quan us va venir la regla?
Re: quan us va venir la regla?
Hola noies!
El meu nen va néixer el 26 de desembre i la regla em va baixar el 25 de febrer (lactància artificial), això sí em va marxar fa dos dies, així que un munt de dies amb ella i molta, molta quantitat; no sé com encara tinc defenses... Espero que la propera sigui més light...
El meu nen va néixer el 26 de desembre i la regla em va baixar el 25 de febrer (lactància artificial), això sí em va marxar fa dos dies, així que un munt de dies amb ella i molta, molta quantitat; no sé com encara tinc defenses... Espero que la propera sigui més light...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ginger ha escrit:Itac@, a mi això de les pastilles no em va, però de fer ahir la llevadora em va comentar q millor, pq amb les pastilles vas tenint pèrdues-regla molt irregularment... potser és això el q et passa, sembla q és normal segons ells.
No, si jo tampoc sóc de pastilles, però clar, un cop t'acostumes a ... doncs per això vaig decidir prendre-les. I sí, suposo q és el q m'ha passat, pq durant aquests 6 messos he tacat molt sovint, i va estar deixar-les, venir-me una warry light i de moment res de res... i ja fa 1 mes d'allò... ara, vés a saber quan tornarà a fer acte de presència i es regularà la cosa...
Ui ui ui... acabo d'anar al lavabo i... pot ser q m'estigui baixant???
No, si us plau!!! q faig LMexclusiva!!!!
No, si us plau!!! q faig LMexclusiva!!!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Ginger, veig q vas parir fa 1 mes i 3 setmanes no? La quarentena ja se t'ha acabat??? T'ho dic pq a mi la quarentena no em va durar 40 dies... vaig estar com 2 messos, amb alguna paradeta però anar fent... per això t'ho dic, q potser no és la warry...
Ah, a veure si és això.
De fet vaig parar de sagnar i després vaig tornar a tenir pèrdues com 2 dies i em va tornar a parar.
A veure si només és això.
Gràcies!
De fet vaig parar de sagnar i després vaig tornar a tenir pèrdues com 2 dies i em va tornar a parar.
A veure si només és això.
Gràcies!

Ginger cariño es la cuarentena aun!!!
A mi me paso lo mismo, se me fue deje de manchar y de golpe a dos o tres dias empeze a manchar de nuevo, me estraño porque ya manchaba marroncito y cuando volvi a manchar era rojo rojo, pero es de la cuarente, el peque ya ha hecho 2 meses y hace menos de una semana, tambien manche un poquitin, asi que ahora hasta que no se asiente el cuerpo yo esperaria.
Yo recuerdo con Ekaitz que que me bajo la regla al segundo o tercer mes y eso dando explisiva LM, asi que supongo que depende de cada cuerpo y de cada situacion, ademas como hay que poner metodos anticonceptivos igual, a mi no me importa qu eme baje.
A mi me paso lo mismo, se me fue deje de manchar y de golpe a dos o tres dias empeze a manchar de nuevo, me estraño porque ya manchaba marroncito y cuando volvi a manchar era rojo rojo, pero es de la cuarente, el peque ya ha hecho 2 meses y hace menos de una semana, tambien manche un poquitin, asi que ahora hasta que no se asiente el cuerpo yo esperaria.
Yo recuerdo con Ekaitz que que me bajo la regla al segundo o tercer mes y eso dando explisiva LM, asi que supongo que depende de cada cuerpo y de cada situacion, ademas como hay que poner metodos anticonceptivos igual, a mi no me importa qu eme baje.
Aditi, cómo estás, guapa?
Nos leemos a menudo...
Pues espero que aún sea la quarentena, me da una pereza tener la regla!!
Bueno, nos leemos, guapi! Cómo va tu pie?
Nos leemos a menudo...

Ginger ha escrit:Aditi, cómo estás, guapa?
Nos leemos a menudo...
Hola wapa!!!
La verdad es que dspues de tanto tiempo sin la regla yo no la hecho de menos, pero como es algo que nopodemos evitar mejor tomarselo bien
Si que nos leemos a menudo ejjejejejjejje
Ya veras como es la cuarentena !!!!!Mi pie hay anda, algo mejor, pero aun cojeando un poco, espero que para el finde estar ya bien!!!
Besitos wapi!!!!

Doncs jo vaig a camí dels 11 mesos i res de res... cap símptoma!!
Suposo que és per la LM!
Suposo que és per la LM!
Opss que fort i jo estic super amoinada perque aquest mes no m´´ ha vingut la regla fins i tot m´he fet tres test d´embaras i de veritat estic acollonida perque vaig tindre ala meva nena la Lil.la el 12 de novembre 2009 al desembre vaig pasar cuarentena al gener regla normal, al febrer igual, i ara al març no m´ha vingut he lleguit un per un el missatgues d´aquest post i la veritat m´ha tranquilitzat perque i sou moltes que no en teniu ni la regla despres de molts i molts mésos aixi estic una miqueta mes tranquil.la
dons llavors es normal??? i si li estic donant LM
dons llavors es normal??? i si li estic donant LM
Ei!!
jo ja torno a no tenir pèrdues, ueeee!! (de fet ja fa dies)
A veure si no tornen....
jo ja torno a no tenir pèrdues, ueeee!! (de fet ja fa dies)
A veure si no tornen....
Bueno parece que la regla regla no aparece, pero si las perdidas, porque yo llevo tambien desde ayer o antes de ayer con perdidas, pero muy poco la verdad.
Aditi, esto es un rollo, pero bueno, no duele. A ti tampoco, supongo...
Si no es una indiscresió us faré una pregunteta: quan vau deixar de donar LM, quant temps vau tardar a què us vinguès la regla?
Ginger ha escrit:Aditi, esto es un rollo, pero bueno, no duele. A ti tampoco, supongo...
la verdad es que no, hay veces que tengo alguna molestia, pero poca cosa, la verdad es que no me importa que me baje, creo que hasta es mejor, porque mucha gente al no tenerla se confia y luego pasa lo que pasa, yo prefiero estar tranquila y aunque uso proteccion, prefiero que me baje del todo, total para estar manchando. Si no manchara ni nada, seria mejor, pero ya puestos no?¿?¿
xasevi09 ha escrit:Si no es una indiscresió us faré una pregunteta: quan vau deixar de donar LM, quant temps vau tardar a què us vinguès la regla?
Pues yo la verdad es que con Egoitz y Ekaitz, me bajo estando haciendo LM, solo con Gaizka estoy teniendo perdidas, pero se puede decir que no es regla regla. Lo preguntas por algo en concreto es por curiosidad?¿
Hola Aditi,
És per curiositat.
És que jo ni taques, no dolors, ni molèsties, ni res de res... i gairebé ja fa onze mesos, ara bé, seguim amb la LM
És per curiositat.
És que jo ni taques, no dolors, ni molèsties, ni res de res... i gairebé ja fa onze mesos, ara bé, seguim amb la LM
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
de moment guanyo!!
porto 24 mesos sense regla (més els de l'embaràs, clar)
pel que he llegit porài és normal... però d'uí 3 mesos tinc revisió amb el gine, i preguntaré.
Encara estem amb LM, i també prenc les pastilles Cerazet.
Que bé que s'està sense la regla, ehhh...
suposo que el meu cos no vol un altre embaràs, que el peke em deixa cansadíssimaaa!!!
jeje!
porto 24 mesos sense regla (més els de l'embaràs, clar)
pel que he llegit porài és normal... però d'uí 3 mesos tinc revisió amb el gine, i preguntaré.
Encara estem amb LM, i també prenc les pastilles Cerazet.
Que bé que s'està sense la regla, ehhh...
suposo que el meu cos no vol un altre embaràs, que el peke em deixa cansadíssimaaa!!!
jeje!
Carai Sandrajuli, 24 mesos!!! i suposo que sense cap simptoma, no??
I que duri!!
I que duri!!
madre mia 24 meses jejejejejjejejej yo hace 2 meses y poco que he dado a luz y ya estoy manchando!!!!!
Sandrajuli, si prens les cerazet és nomal que no tinguis la regla, també seria normal que taqussis uns mica, La dosi hormonal és tant petita que promou la i nexistència de regles, per això es pren sempre sense descans. També és menys efectiva, hi ha forces nens que es diuen cerazet de cognom
LA GINECÒLOGA EM VA DIR QUE ME L'HA PRENGUÉS SEMPRE A LA MATEIXA HORA SI NO VOLIA SORPRESES. 
LA GINECÒLOGA EM VA DIR QUE ME L'HA PRENGUÉS SEMPRE A LA MATEIXA HORA SI NO VOLIA SORPRESES. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |