que em quedo!
vaig anar a la farmàcia i em volien encol·lomar unes ampolletes de la marca Vichy que costaven 50 euros!!!! Menys mal que no ho vaig comprar!
vaig anar a la farmàcia i em volien encol·lomar unes ampolletes de la marca Vichy que costaven 50 euros!!!! Menys mal que no ho vaig comprar!
A mi també em va passar. Em va durar 6 mesos, al final en queien però ja se'n veien de petitons que començaven a sortir.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |