MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
mitxi1982
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 11:03 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: mitxi1982 » dl. maig 16, 2011 2:23 pm

hola noies! jo us explico la meva experiencia amb el DIU :***:

me'l vaig posar el gener del 2010, després de 5 mesos d'haver parit. El gine m'ho va recomanar, i la veritat és que té molts avantatges, no t'has de prendre res cada dia, ni cada 3 setmanes, ni posar ni treure, que diguem...vamos, que t'oblides del tema. Em feia una engunia horrorosa que m'ho possessin però, això de que et remenin d'aquesta manera no fa gaire gracia, però la col·locació és molt ràpida, i no és dolorosa, tan sols una petita molèstia, lo important és estar relaxada, així la musculatura ajuda. Això si, no vaig pas voler veure com era el DIU, ni ganes, veient la capsa tan grosa en la que anava, ja em feia yuyu!!
els primers mesos de portar-lo diuen que són una mica de prova, fins que el cos s'acostuma. El primer mes vaig tenir algunes perdues després de posar-lo, però a partir d'aqui tot bé.
No el notava per res i no molestava. Lo únic, i el que no m'ha acabat d'agradar, i per això, me l'he tret just fa una setmana, és que les regles se'm feien eternes, i molt doloroses!! si de normal em duraven 4 o 5 dies, ara em duraven de 10 a 12, i la veritat, és horrorós, i més si fan mal. no m'estava els 10 dies a tope que diguem, però si els 5 o 6 primers tacant moltissim, i la resta poquet però no acabava de marxar mai, un rotllo. Ha sigut l'unic inconvenient que hi he trobat, però suficient motiu per treure-l després de 16 mesos.
la llevadora me'l va treure sense problema, ben relaxada, i una micona de mal si que fa, com una pessigada, però és un segon. :ok: (tampoc el vaig voler veure com era, ui no!)
ara el que provaré crec que serà l'anell vaginal, quan em vingui l'altre cicle i si les analitiques m'han sortit bé, i a veure com em va. ja us diré

el que em té una mica mosca és que des de fa uns dies em noto unes petites molèsties, com de regla, com unes punxades...no sé si es que el cos s'esta posant a lloc despres de treure el DIU, no sé...algu s'hi ha trobat que despres de treurel té aquests dolors?? sino trucaré a la llevadora i li demanaré...
bueno guapes! petons :love:
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: angelina » dl. maig 16, 2011 3:20 pm

Ara t he contestat a les agosteres, pensava q era per posarte'l però veig q just te'l treus! em van dir a mi que amb l'hormonal (no es de coure) pot ser q no tinguis la tregla gens com ambb les àstis microdosifiades o que en tinguis molt poqueta... de moment porto 8 dies de sagnat... aviam quan s'acaba!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
mitxi1982
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dl. abr. 27, 2009 11:03 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: mitxi1982 » dl. maig 16, 2011 9:03 pm

merci angelina. :love:
espero doncs que et duri poquet el sagnat! segur que si :ok:
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: angelina » dj. gen. 05, 2012 8:25 am

Hola noies!s'ha obert un altre post amb un dubte del DIU,he contestat allà,però com que havia començat a explicar aqui!!!
viewtopic.php?f=72&t=26665&p=1365306#p1365306
copio méso menys el que he posat!LA MEVA EXPRIENCIA AMB EL DIU HORMONAL! (per recordar de q anava el meu "tema")

Ara ja fa 8mesos que el porto!!!
Al posar-me em va fer una mica d'angunia, i el primer mes vaig tenir un mal d'ovaris terrible, i vaig anar tenint micro-sagnatsdurant 3mesos o mes. alprincipi només pensava en treure'l em feia "nosa"!!!(no és que el notés eh! Però sagnar dia si,sia no,dia tb...)Ara això ja ha passat i estic molt contenta,no tinc mal d'ovaris, i apart d'algun sangrat alguna vegada tot va bé. De moment no tinc regles,potser que contiinui així sempre que el porti o que més endavant en tingui... es com amb les pastilles micro-dosificades,cada persona pot reaccionar diferent! Penso que val la pena esperar a que elcos s'adapti!
Jo em vaig decantar cap aquest ja que em van dir que el DIU de coure, peruna banda, permet la fecondació ievita l'implantació (però això és molt personal) i d¡altra pq em vandirquefeia regles abundants i doloroses.Les meves regles no eren excesivament doloroses,només un dia....però ja eren molt abundants i soc de tendència anèmica aixi que va quedar descartat automaticament!

Doncsresguapes aviamsihihamésnoies que passen a explicar la seva exepriencia i ajudar a "les prentendents" a metodes anticonceptius alternatius a les pastis o la gometa!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: ametista » dj. gen. 05, 2012 10:01 am

angelina ha escrit:Jo em vaig decantar cap aquest ja que em van dir que el DIU de coure, peruna banda, permet la fecondació ievita l'implantació (però això és molt personal) i d¡altra pq em vandirquefeia regles abundants i doloroses.


et van dir això? bé, suposo que tot són opinions, jo el porto de coure i abans de posar-me'l me'n vaig informar bé perquè tampoc volia un DIU "avortiu" i el coure té efecte espermicida, es carrega els espermatozoides i per tant ja no hi ha fecundació (de fet està comentat en aquest mateix post)
i com ja he dit a l'altre post, jo fa un any i mig que el porto i ni tinc regles més abundants i ni em fan mal (quan abans sí que me'n feien i força) o sigui que dependrà de cada persona i no del DIU en si...
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: angelina » dj. gen. 05, 2012 10:30 am

Jo suposo que si que depen de cadaperson,com amb tot el cos reacciona de maneres diferents,però suposo q estan obligats a dir lo de les regles,ja q en casos com jo qfaig anemies facilement i emcosta assimilar elferro, es inqüestionable d'arriscar-se... nosé tampoc vaig investigar més ja que al parlar-me d'aquest hormonal ja em vaig quedar ambl'idea i no vaig buscar pas més informació del DIU de coure!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: angelina » dj. gen. 05, 2012 10:34 am

ametista ha escrit:
angelina ha escrit:Jo em vaig decantar cap aquest ja que em van dir que el DIU de coure, peruna banda, permet la fecondació ievita l'implantació (però això és molt personal) i d¡altra pq em vandirquefeia regles abundants i doloroses.


et van dir això? bé, suposo que tot són opinions, jo el porto de coure i abans de posar-me'l me'n vaig informar bé perquè tampoc volia un DIU "avortiu" i el coure té efecte espermicida, es carrega els espermatozoides i per tant ja no hi ha fecundació (de fet està comentat en aquest mateix post)
i com ja he dit a l'altre post, jo fa un any i mig que el porto i ni tinc regles més abundants i ni em fan mal (quan abans sí que me'n feien i força) o sigui que dependrà de cada persona i no del DIU en si...


Mira arahe buscatunamica per internet aunapagina medica i diu q impedeix la fecondació,però encas q fallés tb impedeix la impantació,et poso el link,però és en francès:

http://www.doctissimo.fr/html/sexualite ... uterin.htm
nom'ho he llegit tot ehh
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: ametista » dj. gen. 05, 2012 11:50 am

sí jo això entenc que és amb tots els DIUS, impedeixen la fecundació (via hormones i/o via espermicida, perquè el propi DIU a banda del coure ja té un efecte espermicida en si perquè altera les condicions de l'úter) en el cas que tot això pogués fallar el DIU també podria impedir la implantació de l'òvul pel mateix fet de tenir un objecte introduit a l'úter que li altera les condicions
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: angelina » dj. gen. 05, 2012 11:56 am

excate :ok: :ok: :ok:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: cuqueta » dt. gen. 17, 2012 9:10 am

Hola guapes!!

M'he estat llegint el post de dalt a baix, i em sembla que no he vist cap noia que porti el DIU clàssic (sense hormones) i ja tingui dos fills, oi?
A mi la meva gine també em va recomanar aquest mètode, la veritat es que estic una mica cansada del preservatiu perquè sempre has d'anar amb compte i tampoc em vull hormonar ja que vaig prendre'm pastis durant 6 anys. A mi em costa 180 Euros colocació + DIU, per privada, i el portaria 4 anys amb les revisions anuals normals. També em va comentar que això de tenir les regles més abundants i doloroses depèn molt de cada dona, però que normalment després d'haver tingut 2 fills els ovaris estan més "relaxats" i és menys freqüent que les regles siguin doloroses (per això preguntava si alguna mare de 2 fills ja el portava), em va explicar que a cada part els ovaris es relaxen més i el dolor disminueix. Sobre l'abundància del sagnat també en vam parlar, de totes maneres jo des de que he tingut el primer fill (des del segon part que encara no tinc la regla) les regles s'han tornat molt més abundants o sigui que m'ho imagino més o menys igual, el que si que em faria molta ràbia es que em tornés a fer mal, ja que sempre me n'havia fet molt i des de que vaig tenir al Marc que ni me'n sento.
Espero que més noies s'animin a donar les seves opinions i així les que estem indecises ens acabem de decidir...

:-()-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: cuqueta » dt. gen. 17, 2012 9:11 am

ametista ha escrit:
angelina ha escrit:Jo em vaig decantar cap aquest ja que em van dir que el DIU de coure, peruna banda, permet la fecondació ievita l'implantació (però això és molt personal) i d¡altra pq em vandirquefeia regles abundants i doloroses.


et van dir això? bé, suposo que tot són opinions, jo el porto de coure i abans de posar-me'l me'n vaig informar bé perquè tampoc volia un DIU "avortiu" i el coure té efecte espermicida, es carrega els espermatozoides i per tant ja no hi ha fecundació (de fet està comentat en aquest mateix post)
i com ja he dit a l'altre post, jo fa un any i mig que el porto i ni tinc regles més abundants i ni em fan mal (quan abans sí que me'n feien i força) o sigui que dependrà de cada persona i no del DIU en si...


