Cercadores de març 2022

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Raquelic
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: ds. nov. 27, 2021 4:11 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Raquelic » dv. març 04, 2022 9:52 am

Edat dels dos: ell 38 i jo 38 tambe
Cicle de cerca: ?
Núm.fills: 0
DNW: ?

Hola a totes coses sobre nosaltres,estam buscan desde fa mes d'un any,pero no sempre quan arriba la ovulacio día si día no.Es han dit que aixo es la clau...Hemos fet proves i tots dos estem be,pero jo per la edat la reserva ovarica una mica baixa.Estem amb ilusio i amb ganes.Prenem vitamines i tením una vida saludable.
Anims a tots,agafem el Març amb força!!
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » ds. març 05, 2022 8:36 am

Bon dia de dissabte :--/) Bon dia és un dir, molt ennuvolat i pinta de ploure tot el dia... zz:-)

Benvinguda Raquelic! A pel març amb il·lusió :p-)

Entro mode ràpid, per molts anys Eria, que tinguis un feliç dia :love:

Bon cap de setmana a totes!!!
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Sayuri » ds. març 05, 2022 8:56 am

Bon dissabte cercadores,

Jo també entro en modo ràpid.

Moltes felicitats Eria!

PD: ja m'ha baixat la w.
Ja marxo a abril ..

Un petonet
Caterinamore
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Caterinamore » ds. març 05, 2022 9:45 am

Molt bon dia noies!! :--/)
I per molts anys Eria!!! >.-<: :-()-)

Benvingudes Riuk i Raquelic!! A veure si aquest mes us porta molta sort!! I sinó aquí serem!!

Ànims a totes les que us ha vingut ja la w o les que esteu en fase de desespero... :-o00m Cada cop ha de faltar menys!!

Ego: Nosaltres anem fent amb la calma. No sóc de caire pessimista... però he decidit que fins que no tingui uns simptomes brutals (tipus de mareig i anar corrents al wc,... o que em noti copets a la panxa XD) no em faré un TE. Aixafa moooolt veure el blanc nuclear, i la cerca està per disfrutar-la.

Apa PEPO!!!
Bon cap de setmana a totes!!!! :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. març 05, 2022 12:21 pm

Felicitats Eria, gaudeix del teu dia!

Noies veig moviment al grupet, cares noves i primeres warris, jupe. Però veig que han arribat amb força calma i bones vibracions pel que queda de març, que ens en queda molt per davant.
Benvingudes a les noves cercadores, estareu ben a gust per aquí.

Modo ego: poca cosa, estem en SW però estem fent sense mirar gaire res. Sí que tenim present que estem en dies clau, encara sabem contar i és inevitable adonar-nos que aquest finde és EL FINDE! Tot just ha començat així que aviam. Estic en zen mood. :-o00m :***:
Eria crec que em vas preguntar per l'acupuntura. Jo no n'he arribat a fer, vaig preguntar força perque em semblava super interessant però nono, per ara no m'ho plantejo.

Gaudiu del finde gris, com més fred més ganes de quedar-se sota les mantes
:inthebed:
Riuk
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: ds. feb. 26, 2022 12:17 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Riuk » ds. març 05, 2022 12:46 pm

Hola Noies!!

Moltes felicitats Eria!

Jo també entro en modo ràpid. Només donar ànims a totes, que queda molt Març per endavant, així que gaudiu de la SW i de tot el procés, cuideu-vos, mimeu-vos i intentar ser positives, sense desesperar-se que crec que és el més important.

Ego: la w a arribar avui puntual. Aquest cop em sembla que ha sigut el primer que no he tingut gens de decepció perquè no vam poder fer deures quan tocava, així que ja m'ho esperava. De fet és el primer mes de cerca que no he tingut psicosimptomes ni símptomes de warri ni res.
Jo també marxo al Abril ja...

Bon Cap de Setmana!!!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dg. març 06, 2022 7:33 pm

Noies, moltissimes gràcies per les felicitacions, quina gràcia!! :love:

Disculpeu, perquè entro en mode ràpid, sóc fora i no tinc ordinador.. aixx prometo llegir-me bé totes les respostes, actualitzar el fil i respondre de forma personalitzada els propers dies.


Una abraçada gegant! :-()-) i ànims a totes, tard o d'hora ens tocarà!!
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: cris1986 » dg. març 06, 2022 8:27 pm

Hola! Quina ilu veure que encara està actiu el fòrum! Fa cinc anys vaig ser cercadora, vam tenir a la nostra Peque i si tot va be començo a ser cercadora altre vegada en breu >.-<: >.-<:
Em va anar tan be escriure aquí. Molta sort a totes!!
:ok: :ok:
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. març 08, 2022 6:49 pm

Riuk, vaja aquesta W. Està bé que t’hagi arribat així sense massa maldecap, sempre fa una mica de ràbia però el mes que t’agafa en plan “veus?” també s’agraeix. Encara que vagis a abril, et queda molt mes per estar aquí, SW i desespero et cauen a març. Quan estàs entre mesos és una mica rollo.

Benvinguda cris1986 quan teniu planejat començar a buscar? De mentres seràs més que benvinguda. El moment de dir vinga que ja comencem a mi em va fer una mica de vertigen. Tenia moltes ganes però alhora em feia el respecte de que la cosa ja anava en serio i a partir d’allà ja em podia sortir el positiu.

Ego: aquí seguim prou relaxats, ja hem acabat la SW i efectiva efectiva no sé dir, però estem en tal canvi de xip que mantinc el modo zen total.
Coses curioses, aquest mes he detectat poca CW quan jo la tinc molt marcada normalment, misteris del cos. Ara si que estic vigilant els cafès, carns crues, alcohol que tampoc cal ser tan happy i si acaba baixant la W em faré un homenatge amb sushi i copixueles, com algunes dèieu per aquí i a pel següent mes.

Abraçades cercadores!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: nina23 » dt. març 08, 2022 11:00 pm

Hola noies!

Com esteu?

Benvingudes a les noves, que bé que siguem tantes. Trobo que aquest mes moltes estem més relaxades… jo intento no pensar-hi tant, l’anterior el vaig viure molt intens, sobretot el desespero.

Farfalla: aquest mes anem iguals. Ja hem acabat la SW i la W està prevista pel 17-18 de març, tot i que espero que no vinguiiiii ni la teva ni la meva :)

Com esteu la resta? Animades?

A mi m’està costant molt deixar alcohol, cafè… faig vida normal i si veig que passen uns mesos sense resultats començaré a provar de tallar luxes i fer vida més sana hehe

Petons a totes!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dc. març 09, 2022 10:55 am

Bon dia boniques!! :***:

Ja m’he possat al dia de totes les coses que heu anat dient i també he actualitzat les dades de les cercadores d’aquest més de març, uaauu sóm una bona colla!!! Que xulo!!

Sayuri: Entenc que comenci a fer-se llarg el procés, però molts ànims, no us desanimeu i a veure si arriba aviadet ara amb l’inici del bon temps, una forta abraçada!

Caterinamore: hahaha m’encanta això dels símptomes brutal rotllo que notis copets a la panxa.. hahah, tens raó que aixafa veure un blanc impolut, així que mentrestant a disfrutar i tot arribarà!

Farfalla: m’encanta aquest modo zen que has agafat, clar que sí. Ostres respecte això que comentes de la CW, saps que a mi m’ha passat el mateix? Just faig el canvi de xip i casi ni l’he notat mentres cada més la noto molt.. curiós! Jo també em faig super homenatges amb sushi quan em baixa la W XD s’ha de veure el costat bo, hhaah.

Liliana la metropolitana, que be que les analítiques sortíssin bé i també l’hormonal com a mínim ja saps que tot això está correcte i tranquilitza! Me'n alegro que t’haguis pres amb calma la W, totalment d’acord, l’estadística es va estrenyent i el bon temps está aquí, així que ment positiva!! Vinga que encara pots acabar el més amb una sorpresa!

Raquelic: Benvinguda al grup!! Que bé que les proves que us heu fet tots dos estiguin correcte, si teniu una vida sana i tot está bé, esperem que no tardi gaire en arribar!!

Lluna34; Que bé que et sumis al moviment de canvi de xip, ostres és que van passant els mesos i al final patim.. es fa dur i aquesta no ha de ser la idea, així que fora nervis, pressió, obsessions.. més tranquil.litat, cures i energia positiva, tot arribarà!! Me’n alegro que estiguis més animada!! Per cert,ja et queda poquet per l'aniversari! Tant de bo tinguessim aquest regal.. haha seria brutal!

Xenia AP: Quants dies!! Que bé que tornis a estar per aquí. És normal que estiguis cansada, cada més que pasa es fa mes feixuc i a vegades ens preguntem què está passant, espero que les analítiques et surtin bé i que també t’ajudi anar amb una acupuntora per relaxar-te i cuidarte a tu mateixa. Molts ànims i no et presionis!

Nina23; vingaa doncs deures fets, ara tocarà esperar!! Entenc el que comentes que fa justament un any del primer embaràs, però tal i com dius, si fos el cas, també podría ser una bona oportunitat per tancar el cicle, així que.. a veure què pasa! Molts ànims!

Riuk: Que bé que no t’ho haguis pres malament, sinó tot al contrari amb serenor. Ara a seguir gaudint del procés de cerca!!

Terallum: com estàs, com portes aquest més de març??

Nínive, com portes el “desepero”? Ens ha de no venir la W el mateix dia!!

Ego: Jo aquest més estic força contenta, m’ha passat força ràpid i m’ho he pres molt diferent així que, ja estic pensant que si em baixa aquest cap de setmana, m’ho prendré amb filosofía, penso que el meu cos està sa i que quan el nen/a vulgui ja vindrà, que estic preparada i m’estic cuidant per acollir-lo dins meu. Cada cop ha de faltar menys, hihih.


Una abraçada molt forta totes!! :love:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dc. març 09, 2022 1:34 pm

Bon dia a totes!
Uauuu som la tira jeje, què bé! Més oportunitats de cantar positius...

Jo com sempre entro en mode ràpid des de la feina i d'estrangis jeje, estic perfecte, sense psicosímptomes ni res, així que podria ser que sí o que no, a l'altre embaràs vaig estar a 0 símptomes fins al 3r trimestre, cosa que vaig agrair la veritat :P
Si és que no, ja tinc cita per fer-me una analítica hipercompleta al 2n dia post W, de moment he tingut una miqueta d'impuls de fer el TE però m'he controlat, aguantarem el que puguem :-o00m

Ànims a totes :-()-) :-()-) :-()-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. març 09, 2022 2:24 pm

Ara pensava que tot aquest moviment happy que portem pot tenir molt a veure amb l'arribada del bon temps (en general, perque portem uns dies)
Però la primavera està al caure i això se sent! :love:

Nina23 nosaltres anem molt alhora. Jo també compliré un any del meu primer embaràs aquest mes així que t'entenc a la perfecció, en tot.

Abraçada i vinga que ja estem a dimecres, mitja setmana a la butxaca!
>.-<:
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dj. març 10, 2022 1:26 pm

Bon dijous a totes!
Bé, jo em repeteixo del mes passat, he tornat a donar positiu dies abans de la falta, la ratlleta és molt visible i ha sortit molt ràpid, el cap de setmana repetiré a veure si s'atenua o no... no canto fins mínim el dia de la DNW (dilluns)... us mantindré informades :()()::::
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. març 10, 2022 11:35 pm

Nínive!!!! aiii mareta quins nervis!!

Vale, calma fins dilluns, respirem! Com et sents? Ha de ser un tornado d'emocions!!

ai ai aiiii

:miko:
Lluna[34
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dt. des. 14, 2021 10:35 am

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Lluna[34 » dv. març 11, 2022 10:40 am

Bon dia de diveeeeendres!!!

Entro d'escaquis a la feina! Uauuu noves incorporacions, quina colla més bonica! _farfalla estic totalment d'acord, la primavera està al caure i el cos ho sap! Inconscientment ens anem sentint amb més energia i bons ànims! :***:

Com esteu? Com van aquests desesperos? I si arriba la W...em sembla molt bona idea els homenatges de sushi que dieu, un bon vinet o cerveseta, i a gaudir, que ens ho mereixem! :ok:

I les SW? Ara mateix no tinc gaire controlat qui es troba en aquest moment, sorry!

Aiii Nínive, quins nervis, per favor! Complicat mantenir mode :-o00m , des d'aquí et faig arribar pensaments de calma i serenor! :love: Ja ens diràs eh! Per si de cas...vaig posant l'ampolla de cava a la nevera >.-<:

Ego: No gaires novetats, esperant a divendres que ve, intentant mantenir el cap parat, però se me'n va...i em fa ràbia, no em vull fer il·lusions. De símptomes, una mica mica sensibilitat de pits, doloret baix ventre i ahir al matí vaig tenir un petit espasme en aquesta zona, però vaja...pot ser qualsevol cosa xD. L'última sessió d'acupuntura que vaig fer dilluns va ser molt completa, moltes agulles zona úter i escalforeta amb moxa, vaig al·lucinar! Sentia una activitat dins meu! I també em va fer zona lumbar (mai m'ho havia fet), suposo per potenciar els efectes! Vaig sortir taaaan relaxada i contenta!

Doncs apa guapes, que tingueu molt bon cap de setmana! Ens anem llegint, una abraçada!
Caterinamore
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Caterinamore » dv. març 11, 2022 2:35 pm

Bona tarda de divendres noies!!! :--/)
Som ja un bon piló!!! A veure si cantem panxu(ssss) aquest mes :miko:

Ai!! Nínive!! Quins nervis deus estar passant!!! :()():::: pobreta!! Ànims i força!! Que ja falta poquet poquet. Intenta distreu-re't molt aquest cap de setmana plujós. :love: I ens avises el dilluns. Una abraçada!!!!

Eria a tu també et toca el dilluns el dia D! Aii aquests nervis. Pren-te el cap de setmana amb calma. Super flowwww. :-o00m i sinó sushiii time! :ok:

Ego: Nosaltres anem fent pinxitos :content: El temps no acompanya gaire per sortir, però per quedar-nos a casa va de conya. Estem animats i crec que ha anat molt bé el canvi de xip. Si ha de venir que vingui, sinó l'esperarem i llestos, que de paciència en tenim prou. El mes passat gairebé estava en mode robot: "Vull un baby - vull un baby - vull.." i gairebé no em deixa disfrutar del que ja tenim :-)love(-:

Un petonàs noies! Bon cap de setmana :globus:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Terrallum » dv. març 11, 2022 3:18 pm

Boniques!!! Quin bon grupet que som!!! Quina al.legria!!!

Nínive Aiii quins nervis, creuem dits però fa molt bona pintaaaa...dilluns estarem pendents!!!

Vinga vinga que hem de cantar moltes panxus aquest mes sí o sí!

Ego M'uneixo al modo zen que proposeu, aquest mes no estem fent ni tempes, ni TO ni re de re...sobre la marxa!
Us poso el dia, no em baixava la regla, pero el 24 em tocava acupuntura i au, la va fer baixar jajaja, així que suposo que estem entrant a la SW però ni idea pk no veig CW i tampoc sé com serà aquest cicle.
Ahir vaig tornar a anar a acupuntura i em va posar ben a punt, au! Ara toca gaudir del cicle!!!
Imatge

Imatge
Nínive
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. gen. 25, 2022 1:54 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Nínive » dv. març 11, 2022 4:21 pm

Bona tarda a totes!
Doncs estic bastant zen, quina diferència amb la 1a cerca, em sorprenc a mi mateixa jajaja... tinc moltes coses al cap i no em deixen centrar només en si serà o no, i com el mes passat em vaig trobar en la mateixa situació suposo que és una forma d'autoprotecció per si de cas. Símptomes 0. Però bé, fins demà que repeteixi test no veuré si la ratlleta es manté o va a la baixa, quins estrès :-o00m

Eria, tu com vas? algun símptoma?

Bon cap de setmana passat per aigua a totes!!!
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: Cercadores de març 2022

EntradaAutor: Eria » dv. març 11, 2022 8:53 pm

Bon divendres plujós boniques!!

Nínive ostres quina emoció, esperem novetats hihi que pasi el cap de setmana rapidet i així ja tinguis un resultat positiu ben clar!!! Ànims!!

Jo no l'espero per dilluns, però he de dir que zero símptomes, tinc una mica de mal als pits, però bé, res diferent que els altres mesos, així que bé, tranquil.la. Per sort tinc un cap de setmana força atrafegat així que estaré ben distreta! Ja us explicaré.

Que tingueu molt bon cap de setmana totes i que aprofitem a fer pinxitus que aquest temps convida i molt hahah. I per cert, que bo que cada vegada siguem més les que estiguem passant al modo zen de la búsqueda, clar que sí a cuidar-nos i a gaudir!

Una abraçada forta i ens llegim!! :love:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::