Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
Avatar de l’usuari
eutherpe
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: eutherpe » dl. set. 17, 2012 3:40 pm

Bones!!

Jo me'n vaig engreixar 6'5kg, extrany tenint en compte que jo sempre he tingut tendència a engreixar-me i durant l'embaràs no vaig fer res especial ni vaig estar de menjar res que em vingués de gust! I ara peso 4kg menys que abans de quedar-me embarassada, més prima que mai! >.-<:

El ginecòleg diu que segurament em va canviar el metabolisme amb l'embaràs... què curiós, no? hehehe
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
laguivi
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dv. ago. 17, 2012 11:48 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: laguivi » dg. set. 23, 2012 9:09 am

El meu pes ideal son 55 kg, i em vaig quedar embarassada de la nena amb 57,5 kg ( menjava mesd angoixa de no quedar me), em vaig engreixar 14 kg fins als 72 kg, i despres del Part em vaig quedar en 64 kg, Llavors molt poc a poc vaig arribar a 60 Kg, i aqui em vaig estancar dos anys, el temps q vaig donar el pit. En el meu cas tinc una bici eliptica a casa i vaig comencar a fer 30 m durant un mes i crec q em va reactivar el metabolisme i vaig perdre 4kg mes de cop fins el 60 kg. I vaig anar baixant poc a poc fins el 57 kg.


En el meu cas la nena dormia molt poc fins els dos anys i em provocava angoixa i mengava malament.

Ara m he tornat a quedar embarassada i comenco amb 58 kg, intento menjar be, pero sense obsesionar me, quan acabi de donar el pit intentare fer bici quan dormin q en el meu cas va ser clau.
Avatar de l’usuari
medea_
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dj. feb. 09, 2012 7:25 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: medea_ » dv. set. 28, 2012 3:41 pm

Jo fa 3 setmanes que he parit bessones, ahir em vaig pesar i faig 16,300kg menys!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: eternitat » dv. set. 28, 2012 4:04 pm

Medea, primer de tot enhorabona per les petites!!! I en segon lloc enhorabona pel pes! 16kg menys que abans de quedar-te embarassada? quina barbaritat!!! així, ara a menjar de tot el que et vingui de gust!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Unamés
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dl. gen. 09, 2012 9:26 am

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: Unamés » dg. oct. 14, 2012 10:45 pm

Hola noies,

En el meu cas, no em puc queixar gens. Sempre he pesat uns 52kg. Com que vaig quedar-me embarassada per festes de Nadal, el punt de partida va ser de 54kg. En total, vaig augmentar-ne 11 (fins als 65kg). A una setmana de parir ja n'havia perdut 9. Quan feia 15 dies del part ja em vaig poder posar els texans d'abans d'estar embarassada. Ara que fa un mes, torno a pesar 54kg, així que molt bé! Això sí, m'ha quedat més cul i cuixa que abans i el pit més caigut, diguem que peso el mateix però repartit d'una altra manera, jejeje!! Em sembla que és més una qüestió genètica (o metabòlica) que res més, no oblidem que el cos necessita els seus mesos per posar-se altre vegada a lloc i que per molt que es vulgui no podem forçar-lo. Unes en farem molta via i altres no tanta, però al final estarem estupendes igual!!
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: tombarella » dl. oct. 15, 2012 7:48 pm

Jo en aquest segon embaràs en vaig guanyar 21. Gluuuuupssssssssss!!!!!!! </;-) Val a dir que vaig començar amb 5-6 menys que en el primer, però vaja, una passada! Ara estic amb aquests 5 de mes, o sigui, com estava quan em vaig quedar embarassada per primer cop. :ok: Poc a poc sé que aniré baixant, ja que la LM fa miracles! :-D El primer cop vaig arribar a pesar 56 quilos i medeixo 1,69, o sigui que vaig quedar feta un fideuet, pel que normalment he estat jo. :r)
Imatge Imatge

||*||
Avatar de l’usuari
caputexta
Entrades: 4
Membre des de: dg. oct. 21, 2012 5:27 am

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: caputexta » dg. oct. 21, 2012 5:42 am

Hola,
jo em vaig engreixar 8 kgr. (peso 63 i medeixo 163 cm.) i els vaig perdre en els primers 15 dies. Cal dir que donava de mamà. Això hi fa molt!!
I quan estava embarassada, caminava molt cada dia.ç
Ara que el nen té 18 mesos, em posa les piles i estic un altre cop en forma!
Avatar de l’usuari
sardina
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. set. 21, 2010 6:46 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: sardina » dl. oct. 22, 2012 11:39 am

