** Cercadores de JULIOL**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Engruna de mill » ds. jul. 09, 2022 12:21 pm

Molts ànims a totes amb la recerca! Segur que aquest mes serà bo…

Sunna21: gaudiu del cap de setmana i no hi pensis gaire! :)

Atrapasomnis: que valents, 3! Si és com els altres dos serà un pim-pam!

Martona91: els símptomes fan parar boja, eh… molta ànims i esperem que sigui positiu! :D

Ego: doncs el tap estava a l’entrada de l’úter. No podien fer passar el tub perquè hi havia molt de moc. Segons el radiòleg hauria de repetir la prova al següent cicle, passant primer per la gine, però aquesta va dir que busqués un altre lloc per fer la prova perquè això ho han de fer ells… i mentrestant, anem esperant que arribi o no la w… hahaha
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dg. jul. 10, 2022 6:38 pm

Hola noies! Com aneu???

Entro en plan soso que vaig al cotxe tornant de finde.

Avui he tingut símptomes de regla al matí, però ja està, de moment no ha vingut..... així que ara quan arribem a casa farem TE, a veure què tal

Farfalla segueixes sense símptomes???
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. jul. 10, 2022 8:37 pm

Ei Martona espero que et surtin 2 ralles com dos torres de grosses!! :p-)

Doncs jo ja tinc algun símptoma de regla. Però dissabte al matí vam fer un TE que va sortir blanc.
El farfallo em deia que em notava molt despistada i em va proposar fer la prova, a mi em va costar menys de mig segon acceptar. Excusa perfecta per fer test " no he sigut jo, ha sigut ell"
Però, com dic, no va sortir res. A 48h algo ja hauria d'haver marcat :ufs: A veure si demà ja ve.
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. jul. 11, 2022 9:28 am

:ok: Bon dia boniques !!!

Com esteu ?? Com van els desesperos ?

Martona-91 vau fer TE ? Vaaa !! Diga’ns que és un positiu com una casa !! :()()::::

_farfalla_ com vas ?? No tenir simptomes també pot ser bona senyal ! Jo amb el 2n embaràs no vaig notar res de res !!
Amb el primer si que vaig tenir un dolor excessiu als pits !
Vaa ! Ànims i a veure si teniu sort !!! :-()-)

Engruna de mill ostres, no havia sentit a parlar mai d’aquesta prova. Esperem que tot vagi bé i si com dius, pot ajudar a trobar el positiu, millor que millor !!! ENDAVANT !!!

Nosaltres hem acabat SW i tot i k vaig dir que ens ho preniem amb molta calma sóc molt molt cuques… i ja espero amb candaletes la DNW ! La “sort” és que amb els embarassos se m’han escurçat els cicles i ara són de 22-25 dies !

Una abraçada a totea i molts ànims amb els desesperos !!! Vaaa ! Que Juliol serà un bon mes :cnen:

Fins aviat !!
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dl. jul. 11, 2022 10:31 am

Bon dia noies!!

Doncs ahir quan vam arribar vam fer TE i paaaaam, positiu! La ratlleta no va trigar ni 30 segons a aparèixer.... :-()) :-()) Estem que no ens creiem que hagi estat tan ràpid, la veritat.... el primer embaràs ho va ser, però ara pensàvem que fins després de l'estiu res de res

Sunna21 Molta sort avui!!!! Ja ens explicaràs sensacions!!

Farfalla ànims, ja ens diràs què tal si torneu a fer TE! :)

Atrapasomnis Genial aquesta SW productiva! Quins cicles més curts! llavors no haureu d'esperar massa!! >.-<: >.-<:

La resta com aneu??? Alguna més de SW???

Que vagi bé boniques!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Caterinamore » dl. jul. 11, 2022 11:03 am

Bon dia noies!!!
Entro com un llampec...

:mu:: :mu:: :mu::
Martona!!! Super felicitats!!!! Per fiiiiii!!! Ja tocava cantar panxuuuuuu!!!! Ole oleeeeee...
Ja ens aniràs explicant. :-()) :-()) :-()) :-()) Aiii estic molt contenta!

Sunna! Moltes energies positives per a la transfer!! Vinga va a veure si s'enganxa super bé :love: :love:
Ja ens aniràs explicant que tenim les DNW molt a prop. Un petó.

Atrapasomnis, aii el tercer!! Em sembla súper bé... a veure si també arriba ràpid aquest. Una abraçada.

Farfalla, Com ho portes??? Vinga va, ànims!!!!

Ego: Nosaltres ja finiquitant la sexy week, amb una mica de depre perquè aquest cop ha sigut tot molt guai... i no vol dir que les properes no ho siguin,... però no ho sé... nosaltres seguirem amb mètode margarita tot el cicle que de moment ens va molt bé xd

Un petóooo!! i bona setmana noies!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. jul. 11, 2022 12:21 pm

Vinga Martona!!!
yuhuuu felicitaaats!!!

ja tocava una panxu després del juny tan trist que hem tingut. M'alegro molt per vosaltres i em feu una enveja que ni us explico, jajajaja >.-<: :-o00m

Em preguntàveu que tal, estic en espera de la W, per ara res tot i que els símptomes van a més. Si demà no ha aparegut em plantejaré repetir test, però la veritat és que ho tinc molt fora del cap que acabi sent que sí.
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Terrallum » dl. jul. 11, 2022 2:39 pm

Holaaa!!!!
Entro com sempre a mig mes...aixxxx jajja però acabo de veure que la Martona acaba de cantar superpanxuuuuuuuuuu :-()) :-()) :-())

Ueeeeeee!!!!

Farfalla ostres doncs potser si repetir test si no acaba de baixar...qui sap!

La resta com aneu?

M'apunto:
Edat dels dos: 34 ell i 32 jo
Cicle de cerca: prefereixo no contar-los
Núm. de fills: 1 de 4 anys.
DNW: 28 juliol aprox.

Jo estic que no sé en quin moment estic jajaja vaig fent TO però de moment res de res ni CW ni res...però em sento mullada i vaig ben contenta, ja m'enteneu...a més per dates em tocaria però no sé...ni idea de moment snem fent deures i a veure si l'encertem jajaja
Imatge

Imatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. jul. 11, 2022 4:38 pm

Oohh!! Moltes felicitats Martona!!! Quina enveja més sana!! Me n’alegro molt per vosaltres!! :-()) :-()) >.-<: >.-<:
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: sunna21 » dt. jul. 12, 2022 8:24 am

Martona!! Moltissimes felicitats >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: !! Quina alegria :-()) !!

Terrallum esperem que feu diana i continuï la llista de panxus :-()) !!

Farfalla a veure si avui fas TE i ens portem una altra alegria. Quins símptomes tens??

Caterinamore que hagui estat una sexy week ..::·· disfrutada és el millor i clar que sempre no podem estar a dalt de tot però segur que manteniu aquest bon moment. Una abraçada gran.

Ego: Ahir em van fer la IA, la veritat es que va costar i la dra no podia ficar la cànula pel coll de l’úter que fan servir normalment, així que vaig estar una bona estoneta i finalment va fer servir una rígida que després de 3 intents va entrar. Avui començo amb la progesterona i a esperar! :-o00m
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dt. jul. 12, 2022 8:49 am

Bon dia i MOLTES FELICITATS PER AQUESTA SUPER PANXUU MARTONA >.-<: :-()-)

Farfalla com vas ?? Avui fas TE ? Vaa !! A veure si fem un Juliol carregadet de panxus !!!

Terrallum :--/) Benvinguda i molta sort en aquesta cerca !

Sunna ostres, deunidó ! L’important és que anés bé i finalment ho poguéssiu fer ! ENDAVANT !!! >.-<:

Com aneu la resta ?? Com van els desesperos ??

:-()-)
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dt. jul. 12, 2022 12:44 pm

Bon dia noies, com esteu??

Caterinamore Ole per aquesta SW tant profitosa, quan és així de guay sempre mola més eehhh >.-<: >.-<: segur que aviat canteu panxu!

Farfalla[b] alguna novetat???

[b]Terrallum
BENVINGUDA DE NOU!!!! a veure què tal la cerca d'aquest mes, a aprofitar aquesta sensació de mulladeta hahahahahah

Sunna21 ostres tu sembla que va costar una mica, però ara ja està fet, ànim amb l'espera i esperem que TOT VAGI SUUUUPER BÉ!!!

La resta com aneu?
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. jul. 12, 2022 11:23 pm

Noies jo ja amb warri. :ufs: definitivament.
A sobre les dues properes SW m'agafen fora de casa i compartint espais amb gent. Malament ho tindrem per fer deures. Us seguiré la pista desde la banqueta crec.

Sunna espero que no fos dolorós. Ara ànim, calma i esperances a tope!!

Martona que tal et sents? Ja aterrant?

Terrallum benvinguda! Vosaltres també porteu una recerca llargueta. Us plantegeu fer alguna consulta a la ginecòloga? Jo començo a pensar si tornant de vacances passar a veure què em comenta.

ego2: just ahir uns amics ens van explicar que estan esperant un bebe. Per una banda una alegria i contents per ells i per l'altra tragant-nos l'enveja. A sobre ens diuen que han fet diana en el 1r cicle. I jo allà amb la cara de somriure grapat. Apaaa que beee....
Perquè és tot tan complicat a vegades? :-o00m
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. jul. 13, 2022 7:10 am

Bones!!

Sunna: ànims i a creuar els dits!!

Terrallum: benvinguda!! A veure si aquest mes hi ha sort!

Farfalla: t’entenc molt bé… uns amics del meu home també ens van dir que havien quedat embarassats a la primera… ara a l’agost ja ha de néixer i nosaltres encara res! Quin desespero!

Ego: jo ja he tacat de la w… o sigui que ja aquest mes res… :-o00m
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dc. jul. 13, 2022 9:22 am

Bon dia boniques !

Ostres farfalla quin greu :( ! Si fa més d’un any que esteu cercant, jo potser si que buscaria opinions / alternatives a veure si en treieu l’entrellat.
Potser tmb podrieu provar amb l’acupuntura…

Martona com estàs tu ? Com et trobes ?

Jo hi ha estones ( sobretot estones de crisi i estrés amb les dues baldufes de casa ) que penso k estem sonats en buscar un 3r… i penso… si arriba, arribarà ! I sino, doncs tenim un mes de marge per mentalitzar-nos :-o00m

Molts ànims a totes !!!
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Stekie » dc. jul. 13, 2022 11:44 am

Bon dia noies!

Martona! Moltes felicitaaaats!!! Com et trobes?

Sunna21 ànims amb l’espera!

Farfalla quina llàstima…I si, t’alegres pels amics però es fa difícil quan portes temps buscant. Ànims!

Ego: Nosaltres amb l’espera…aquesta vegada ho portem millor que la primera! A veure quan s’apropi mes el dia.

Molts ànims a totes!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Terrallum » dc. jul. 13, 2022 10:33 pm

farfalla Quin greu aquesta W... I és normal això de passar-ho malament amb embarassos aliens, jo després de tenir a la meva peque, quan algu em deia que estava embarassdaa encara em sentava fatal i això que ja tenia a la nena en braços, suposo que al final és com un trauma...

Em preguntaves si anirem al gine, en realitat amb això deld sagnats em va donar hora pel 23 de setembre i em va dir que així també miraria tema fertilitat si encara no havíem aconseguit embaràs ...així que a veure...

Stekie Ànims amb el desespero!!!

engruna de mill si ja està aqui la warry...toca sushi i un bon vinet!

sunna i ara com va? Has d esperar. Afer analítica o t'han dit dia per fer TE? Ànims amb la beta espera!!!

Ego Estic a dia 17 de cicle i tot i haver anat fent els Clearblue aquests d ovulació cap dia m ha marcat careta somrient = pic fèrtil...però segons temperatures, To's de tires i clara d ou estic ovulant o just he ovulat ja...per si d on cas hem fet deures des del dia 13 de cicle...mètode margarita i seguirem uns dies més per si aquest cicle és cicle llarg ...també seguiré fent els TO clearblue per si d on cas...En fi que no sé si he ovulat o no però estem fent festa grossa aquesta setmana jajajajjaa a veure si amb una mica de sort l'hem encertat!
Imatge

Imatge
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: nina23 » dc. jul. 13, 2022 11:11 pm

Hola boniques!

Primer de tot, perdoneu que no personalitzi: escric des del mòbil i a punt d’anar a dormir. He tardat molt a escriure aquest mes perquè ha estat moooolt intens a nivell laboral i moooolt fluix a nivell de SW, així que per demà, que és la meva DNW tinc poquíssimes esperances.

Us he anat llegint i m’alegra molt veure que sou tantes, algunes noves i amb situacions diferents però amb un mateix objectiu. Us envio ànims a totes i una forta abraçada a les que ja us ha vingut la W. Jo també em plantejo preguntar per temes de fertilitat si al setembre/octubre no ha funcionat. He anat a una primera visita amb la gine de l’assegurança (que em vaig fer al maig) i m’ha causat molt bona sensació, tot i que no li va semblar gens alarmant que fes 6 mesos que busco i no m’hagi quedat embarassada… em va donar certa tranquil•litat la veritat.

Martona: enhorabona! Feia dos mesos que no cantavem un panxu! Me n’alegro molt per tu :)

Encara que sigui tard, us deixo el meu historial:

Edat dels dos: 36
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 0
DNW: 14/7
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de dos embarassos ràpids amb dues pèrdues ara ens està costant una mica… en aquest cicle no hi confio massa, així que molt probablement ens veurem a l’agost!

Bon estiu a totes!
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dj. jul. 14, 2022 9:46 am

Bon dia noies!

Bentornada Nina23 :b-))) Les setmanes que vas a tope de feina són tremendes.... a veure si teniu sort tot i la SW que dius que heu tingut fluixeta, molts ànims, que no es perdi l'esperança! Me n'alegro també de què la primera visita amb la gine hagi anat bé i t'hagi donat bones sensacions, i sobretot que t'hagi tranquil·lizat respecte la cerca. Ja ens aniràs informant!!

Farfalla i Engruna de mill em sap molt greu per les W.... us envio una abraçada molt forta i molts ànims.

Tinc una amiga que després de més d'un any i mig de cerca sense embaràs, i de portar-ho "en solitari", ens va explicar que finalment farien una FIV. Recordo que la seva experiència em va fer pensar molt, en la duresa de la cerca, quan veus que no arriba o que triga més del que pensaves, i sobretot quan no ho comparteixes amb ningú i només ho vius amb la parella. Sé que des del meu punt de vista pot semblar fàcil dir-ho, però de veritat us acompanyo a totes les que us trobeu en una cerca llarga, ha de ser dur veure panxus al voltant i pensar " i jo quan?, per què jo encara no?". Així que de veritat, us abraço fort a totes i us envio totes les forces i ànims possibles.

Stekie ànims amb el desespero!!!!!! Es fa llarg, la veritat.... sembla que el dia no arribi...

Terrallum Que bé que tinguis hora al gine, a veure què et diu! I ole per aquesta SW tan productiva >.-<: >.-<:

Ego: Jo em trobo genial, la veritat. Algun mareig i fàstic, però vaja, 10 segons i després com si res :)

Ànims boniques!
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: sunna21 » dj. jul. 14, 2022 10:15 am

Martona la veritat que sí és dur… avui mateix ho comentava amb la meva dona del plan... jolin ja ens toca no? Gairebé farà 2 anys des de que vam començar a la primera clínica. Jo sempre sóc súper positiva i després d’aquest bajons sempre pujo i continuu a tope però es veritat que es fa difícil. A més estem en edat de panxus i aquests 2 anys hem tingut un munt d’embarassos al voltant i poc gent et sap acompanyar en aquests processos. M’en alegro moltíssim que et trobis bé preciosa, gaudeix molt!! :p-)

Terrallum, al nostre cas ara són 15 dies (Bueno ens queden 12 ara) amb progesterona via vaginal i esperar a que facin els 15 dies per fer un TE. Si surt bé, a ser felices i sinó a esperar al setembre perquè a l’agost tanquen. A veure si feu diana!!! Ves explicant!!

Engruna em sap super greu. Una abraçada enorme :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::