Ara acabo de veure que tu ja en tens dos també!!! i pel que expliques es confirma el que em va explicar la meva gine :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: ametista » dt. gen. 17, 2012 9:24 am

hola cuqueta!
sí, jo també tinc dos nens :love: i porto el DIU no hormonal (el de coure) no em fan mal les regles i no són més abundants :ok: el gine em va dir que el tema del dolor també té a veure amb el coll de l'úter: quan et ve la regla el coll s'obre perquè pugui sortir cap a fora i això pot ser dolorós però les que ja hem tingut més d'un part ja no tenim el coll de l'úter tancat del tot i per tant ens saltem aquesta part :content:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: nona » dj. feb. 02, 2012 11:22 pm

Hola noies jo també porto un DIU dels hormonals,com tu angelina. En el meu cas es perque me'l va recomanar el gine per tractar els ovaris poliquistics ja que no puc prendre anticonceptives i aquesta era la millor opció. Ja fa un any que el duc i m'ha passat com a tu angelina que primer no estava massa contenta i ara cada cop n'estic més. A mi si que em ve una mena de regla pero molt poqueta,nomes utilitzo salvaslip i taco un parell de dies marronet. El que si que noto molt quan ovuli i tinc molt mal de pits des de que ovulo fins que tinc la regla, ben bé dues setmanes. Ara xom a metode anticonceptiu m'agrada molt. Ara torno a tenir ganes de treure'l però per anar a buscar el segon!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: angelina » dv. feb. 03, 2012 8:11 am

Ostres Nona no et fa por treure'l? jajja jo esq vaig pensar posar-lo mb pero i treeure'l? quan me'l van posar em vaig quedar super adolorida... La gine em va dir q al tenir l'uter invers o anterior (ja nose quin nom li va donar, es a dir lo normal es q estigui endavant o recte crec, i el meu va al revés, marxa cap a l'esquena ...) doncs el faria més malet i la veritat esq vaig estar adoloriuda uns quants dies... de moment no compto treure'l pero ja tremolo per quan vulgui! jajaja
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: nona » dv. feb. 03, 2012 9:13 pm

Angelina a miquan me'l van posar vaig tenir dolor a la panxa un parell de dies,era com mal de regla pero bastant fort. Tot i aixi suportable(despres de parir la resta son tonteries!jeje).
Si que em fa cosa treure'l perque penso que serà pitjor que posar-lo pel que m'han dit, però es per una molt bona causa així que ho faré amb tota la il.lusió del mon!ja t'explicaré!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: angelina » ds. feb. 04, 2012 8:09 am

sSi ja explicaras que tal!!! esta clar que és una bona causa! :-)
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge


El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Avatar de l’usuari
Alexia77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Alexia77 » ds. feb. 25, 2012 6:14 pm

Hola,
Fa un any que vaig tenir al nen i estic prenent Cerazet (perquè encara estem amb el pit). A la darrera revisió el gine em va veure un quiste i a més estic tenint moltes pèrdues, i sembla ser que pot ser per les Cerazet. Quan deixi el pit, haig de tornar al gine per veure com està el quiste, el gine tampoc li va donar gaire importància. Però jo ja no estic tranquil.la, aquesta setmana he tornat a tenir pèrdues, així que les he deixat. Ara em plantejo si posar-me el DIU, però em fa pal perquè vull anar a buscar un altre embaràs d'aquí un any i mig més o menys. Val la pena que me'l posi per tan poc temps??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: nona » dl. feb. 27, 2012 11:47 am

Alexia jo fa poc mes d'un any que me'l vaig posar i en breu me'l treuré per anar pel segon. En el meu cas el porto per prescripció mèdica així que no em vaig plantejar si sortia a compte pero estic contenta d'haver-ho fet i la veritat es que no has de pensar en res!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Alexia77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Alexia77 » dl. feb. 27, 2012 1:50 pm

Demanaré hora al gine i m'ho miraré.

Gràcies!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: MÈTODES ANTICONCEPTIUS DESPRÉS DEL PART

EntradaAutor: Tutty29 » dc. feb. 29, 2012 9:23 am

Noies quan vau esperar a tenir relacions sexuals ? jo va fer un mes que vaig parir i tinc els punts de l'episiotomia ja caiguts i la zona està com abans. Vull esperar a la visita amb la llevadora a veure que e m diu, la veritat que tinc una mica de por al tenir relacions per la por que em faci mal.
Faig LM i tambè l'hi preguntare a la llevadora per pendre pastilles anticonceptives.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::