Jo parint als 7 mesos i amb preeclampsia greu em vaig engreixar 21 kg, als dos mesos i mig del part me n'hi queden 2!! Pero els penso perdre!! Cal dir q uns 12 kg eren d'inflor i els vaig pedre la primera setmana!
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: Ganga » dj. oct. 25, 2012 10:05 am

Jo amb el primer em vaig engreixar 16kg al començar amb un pes relativament baix (50kg) el gine no em va dir res..però no mels vaig treure tots i amb el segon embaràs en porto 5 de propina..i amb 18 setmanes d'embaràs porto 1 kg..ja veurem..no tinc tanta gana la veritat però intentaré no menjar aquells platassos que em fotia :ok:
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
jimaguari
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dc. des. 29, 2010 7:43 am
Ubicació: Lleida - Tarragona

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: jimaguari » dt. oct. 30, 2012 10:53 am

Jo amb el prime embaràs en vaig guanyar 14!! I al cap d'un any en vaig perdre 13. Ara torno a estar embarassada i ja n'he guanyat 8 i encara em queden uns 3 mesos!!!! Em sembla que la llevadora em posarà a dieta!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxineta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: xinxineta » dc. oct. 31, 2012 10:16 am

Hola noies!!

Doncs jo amb el primer embaras vaig començar amb 53 kg i em vaig engreixar 20 kilos!!! Al cap de uns 5 mesos tornava a estar al meu pes, fins que al cap de un any vaig acabar amb 51 kg. En el segon embaras vaig començar amb els 51 kg, i me engreixat 17 kg, arribant als 68. Ara fa encara no dos setmanes que he tingut la peque i ne perdut uns 9 de molt rapid, pero ara ja no baixen tant, porto uns dos dies estancada a 60 kg, pero en el meu cas, quant perdo molt de pes es al venirme la regla, i com que no dono pit, el primer cop me va venir al cap de dos mesos, i llavors cada vegada que me venia, perdia ben be un parell de kilos. Em de tenir en compte que el nostre cos fa un canvi molt gran, i necesita un temps per tornar a posarse al seu lloc, tot i que hi ha coses que no si tornen a posar, com es el cas de la gravetat en les tetes jijij :sogra: anims a totes que al cap i a la fi, val la pena ab el que rebem.
Imatge

Imatge
adaflai
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. abr. 09, 2012 4:45 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: adaflai » dj. des. 20, 2012 2:03 pm

jo he guanyat 12kg (de 48 a 60). Vaig parir el dia 25 de novembre i al cap de 8 dies havia perdut 7,5kg.
Avui que vaig al pediatra aprofitaré per tornar-me a pesar que a casa no tenim bàscula...
el passat se'm desfà, m'enlluerna el futur (màrius torres)

18 març: TE+
27 març: ECO, es veu el saquet
11 abril: el cor batega! 1,6mm
9 maig: TS - 5,5mm
21 maig: diuen q sembla un NEN...
13 juny: ECOcardiografia ok. Nen confirmat
2 juliol: 333grs i 23 cm
3 d'octubre: 1.300 grs 42cm (32setmanes)
25N: benvingut al món! 3590grs i 52cm
Avatar de l’usuari
Cler5
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: Cler5 » dj. des. 20, 2012 6:54 pm

Jo vaig guanyar 10 quilets durant l'embaràs (de 49 a 59). El part va ser induït ja que tenia molt poc líquid amniòtic, així que aquests 10 quilets en bona part estaven al meu cos.
Després de parir en vaig perdre 8. Ara, un mes i mig després, ja estic com abans. La lactància materna fa que els perdis a alta velocitat!! De fet he de menjar molt més (fins i tot més que durant l'embaràs), perquè si no pesaria menys que abans de quedar-me!
Això sí, el cos no és el d'abans. La panxa ha quedat una mica fofa (i amb una cicatriu de regal) i menys tensa. A la que bec molt líquid o menja molt se m'infla i sembla que torni a estar prenyada. I les caderes s'han eixamplat, hi ha alguns pantalons que no em caben.
Però no ho canvio per res del món.
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: eternitat » dv. des. 21, 2012 6:04 am

Cler5 ha escrit:Jo vaig guanyar 10 quilets durant l'embaràs (de 49 a 59). El part va ser induït ja que tenia molt poc líquid amniòtic, així que aquests 10 quilets en bona part estaven al meu cos.
Després de parir en vaig perdre 8. Ara, un mes i mig després, ja estic com abans. La lactància materna fa que els perdis a alta velocitat!! De fet he de menjar molt més (fins i tot més que durant l'embaràs), perquè si no pesaria menys que abans de quedar-me!
Això sí, el cos no és el d'abans. La panxa ha quedat una mica fofa (i amb una cicatriu de regal) i menys tensa. A la que bec molt líquid o menja molt se m'infla i sembla que torni a estar prenyada. I les caderes s'han eixamplat, hi ha alguns pantalons que no em caben.
Però no ho canvio per res del món.


El tema dels malucs és per l'acúmul de greix durant l'embaras per a preparar reserves per a la lactància. Si continues lactant diversos mesos això millorarà. I pel tema de la panxa et recomano fer gimnàstica hipopressiva, millora el sol pelvic i l'abdomen.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
Cler5
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: Cler5 » dv. des. 21, 2012 9:57 am

Gràcies Eternitat! La veritat és que em vull posar ja amb els hipopressius però on jo visc no els fan enlloc. Alguna sap alguna pàgina web de fiar on m'expliqui bé com fer-los? És que he estat mirant peròmde moment res m'acaba de convèncer...
Avatar de l’usuari
gallareta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. des. 12, 2012 10:16 am

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: gallareta » dv. des. 21, 2012 1:03 pm

Doncs jo em vaig engreixar 12 kgs (en pesava 54 quan em vaig quedar embarassada) i en 3 mesos no només havia recuperat el meu pes sinó que n'havia perdut 2 més! No m'ho podia creure...

Com dieu moltes de vosaltres jo ho atribueixo a que donava el pit i també que quasi no dorms i jo, particularment, he de reconèixer que a vegades no tenia temps ni de menjar!

Això sí, quan vaig deixar de donar el pit, i menjant sa i bé una altra vegada, vaig tornar a recuperar els dos kilets que em faltaven!

No desespereu les que encara no esteu al vostre pes, tard o d'hora tornareu a lluir "tipín"!
estrella81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 5:58 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: estrella81 » ds. des. 22, 2012 9:19 pm

Jo stic de 37 setmanes i porto 9 kg. A veure si els perdo rapid.
Amb l'altre embaras em vaig engreixar 17 i em va costar molt perdre'ls
Imatge
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: montsekit » dg. gen. 13, 2013 6:19 am

La meva conclusió és que no us preocupeu massa si el que guanyeu està dins de la normalitat, perque va com va. Hi ha qui n'agafa molts i els perd ràpid, hi ha qui n'agafa poquets i els arrossega molt de temps.

Jo en portava 18 una setmana abans de tenir al Jan, al sortir de l'hospital 5 dies després ja n'havia perdut 9, una setmana després 4 més. No em pesava gaire després però crec que a les 6 setmanes em vaig adonar de que pesava el mateix que abans de l'embaràs.
Lactància diferida, sense fer res especial i menjant molt i regular, xocolata sobretot
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: eternitat » dg. gen. 13, 2013 7:14 am

montsekit ha escrit:La meva conclusió és que no us preocupeu massa si el que guanyeu està dins de la normalitat, perque va com va. Hi ha qui n'agafa molts i els perd ràpid, hi ha qui n'agafa poquets i els arrossega molt de temps.

Jo en portava 18 una setmana abans de tenir al Jan, al sortir de l'hospital 5 dies després ja n'havia perdut 9, una setmana després 4 més. No em pesava gaire després però crec que a les 6 setmanes em vaig adonar de que pesava el mateix que abans de l'embaràs.
Lactància diferida, sense fer res especial i menjant molt i regular, xocolata sobretot


si clar, d'acord en que depen de cada persona, però jo si que penso que quan més n'agafes més possibilitats tens de que te'n quedin de record!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
jpc
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: Quants Kg us vau engreixar? Els vau perdre?

EntradaAutor: jpc » dt. gen. 29, 2013 5:59 pm

Jo em vaig engreixar 20 quilos però els vaig perdre relativament ràpid. Fins i tot peso menys ara que abans de quedar-me embarassada!! Això si, el cos ja no és el mateix i hi ha certes zones molt flàcides :ufs:
Imatge

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::