ALBERG BERGA

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

ALBERG BERGA

EntradaAutor: raquelsabadell » dv. feb. 13, 2015 11:54 am

Hola a tots! Avui han fet el sorteig de vacances en familia 2015 i ens ha tocat Berga! Algú em pot dir que tal l'Albert i quines coses es poden fer amb nens? Imagino que per aquelles dates estarà ple de families que tambe son de vacances en familia. Anem amb un nen de 4 anys i una petita de 1.
Gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: xinxa » dv. feb. 13, 2015 12:22 pm

A nosaltres també ens ha tocat Berga!

A veure si algú fa algun comentari, tot i que els que he llegit són bons! :-)
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: primerenca83 » dv. feb. 13, 2015 1:16 pm

Ara veig el fil! A mi tb Berga, al maig :)
Avatar de l’usuari
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: raquelsabadell » dv. feb. 13, 2015 1:20 pm

Nosaltres a l'Agost! Mira que participem tots els anys i res... quina sort!
Imatge
Avatar de l’usuari
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: elir » dv. feb. 13, 2015 5:47 pm

Nosaltres vem anar fa dos estius, l'alberg com a instalacions te poques, l'únic que està molt aprop del centre és por anar caminant perfectament. Et donen desconte per la piscina municipal. El menjar poca varietat però molt bona. Les habitacions correctes. Te una sala pels més peques.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
naiareta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: naiareta » dv. feb. 13, 2015 7:02 pm

Hola!!!

Nosaltres vam estar al septembre i ens ho vem passar molt bé!!

L'alberg és senzill però té tot el necessari: habitacions correctes, menjar bó i una sala amb jocs i joguines on el nostre nen s'ho va passar pipa!!

El poble de Berga està bé, per passejar-hi una mica...Des de l'alberg pots anar caminant tranquilament al centre i visitar la Casa de la Patum per exemple.. A més, nosaltres vem estar quan feien la fira del bestiar i això va ser un punt a favor.
També vem anar al Santuari de Queralt, que està allà al costat mateix on hi ha unes vistes maques i és un lloc amb encant. Per allà al costat també hi ha Sant Quirze de Pedret, nosaltres vem estar al Pont de Pedret on hi ha un riu i pots estar per allà voltant amb els nens. A l'esglèsia penso que s'hi arriba caminant una mica però nosaltres no vam anar-hi perque el nostre petit en aquell moment es va adormir i ho vem deixar estar.

També vem estar a Castellar de N'hug i les Fonts del Llobregat, que queda una mica lluny (a 30min en cotxe) però val molt la pena, tant el poble com les fonts..tot és molt maco, a més hi ha l'inici del riu.

Com que va ser un cap de setmana no vem fer res més però em vaig quedar amb les ganes de visitar algun poble més dels voltants i agafar el tren del ciment que et porta de poble a poble.

Espero haver-te ajudat!! de totes maneres no et preocupis que només arribar t'informen de tot el que hi ha i tot el que podeu fer!!

pd: a nosaltres ens ha tocat Salardú! algú té referències??? Moltes gràcies!!
Avatar de l’usuari
raquelsabadell
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dt. des. 08, 2009 2:30 pm

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: raquelsabadell » dv. feb. 13, 2015 10:08 pm

Gràcies! A nosaltres ens ha tocat una setmaneta... tindrem temps de recorrer tots els voltants!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: xinxa » dl. feb. 16, 2015 8:09 am

naiareta ha escrit:Hola!!!

Nosaltres vam estar al septembre i ens ho vem passar molt bé!!

L'alberg és senzill però té tot el necessari: habitacions correctes, menjar bó i una sala amb jocs i joguines on el nostre nen s'ho va passar pipa!!

El poble de Berga està bé, per passejar-hi una mica...Des de l'alberg pots anar caminant tranquilament al centre i visitar la Casa de la Patum per exemple.. A més, nosaltres vem estar quan feien la fira del bestiar i això va ser un punt a favor.
També vem anar al Santuari de Queralt, que està allà al costat mateix on hi ha unes vistes maques i és un lloc amb encant. Per allà al costat també hi ha Sant Quirze de Pedret, nosaltres vem estar al Pont de Pedret on hi ha un riu i pots estar per allà voltant amb els nens. A l'esglèsia penso que s'hi arriba caminant una mica però nosaltres no vam anar-hi perque el nostre petit en aquell moment es va adormir i ho vem deixar estar.

També vem estar a Castellar de N'hug i les Fonts del Llobregat, que queda una mica lluny (a 30min en cotxe) però val molt la pena, tant el poble com les fonts..tot és molt maco, a més hi ha l'inici del riu.

Com que va ser un cap de setmana no vem fer res més però em vaig quedar amb les ganes de visitar algun poble més dels voltants i agafar el tren del ciment que et porta de poble a poble.

Espero haver-te ajudat!! de totes maneres no et preocupis que només arribar t'informen de tot el que hi ha i tot el que podeu fer!!

pd: a nosaltres ens ha tocat Salardú! algú té referències??? Moltes gràcies!!


Moltes gràcies per la informació!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Avatar de l’usuari
naiareta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: naiareta » dg. feb. 22, 2015 6:33 pm

Xinxa he vist ara el missatge!!

de res, bonica!!
Avatar de l’usuari
eva gi
:: lleona
:: lleona
Entrades: 902
Membre des de: dt. ago. 11, 2009 11:30 am

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: eva gi » dg. març 08, 2015 10:54 am

hola
a nosaltres també ens ha tocat l'alberg de Berga

l'últim cap de setmana de juny.

Naiareta moltes gràcies per tot el que ens has explicat!!
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: Martineta26 » dg. març 08, 2015 1:32 pm

Hola!

Nosaltres també anirem a Berga! sabeu si totes les habitacions tenen lavabo dins??
Avatar de l’usuari
nona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1073
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:20 am

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: nona » dg. març 29, 2015 3:40 pm

A nosaltres també ens ha tocat Berga al Juny!
Jo vaig parlar amb un noi de Xanascat i em va dir que si, que totes les habitacions tenen bany a Berga :ok:
Imatge

Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: Pink_flower » dg. març 29, 2015 10:19 pm

Si, totes tenen lavabo. A la nostra habitacio hi havien dos parts separades. Per una porta el vater i la pica per rentar mans i un mirall que era petit pero estava be, ampli. I despres una altre porta amb la dutxa. Nosaltres anavem al bany de minusvalids que hi ha un a cada planta perque era mes comode amb els nens i la dutxa de l'habitacio era molt petita.
Cristina21
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dl. des. 03, 2012 7:38 pm

Re: ALBERG BERGA

EntradaAutor: Cristina21 » dc. set. 09, 2015 6:17 pm

Hola!
Vaig a Berga aquest Pont de la Diada i voldria que em recomanéssiu activitats i llocs per anar amb una nena de dos anys!
gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::