MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
Pekenyita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 420
Membre des de: dg. set. 25, 2011 10:13 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Pekenyita » dc. feb. 29, 2012 11:27 am

Tutty, la meva nena farà un mes aquest divendres i tb em van fer episio. La meva llevadora em va dir que no hi havia un temps establert per mantenir relacions, ens va aconsellar que ho féssim quan ens vingués de gust i jo em sentís còmode. Això sí, fins que no tingui el coll de l'úter tancat hem d'utilitzar preservatiu. Tb ens va dir que no anéssim a buscar la penetració el primer dia, que juguéssim, i anéssim "introduint dits" fins que jo em vegi amb cor de practicar la penetració, vaja, que no anem "a saco". Vaja, com jo dic, serà "fer l'amor" enlloc de "fo**ar" jejejejeje. Jo encara no ho he provat, doncs no estic al 100%, però quan em vingui de gust, allà vamos!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Tutty29 » dc. feb. 29, 2012 1:22 pm

em fa una mica de por la veritat, fa tant de temps que no fem res, je je!!Entre l'embaraç i desprès l'episiotomia, uff!!
Avatar de l’usuari
sylblaga
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: sylblaga » dl. març 05, 2012 8:30 am

Doncs jo també tenia dubtes de quin mètode utilitzar, al final però no en farem servir cap ja que ens va costar molt encertar-la per tenir la petita... anirem amb precaució fins a l'estiu (6 mesos del part) i després ja veurem...
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: nona » dg. maig 06, 2012 5:23 pm

Noies només escric per dir-vos que ja m'han tret el DIU i que NO fa gens de mal!!!!

Angelina pots estar tranquila!! almenys jo ni ho vaig notar!!! fa molt més mal posar-lo!!!
Només us ho volia comunicar!! :ok: :p-) >.-<:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: ametista » dg. maig 06, 2012 5:27 pm

que bé nona! jo també em preguntava com serà quan em toqui canviar-lo i em quedo més tranquil·la si no fa gens de mal! :ok:

i per cert, que bé!!!!!!!!!! això vol dir que ja us poseu a pel germanet/a per l'Aina! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: nona » dc. maig 09, 2012 10:15 pm

si ametista!!!!estem en ello!!!jaja
pots estar tranquila!!jo almenys no vaig notar res i mira que patia...pero va ser un moment!!!
Imatge

Imatge
sandra77
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: sandra77 » dc. maig 16, 2012 8:37 am

Bon dia! després del segon fill (ja te tres mesos) vaig tornar a prendre les pastilles (Diane), però quan ja portava quasi dues capses em trobava molt alterada,amb mal de cap molt forts,...així que les vaig deixar. La gine m'ha recomenat el diu hormonal i ara que ja me l'haig de posar tinc molts dubtes. He llegit els vostres missatges però em fa por que el noti, que em costi adaptar-me,...així que he pensat en probar unes altres pastilles a veure que tal, es que em fa força por el diu. La cosa és que ja n'havia probat d'altres (gracial, yasmin) i tampoc m'anaven bé així que no se quines opcions tinc de pastilles.
O si ja n'he probat tres i totes em van malament doncs deixar-ho correr i pensar en el diu.
Ai, quins dilemes!!!
Avatar de l’usuari
se12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: se12 » dg. juny 10, 2012 8:19 pm

si no es molt preguntar...quan costa posar-se el diu??? no entra per la seguretat social no?
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: nona » dj. juny 14, 2012 10:20 am

se12 a mi si que m'entrava per la seguretat social ja que me'l va recomanar el gine per tractar els meus ovaris poliquístics, ja que jo tinc contraindicades totes les pastilles anticonceptives. No sé si en tots els casos entra o no... Això si, el vaig haver de comprar jo a la farmàcia i em va costar uns 160 €...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: cuqueta » dc. jul. 18, 2012 11:42 am

Hola guapes,

naltres també ens estem plantejant de que jo em posi un DIU, de moment em vull esperar a que em torni la regla, que encara no m'ha tornat des del naixement del meu segon fill, i després la meva ginecòloga em va dir que hi ha dos tipus de DIU, el de coure que val 150 Euros, i ocupa l'espai de l'úter evitant que l'embrió s'hi implanti en cas de fecundació, que normalment provoca regles més fortes i llargues o bé un DIU que porta hormona progesterona que evita que l'endometri de l'úter creixi i per tant l'embrió en cas de fecundació no s´hi pot enganxar, aquest em va dir que costa 300 Euros i que fa les regles més lleus i més curtes, els dos duren uns 4 o 5 anys.
Jo pensava esperar-me a que em torni la regla i després valorar si em poso un o l'altre en funció de si em torna molt abundant (com em va passar després de tenir el meu primer fill) o més suau.
nona, ametista, vosaltres quin tipus de DIU heu o esteu utilitzant??
La resta, quina opinió en teniu dels dos tipus de DIU??
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
xauxeta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. maig 05, 2012 6:59 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: xauxeta » dl. jul. 30, 2012 5:06 am

Veig que n
xauxeta
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: ds. maig 05, 2012 6:59 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: xauxeta » dl. jul. 30, 2012 5:10 am

Veig que ningu parla del diafragma I a mi em ga d perles. Es un metode de barrera,x tant no hormonal, tel poses abans d la relacio juntament amb espermicida i ni el notes; no interfereix gens en l plaer.
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Nima » dt. ago. 07, 2012 2:46 pm

Hola a totes!!

La nostra petita te ja 1 mes i li veig preguntar al gine per fer-me la lligadura de trompes i em diu que està passada de moda jajaja... em va recomanar un DIU mmm... mirena? o algo així... de progesterona crec i que costa 280 euros !!! Aquest fa les regles menys quantioses. Alguna el porta? Es que tinc migranyes molt sovint i no sé si també deu afectar o no.

Alguna recomanació?

Gràcies!! :-()-) :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: ametista » dl. ago. 13, 2012 6:28 pm

sandra77 ha escrit:La gine m'ha recomenat el diu hormonal i ara que ja me l'haig de posar tinc molts dubtes. He llegit els vostres missatges però em fa por que el noti, que em costi adaptar-me

sandra no el notes gens! anima't que un cop posat te n'oblides completament!! :ok:

cuqueta ha escrit:nona, ametista, vosaltres quin tipus de DIU heu o esteu utilitzant??

cuqueta jo porto el de coure i en aquest mateix post, més cap al principi, hi pots trobar informació de com funciona ja que en un primer moment teníem el dubte de si era o no avortiu...resumint: el coure és un espermicida que ja d'entrada es carrega els espermatozoides i per tant no hi haurà fecundació (o sigui que el DIU no és avortiu per principi)...però en el hipotètic cas que es colés algun espermatozoide coure-resistent ;-))) el propi DIU impediria que es desenvolupés l'embaràs perquè TOTS els objectes introduits dins de l'úter fan que aquest es converteixi en un medi no propici a allotjar un embaràs...no puc opinar sobre l'altre DIU però jo portant el de coure no tinc regles més abundants ni més doloroses que abans, el contrari, em fan menys mal que abans dels embarassos (això em va dir el gine que era perquè després de tenir més d'un part el coll de l'úter ja no es tanca del tot i per tant no s'ha d'obrir perquè surti la menstruació, que és el que fa mal)
ja ens explicaràs que fas al final! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: angelina » dl. ago. 13, 2012 11:50 pm

Nima ha escrit:Hola a totes!!

La nostra petita te ja 1 mes i li veig preguntar al gine per fer-me la lligadura de trompes i em diu que està passada de moda jajaja... em va recomanar un DIU mmm... mirena? o algo així... de progesterona crec i que costa 280 euros !!! Aquest fa les regles menys quantioses. Alguna el porta? Es que tinc migranyes molt sovint i no sé si també deu afectar o no.

Alguna recomanació?

Gràcies!! :-()-) :-()-) :-()-)



hOLA Nima, jo porto el Mirena ara ja fa un any i mig! i tot justa ara tinc les primeres regles, (les primeres em van venir 5 dies despréa de destetar la Inèss!! grrr quin cos més eficaç!! :content: ) be aquest més ja va la tercera! me'l vaig posar quan la Inès tenia un mes... si que tinc regles bastant fortetes en quan a quantitat pero els ovaris no em fan quasi mal i no tinc gens el malestar dels dioes anteriors que tenia abans.. ah i de mals de caps res.. jo no tenia migrannyes series pero principis de lmigranya sovint i molt de temps em vaig estar medicant.. ara ni em medico ni res... i amb el DIU aquest no han augmentat p)as.. ara els grans si.. :-( enfi tot no es pot tenir... jo a part de les regles tinc sangrats esporadis de tant en tant, a vegades l'endemà de tenir relacions o a vegades perquè si.. pero segons la gine no es freqüent que passi més enllà dels 6m o 1 any com a molt moltissim!! enfi. que al setembre he d'anar a revisio.. aviam q diu! :content: Per qualsevol dubte aqui em tens!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Nima » dt. ago. 28, 2012 3:10 pm

Angelina!! Gràcies per la resposta :ok: :ok:
Ahir la llevadora em va comentar una altre cosa "implanon" es algo que posen al braç i pel diu tinc hora a finals de setembre, a veure que m'aconsellen.

:-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. ago. 29, 2012 4:28 pm

Nima ha escrit:Hola a totes!!

La nostra petita te ja 1 mes i li veig preguntar al gine per fer-me la lligadura de trompes i em diu que està passada de moda jajaja... em va recomanar un DIU mmm... mirena? o algo així... de progesterona crec i que costa 280 euros !!! Aquest fa les regles menys quantioses. Alguna el porta? Es que tinc migranyes molt sovint i no sé si també deu afectar o no.

Alguna recomanació?

Gràcies!! :-()-) :-()-) :-()-)


Nima, tu ja coneixes el meu cas de que porto lligadura de trompes per la tercera cessaria i cap problema, no et tens que preocupar mai mes, i no es doloros ni res per l'estil, penso que si no vols mes fills va molt bé i apart entra per la SS (de moment).
laguivi
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 11:48 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: laguivi » dl. set. 24, 2012 9:59 am

Nima jo fa anys em vaig posar l implanon quan acabava de sortir, en va costar encara 50.000 pessetes pero no em va, anar be, em sentía molt alterada, com premenstrual continuament I me l vaig
Treure, es clar q les pastilles a mi tampoc em senten gaire be i no deixen de ser hormones, potser a tu et va be
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Nima » dc. set. 26, 2012 2:24 pm

Per ara sembla que em decanto pel DIU a veure que tal.
Gràcies per les respostes :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: crunchi » dl. oct. 12, 2020 10:25 pm

Hola noies rescato el post!!

tinc dos fills, la segona apunt de fer els dos mesos, i en la visita de la quarentena vam parlar dels metodes anticonceptius.... total, que em va recomanar el DIU i tinc hora x medir el meu uter i aixo. Però m'estan entrant totes les pors i dubtes del mon i no sé si faré bé o no. En ppi triaria el de coure pq no porta hormones, xo tp ho tinc clar al 100%.
Si algú vol comentar soc tot orelles.

merci
Imatge

Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::