Incontinencia d'orina

La recuperació del cos després de l'embaràs i altres temes relacionats.
kittie
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Incontinencia d'orina

EntradaAutor: kittie » dc. juny 11, 2014 8:44 pm

Fa 3 mesos del meu primer part i encara tinc incontinencia, sobretot d'esforç al estornudar, riure, tossir, etc. Tambéde vegades d'urgéncia, se m'escapa el pipi abans d'arrivar al lavabo, però ja menys.
Estic fent sessions de fisio de recuperació del sol pelvic a la Dexeus i estic una mica desanimada, perque quan fas els exercicis vas seguint les contraccions a través de la pantalla de l'ordinador i per ara fatal, no dóno ni una, sembla que la meva musculatura va completament per lliure i no obeeix quan qual contreure o relaxar. Diu la fisio que no tinc força muscular però que ja l'aniré recuperant. Algú ha experimentat una situació similar i ha millorat? Gràcies!
montsejoel
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: Incontinencia d'orina

EntradaAutor: montsejoel » dj. juny 12, 2014 7:15 am

Kittie, jo fa ja 8 mesos i encara noto incontinència en moments d'urgència, però jo encara no he treballat gens la musculatura... Estic segura que treballant com estàs fent tu la recuperació arribarà, molts ànims!!!
efidu
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 2:53 pm

EntradaAutor: efidu » dj. juny 12, 2014 2:00 pm

Hola, no pateixis que tot arriba... jo també vaig trigar força i no feia exercicis controlats, només pel meu compte (el que vol dir que no en feia gaires...)
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dj. juny 12, 2014 3:05 pm

kittie tranquil.la costa molt i s'ha de ser constant però mica en mica t'aniràs recuperant, si et porta un bon fisio ja està mitja feina feta. Suposo que deus fer hipopressius, no? o electroestimulació?. Ànims i ja veuràs com mica en mica estaràs recuperada del tot.
Imatge
kittie
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dj. juny 12, 2014 8:43 pm

Gràcies per els ànims noies!
Estic fent sessions a la Dexeus, perque m'ho van recomanar a la visita post-part. Tot i que he de dir que no m'acaben d'agradar. N'he fet 2 i faré 2 més que tinc les cites ja agafades. Però després potser provo en algun altre centre. Sembla que el RAP té bones referències.

Torna a “Postpart”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::