De no tenir la regla a......... ja fa 24 dies!!!!!!!!
De no tenir la regla a......... ja fa 24 dies!!!!!!!!
Bon dia noies,
vaig tenir al peke el dia 26 de juny, vaig passar la quarentena be i com que feiem pit, fins que no feia ben be 2 mesos de deixar-ho (ell ja no va voler mes) no em va tornar a venir, aixo va ser el 26 de març. Doncs desde llavors, continuu tacant bastant.
Fa dies que tinc nausees i em fa mal la panxa i els ronyons. Vaig anar al gine i no em va fer ni cas!!!!!!! Em va dir que aixo podria passar a vegades i que m'esperes un parell o tres de cicles, pero com que hem tingut relacions sense precaucio, em fa por que hagi sigut un abortament o algun problema similar i ningu em faci cas.
Us haig de dir, que despres de tants dies, ja em trobo fluixa i sense ganes de res, podria tambe faltar-me ferro???? Vaig tornar a agafar hora amb un altre gine i fins dijous no hi tornare.
Us ha passat a alguna????? Que farieu???????
vaig tenir al peke el dia 26 de juny, vaig passar la quarentena be i com que feiem pit, fins que no feia ben be 2 mesos de deixar-ho (ell ja no va voler mes) no em va tornar a venir, aixo va ser el 26 de març. Doncs desde llavors, continuu tacant bastant.
Fa dies que tinc nausees i em fa mal la panxa i els ronyons. Vaig anar al gine i no em va fer ni cas!!!!!!! Em va dir que aixo podria passar a vegades i que m'esperes un parell o tres de cicles, pero com que hem tingut relacions sense precaucio, em fa por que hagi sigut un abortament o algun problema similar i ningu em faci cas.
Us haig de dir, que despres de tants dies, ja em trobo fluixa i sense ganes de res, podria tambe faltar-me ferro???? Vaig tornar a agafar hora amb un altre gine i fins dijous no hi tornare.
Us ha passat a alguna????? Que farieu???????

- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Re: De no tenir la regla a......... ja fa 24 dies!!!!!!!!
Noia, jo tornaria a anar al metge. Si el que tens no et fa cas, vés a un altre. Si et sents fluixa segurament tens una mica d'anemia (no m'estranyaria) però això ho ha de determinar un metge.
Cuida't i no deixis passar més temps sense tenir una opinió fiable.

Cuida't i no deixis passar més temps sense tenir una opinió fiable.

Jo també penso que el metge t'ha de veure.
I potser que amb tants dies de regla hagis perdut ferro i estiguis més fluixeta...
Esperem que no sigui res.
I potser que amb tants dies de regla hagis perdut ferro i estiguis més fluixeta...
Esperem que no sigui res.
A mi també em va passar però al cap d'un any d'haver tingut el nen. Vaig tenir la regla durant 24 dies i la gine em va dir que era un desarreglo hormonal i em va donar unes pastilles per tallar l'hemorràgia i després tot bé. Estava feta caldo físicament i molt baixa d'ànims, ja que estava molt baixa de ferro. Consulta al gine! No ho deixis passar.
Ànims!
Ànims!
Ña, com va el tema regla?
espero que ja estiguis bé!
espero que ja estiguis bé!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |