Relacions sexuals doloroses després del part
Relacions sexuals doloroses després del part
Hola a totes,
és la primera vegada que escric en el fòrum però ja fa temps q me'l miro.
Us explico: sóc mare del Gabriel, de 4 mesos. La recuperació després del part, del cos en general, ha estat prou ràpida i sense gaires problemes. Ara, a l'hora de mantenir relacions amb el meu home, continuo notant bastant de dolor.
La llevadora em va dir que mentre li donés el pit era normal notar molèsties perquè estàs menys lubricada, però crec q el meu cas no és ben bé això. El que em fa mal és la cicatriu dels punts de l'episiotomia. Alguna s'hi ha trobat? He pensat que potser és simplement que encara no estic tan recuperada com em penso, i que he deixar passar més temps pq tot torni a puesto...
I una altra pregunta: alguna ha provat les boles xineses? Al curset postpart en les van recomanar per recuperar sol pèlvic i no sé si potser m'ajudaria en el meu "problema".
Moltes gràcies noies!
és la primera vegada que escric en el fòrum però ja fa temps q me'l miro.
Us explico: sóc mare del Gabriel, de 4 mesos. La recuperació després del part, del cos en general, ha estat prou ràpida i sense gaires problemes. Ara, a l'hora de mantenir relacions amb el meu home, continuo notant bastant de dolor.
La llevadora em va dir que mentre li donés el pit era normal notar molèsties perquè estàs menys lubricada, però crec q el meu cas no és ben bé això. El que em fa mal és la cicatriu dels punts de l'episiotomia. Alguna s'hi ha trobat? He pensat que potser és simplement que encara no estic tan recuperada com em penso, i que he deixar passar més temps pq tot torni a puesto...
I una altra pregunta: alguna ha provat les boles xineses? Al curset postpart en les van recomanar per recuperar sol pèlvic i no sé si potser m'ajudaria en el meu "problema".
Moltes gràcies noies!
Re: Relacions sexuals doloroses després del part
Hola Onze, i felicitats per en Gabriel!
Ho has comentat amb la llevadora o ginecòleg? pq potser tens algun punt "mal posat" o mal curat? A mi el que em va passar no era dolor, era que ho notava diferent i sobretot molt menys lubricada.
Ho has comentat amb la llevadora o ginecòleg? pq potser tens algun punt "mal posat" o mal curat? A mi el que em va passar no era dolor, era que ho notava diferent i sobretot molt menys lubricada.
- mariayfran
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
- Ubicació: Creixell (Tarragona)
Hola Onze, enhorabona pel Gabriel!!!
A mi també em va passar el mateix que tu, la veritat es que notava molt de mal i no va marxar del tot fins fa poc.
En el meu cas també va ser degut als punts de l'episotomia i a que lubricava molt poc.
Nosaltres el que vam fer va ser fer servir un lubricant que ens va recomanar el ginecoleg, ens va anar bastant bé.
A mi també em va passar el mateix que tu, la veritat es que notava molt de mal i no va marxar del tot fins fa poc.
En el meu cas també va ser degut als punts de l'episotomia i a que lubricava molt poc.
Nosaltres el que vam fer va ser fer servir un lubricant que ens va recomanar el ginecoleg, ens va anar bastant bé.
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!

Hola Edae, ja li vaig comentar a la llevadora en la visita de després de la quarentena i em va dir que estava tot cicatritzat, que utilitzés lubricant i tot aniria de perles.
Mariayfran, no deus pas recordar com es diu el lubricant, no? Jo n'utilitzo un que em va recomanar la llevadora, de la casa Isdin. La veritat és q també va bé, no crec q sigui que no utilitzo el lubricant adequat. Potser el q he de fer és simplement relaxar-me...
Gràcies noies
Mariayfran, no deus pas recordar com es diu el lubricant, no? Jo n'utilitzo un que em va recomanar la llevadora, de la casa Isdin. La veritat és q també va bé, no crec q sigui que no utilitzo el lubricant adequat. Potser el q he de fer és simplement relaxar-me...
Gràcies noies
hola!
a mi em va costar molt cicatritzar, de fet vaig tenir problemes perquè se'm van obrir els punts i bé... que va costar més del normal. El lubricant ens va ajudar bastant, a mi el llevador em va dir que comprés cum laude, no sé si hi té a veure, però jo vaig utilitzar preservatiu. Tu n'utilitzes? em va dir que si utilitzava preservatiu, el millor era aquest.
a mi em va costar molt cicatritzar, de fet vaig tenir problemes perquè se'm van obrir els punts i bé... que va costar més del normal. El lubricant ens va ajudar bastant, a mi el llevador em va dir que comprés cum laude, no sé si hi té a veure, però jo vaig utilitzar preservatiu. Tu n'utilitzes? em va dir que si utilitzava preservatiu, el millor era aquest.
Sí, utilitzo preservatiu, moltes gràcies, ja provaré aquest q dius
En el meu cas, la primera vegada també hi feia que no estava prou relaxada disfrutant, i tenia por de què em fes mal, que no estigués tot a lloc, que m'haguessin canviat les sensacions... Paranoies d'aquestes!
Hola!
No se si es el teu cas, però en el meu dos mesos després seguia tenint doŀor. Vaig anar al ginecòleg i em va dir que era una contractura i que era qüestió que em veiés un fisio de sol pelvic i m'avalues. Hi vaig anar i efectivament era així. Amb treball amb la fisio he millorat notablement. No se que dir-te, però potser podries anar a una fisio especialitzades i que et vegi. A mi el Giné em va insisitir que no era suficient que anés amb la llevadora, sinó que millor que anés amb la fisio.
Espero que tinguis sort i es resolgui el problema aviat.,
No se si es el teu cas, però en el meu dos mesos després seguia tenint doŀor. Vaig anar al ginecòleg i em va dir que era una contractura i que era qüestió que em veiés un fisio de sol pelvic i m'avalues. Hi vaig anar i efectivament era així. Amb treball amb la fisio he millorat notablement. No se que dir-te, però potser podries anar a una fisio especialitzades i que et vegi. A mi el Giné em va insisitir que no era suficient que anés amb la llevadora, sinó que millor que anés amb la fisio.
Espero que tinguis sort i es resolgui el problema aviat.,
Neus
A mi per la nena el ginecòleg em va recomenar el cum laude i em va anar molt i molt bé. Per la resta cal tenir pasciència.
Uau, Neus2010, no sabia que això existís, merci per la informació. Sí, a banda de probar amb el Cum Laude potser que vagi al ginecòleg perquè jo ja fa 4 mesos... potser és alguna cosa física.
Sek, ara que hi penso, a mi també se'm van saltar els punts de l'episio abans d'hora i va quedar una mica "mal tancat"... potser també hi té a veure.
I
Sek, ara que hi penso, a mi també se'm van saltar els punts de l'episio abans d'hora i va quedar una mica "mal tancat"... potser també hi té a veure.
I
Onze, compte perquè no se si tots els gines estan massa posats en aquest tema. Si veus que passa massa temps potser el millor es que et doni un cop d'Ullà un fisio.
Neus
Jo recordo haver utilitzat vaselina d'aquesta que no té olor que va en tub y es ven a la farmacia, les primeres vegades no disfrutes gaire perque estàs pensant més en si et farà mal. Jo recordo que això em va anar bastant bé.
A mi amb el primer part em va passar, em feia molt mal... Va resultar que tenia un queloide i la ginecologa me'l va cremar perquè no em fes mal i desde llavors, tema resolt!
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
irma ha escrit:A mi amb el primer part em va passar, em feia molt mal... Va resultar que tenia un queloide i la ginecologa me'l va cremar perquè no em fes mal i desde llavors, tema resolt!
A mi em va passar exactament el mateix, tenia uns queloides per dins i quan els van cremar tema resolt. De totes maneres fa bastant el cap, jo tenia la mania que igual lo de baix no estaba com abans, que segur que en faria mal. Aixi que relaxat i disfruta, es com si tormesis a començar

Jo també lubricava molt poc, però crec que és devia a que tenia la libido pel terra
entre la cicatriu de la episio que me la vaig notar durant molt de temps i em molestava, el temps que demanava el petit, la falta de descans, la lactància, la falta d’experiència en la criança, els dubtes, les hormones, l'adaptació a la nova vida en família..... I si a tot això li sumem el "poc temps" que ens deixava el petit per gaudir d'una estona de relax... 
Mi niño hara el domingo 4 meses y a mi tambien me duele mucho cuando lo hacemos, me eplicaron lo mismo que a ti que si le daba el pecho no estaba lubricado, pero es que hasta con crema me duele!!!! Yo seguro que no es por la episotomia porque fue cesarea...
Hola onze!
A mi em va passar quelcom semblant després del primer part.
La sequedat és normal i s'ha de prendre paciència i utilitzar, si de cas, un bon lubricant.
Però això no m'ho sol·lucionava. Vaig provar amb massatges a la zona del perinné i tampoc.
El primer part va ser instrumentalitzat, amb fòrceps, i em van posar força punts. Van cicatritzar bé.
Després de 3 intents d'intentar-ho a càmera ultra-mega-hiper lenta, amb tones de lubricant, amb moltíssima cura, vaig veure que allò no era normal. La sensació era de punxar, de tibantor, com si hi hagués un tope, feia moooooooolta molèstia i mal.
Vaig anar amb el meu gine i em va tornar a obrir i tornar a cosir bé. No sé els termes mèdics, m'ho va explicar i ho vaig entendre però no us sabria dir tècnicament què tenia. Bàsicament no m'havien cosit bé. Va ser cicatritzar de nou, provar-ho i oli en un llum. Mai més he tingut problemes. El segon part va ser totalment natural i la cicatriu no se'n va ressentir. Adoro el meu gine!
A mi em va passar quelcom semblant després del primer part.
La sequedat és normal i s'ha de prendre paciència i utilitzar, si de cas, un bon lubricant.
Però això no m'ho sol·lucionava. Vaig provar amb massatges a la zona del perinné i tampoc.
El primer part va ser instrumentalitzat, amb fòrceps, i em van posar força punts. Van cicatritzar bé.
Després de 3 intents d'intentar-ho a càmera ultra-mega-hiper lenta, amb tones de lubricant, amb moltíssima cura, vaig veure que allò no era normal. La sensació era de punxar, de tibantor, com si hi hagués un tope, feia moooooooolta molèstia i mal.
Vaig anar amb el meu gine i em va tornar a obrir i tornar a cosir bé. No sé els termes mèdics, m'ho va explicar i ho vaig entendre però no us sabria dir tècnicament què tenia. Bàsicament no m'havien cosit bé. Va ser cicatritzar de nou, provar-ho i oli en un llum. Mai més he tingut problemes. El segon part va ser totalment natural i la cicatriu no se'n va ressentir. Adoro el meu gine!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |