Bèlgica

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
Carla2006
:: pantera
:: pantera
Entrades: 827
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:56 am

Bèlgica

EntradaAutor: Carla2006 » dl. jul. 06, 2009 9:06 am

Algú hi ha estat?
Em podeu fer recomanacions? hi anem amb un bebé d'onze mesos...
Val la pena visitar la costa?

gràcies!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: Bèlgica

EntradaAutor: magrana » dl. jul. 06, 2009 11:52 am

Hola, Carla2006:

Jo hi he anat un parell de vegades. Brusel·les no val gaire la pena, la veritat. La plaça principal és bonica però la resta...
Jo conec millor la part flamenca, que té ciutats i poblets molt bonics i pintorescos (una mica com Holanda però menys turístic). Són especialment boniques les ciutats de Bruges, Antwerp (o Amberes, és el mateix) o Ghent.
Nosaltres vam fer bones rutes en bicicleta per Flandes, que és molt pla.
La costa no la conec, ho sento.

Bon viatge!
Imatge
Avatar de l’usuari
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Bèlgica

EntradaAutor: petazetas » dl. jul. 06, 2009 2:56 pm

Jo a Bèlgica hi vaig anar l'any passat quan estava embarassada i la veritat no hi tornaria.
Estic d'acord en que la part flamenca és molt maca (Bruges, Gant perfecte, Amberes per mi va ser com Lloret, per dir algo) però et recomano molt més Holanda.
Des d'Amsterdam el que fa molta gent és anar amb tren fins Bruges (ojalà jo ho hagués fet).
La Lia ja és tota una princesa!
Avatar de l’usuari
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

Re: Bèlgica

EntradaAutor: dinser » dl. jul. 06, 2009 3:05 pm

Jo vaig estar l'any passat. Pernocatavem a Brusel·les (un Nh al costat de St. Michel). Fantàstic! Estava aprop de l'estació central i d'allísurten trens a tot arreu. Bruges i Gante són preciosos. Sobretot Bruges és de conte amb canals per anar amb barca. Preciós.

A mi Brusel·les em va encantar. Es menja molt bé. Fan unes Quiches d'infart i està ple d'esglésies i catedrals per tot arreu.

Tot està súper net. És un lloc fantàstic per anar amb nens. L'únic inconvenient és que està molt adoquinat i has de portar un cotxes que et vagi bé per aquest terra. Està ple de nens i hi ha molt ambient al carrer. La gent és molt educada. Allí està ple de cotxes de nens però no us espateu ja que molts els fan servir per portar els gossos dins. A mi em va sorprendre.

Si vas no t'oblidis d eportar un paraigues ja que canvia el temps constantment però quan plou només ho fa un parell de minuts.

Espero que t'hagi servit d'ajuda. :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Carla2006
:: pantera
:: pantera
Entrades: 827
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:56 am

Re: Bèlgica

EntradaAutor: Carla2006 » dl. jul. 06, 2009 5:17 pm

Moltes gràcies per les vostres opinions!
segur que em faran servei!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Carla2006
:: pantera
:: pantera
Entrades: 827
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:56 am

Re: Bèlgica

EntradaAutor: Carla2006 » dt. ago. 18, 2009 10:22 pm

Ei! ja hem tornat!!!

Petazetas, Anvers com Lloret???!!! no he estat mai a Lloret però Anvers em va semblar preciós!!!

De Brusel·les em quedo amb la plaça pincipal i amb l'ubicació. Ens ha anat de conya pernoctari per fer excursions a Namur, Dinant, Anvers, Lovaina. I després vam fer 5 nits a Bruges i també genial, des d'allà vam anar a Ostende (aquí és l'únic lloc que no tornaria!), Gant, Damme, Knoke,... I Bruges que sempre ve de gust fer-hi una passejada tot menjant un bon bombó!!!

Res que ha estat un viatge molt positiu. El primer viatge amb el petit i ha anat molt bé.
Imatge
Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Bèlgica

EntradaAutor: pucpuc » dc. gen. 22, 2020 12:49 pm

Podeu recomanar allotjaments ? gracies

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::