Tornen dolors regla després que havien desaperagut...
Tornen dolors regla després que havien desaperagut...
Hola noies!!!
Us explico, el cas és que jo sempre, desde joveneta fins que em vaig quedar embarassada, havia tingut regles molt doloroses, i després de parir, "miraculosament", les regles van deixar de ser doloroses, i jo estava encantada de la vida!!!
, pero, ... resulta que el mes passat una mica, pero aquest ja de debó, han tornat els dolors amb la regla,....
Llavors, algú em podria explicar si li ha passat o si algú en coneix alguna explicació???????
Gràcies!!!
Us explico, el cas és que jo sempre, desde joveneta fins que em vaig quedar embarassada, havia tingut regles molt doloroses, i després de parir, "miraculosament", les regles van deixar de ser doloroses, i jo estava encantada de la vida!!!
, pero, ... resulta que el mes passat una mica, pero aquest ja de debó, han tornat els dolors amb la regla,....
Llavors, algú em podria explicar si li ha passat o si algú en coneix alguna explicació???????
Gràcies!!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Tornen dolors regla després que havien desaperagut...
No és ben bé el q et passa a tu, però t'explico el q em passa a mi...
Jo, tot el contrari q tu... les meves warrys d'abans eren força suportables... una mica de mal als ronyons, la setmana anterior de mala llet, i llestos.
Després de tenir la nena, la gine em va receptar les cerazet i molt bé, cap molèstia ni res, sols q cada dos per tres anava tenint pèrdues i començava a estar cansada. Just la setmana q la nena feia el 6 mesos jo tenia hora per la revisió i clar, seguia amb les ditxoses taquetes, així q vaig deixar les pastis per veure si em venia d'una vegada... vaig canviar la visita pel cap de 15 dies, i aquí van ser on van començar els meus mals...
Jo no sé si va ser coincidència q deixés les pastis o què, però des d'aleshores tinc unes molèsties bestials... la primera warry forta q vaig tenir (la segona després de deixar les pastis), vaig plorar de mal pq era insuportable... i ara ben bé 1 setmana abans q em vingui em començo a trobar malament. Un cop em ve em marxen gairebé tots els mals...
Fa un parell de dies vaig obrir un post aquí mateix (dolor pelvis i costat esquerre), i me n'adonc q aquestes molèsties s'accentuen cada cop q m'ha de venir (m'ha vingut aquesta nit i avui em trobo força millor...).
Jo sempre havia llegit q les noies q abans de l'embaràs tenien regles doloroses després del part, els millorava força la cosa... i jo pensava, a veure si a mi em passa el contrari, i de moment vaig per aquest camí...
Jo, tot el contrari q tu... les meves warrys d'abans eren força suportables... una mica de mal als ronyons, la setmana anterior de mala llet, i llestos.
Després de tenir la nena, la gine em va receptar les cerazet i molt bé, cap molèstia ni res, sols q cada dos per tres anava tenint pèrdues i començava a estar cansada. Just la setmana q la nena feia el 6 mesos jo tenia hora per la revisió i clar, seguia amb les ditxoses taquetes, així q vaig deixar les pastis per veure si em venia d'una vegada... vaig canviar la visita pel cap de 15 dies, i aquí van ser on van començar els meus mals...
Jo no sé si va ser coincidència q deixés les pastis o què, però des d'aleshores tinc unes molèsties bestials... la primera warry forta q vaig tenir (la segona després de deixar les pastis), vaig plorar de mal pq era insuportable... i ara ben bé 1 setmana abans q em vingui em començo a trobar malament. Un cop em ve em marxen gairebé tots els mals...
Fa un parell de dies vaig obrir un post aquí mateix (dolor pelvis i costat esquerre), i me n'adonc q aquestes molèsties s'accentuen cada cop q m'ha de venir (m'ha vingut aquesta nit i avui em trobo força millor...).
Jo sempre havia llegit q les noies q abans de l'embaràs tenien regles doloroses després del part, els millorava força la cosa... i jo pensava, a veure si a mi em passa el contrari, i de moment vaig per aquest camí...
Exactament!!
A veure a mi també em feia molt mal quan em venia la regla. Després de l'embaràs els dolors practicament van desapareixer però era super-super abundants.
Al cap d'uns mesos i jo diria que va coincidir amb un avortament que vaig tenir que em va tornar a fer més mal les regles, i a tornat a ser abundants (no supers...)
No et sabria dir amb exactitud si va ser després de l'avortament.
La veritat es que no m'he preocupat gaire. Em fot una mica, perque sense dolors son millors les regles....
A veure a mi també em feia molt mal quan em venia la regla. Després de l'embaràs els dolors practicament van desapareixer però era super-super abundants.
Al cap d'uns mesos i jo diria que va coincidir amb un avortament que vaig tenir que em va tornar a fer més mal les regles, i a tornat a ser abundants (no supers...)
No et sabria dir amb exactitud si va ser després de l'avortament.
La veritat es que no m'he preocupat gaire. Em fot una mica, perque sense dolors son millors les regles....
Gràcies, noies, per les respostes!!!!
A mí tambè després de tenir el nen la quantitat de regla m´ha augmentat, que abans ja era bastant, pero ara encara més,... pero almenys estava contenta perquè ara no em feia mal,....
Dir-vos tambè, que comentant això amb me mare i me sogra, resulta que m´han dit que a elles tambè els hi va passar!!!! que passats 3-4 anys de tenir els nens van tornar els dolors de regla!!!! buffff, .... així m´haig de quedar prenyada ja de un altre i així empalmaré ja amb la menopausia (tinc 37 anys,...)
Gràcies!!! i segiu responent!!!!
A mí tambè després de tenir el nen la quantitat de regla m´ha augmentat, que abans ja era bastant, pero ara encara més,... pero almenys estava contenta perquè ara no em feia mal,....
Dir-vos tambè, que comentant això amb me mare i me sogra, resulta que m´han dit que a elles tambè els hi va passar!!!! que passats 3-4 anys de tenir els nens van tornar els dolors de regla!!!! buffff, .... així m´haig de quedar prenyada ja de un altre i així empalmaré ja amb la menopausia (tinc 37 anys,...)
Gràcies!!! i segiu responent!!!!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Hola mamis!!
Ostres irene2006 ara si que m'has deixat
, jo també les tenia super-mega-doloroses i des de que vaig parir (va tardar 6 mesos en tornar després del part) que no me'n sento, estava molt contenta però ara veig que serà qüestió d'aprofitar-me mentre duri...aisssss espero que NO tornin els dolors i que a tu et millorin els teus
Tema abundància, estic també amb vosaltres, els dos primers dies es escandalós tot el que puc arribar a tenir i més
i em dura gairebé una setmana, a més, la setmana abans de tenir-la em sento com un
molt més que abans, jo crec que al tenir la musculatura de la panxa més relaxada a la que retinc una miqueta de líquids ja semblo una
de 3 mesos...en fi.
A vosaltres no sé si us passa, però jo tinc els ovaris poliquístics i abans tenia les regles no massa regulars, ara des de que sóc mare les tinc més regulars i el més "flipant" es que me'n adono de quan ovulo, tinc com unes petitíssimes molèsties i a l'anar al WC sempre em trobo la típica "clara d'ou",,a vosaltres també se us ha tornat més regular?
petons
Ostres irene2006 ara si que m'has deixat
, jo també les tenia super-mega-doloroses i des de que vaig parir (va tardar 6 mesos en tornar després del part) que no me'n sento, estava molt contenta però ara veig que serà qüestió d'aprofitar-me mentre duri...aisssss espero que NO tornin els dolors i que a tu et millorin els teus Tema abundància, estic també amb vosaltres, els dos primers dies es escandalós tot el que puc arribar a tenir i més
molt més que abans, jo crec que al tenir la musculatura de la panxa més relaxada a la que retinc una miqueta de líquids ja semblo una
de 3 mesos...en fi.A vosaltres no sé si us passa, però jo tinc els ovaris poliquístics i abans tenia les regles no massa regulars, ara des de que sóc mare les tinc més regulars i el més "flipant" es que me'n adono de quan ovulo, tinc com unes petitíssimes molèsties i a l'anar al WC sempre em trobo la típica "clara d'ou",,a vosaltres també se us ha tornat més regular?
petons

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |