**_** Cercadores de març '21 **_**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: lau86 » dj. març 11, 2021 7:14 am

Hola noies! El test ha donat negatiu i ja fa 7 dies del retard...no sé! Vaig tenir febre a mig cicle així que penso que potser ho tinc tot un xic desquadrat...ha sigut una mica decebedor! Que hi farem, esperaré que vingui la W o aiam què passa en uns dies i, si no, repetiré la prova...
Abraçdes a totes!
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mmatas » dj. març 11, 2021 9:36 pm

Hola!!

Aidac t has fet algun altre test? Enc.
ara que sigui fluixeta hauria de ser positiu.

Lau86 em sap greu aquest test negatiu. Es desesperant que el cicle duri tant. A mi em va passar fa un parell de mesos però el següent bé. Ja ho fa això la warry de tant en tant

Lila80 t entenc, a més amb l astrazeneca encara us haurieu d esperar més temps. Nosaltres vam decidir esperar pq fa dos mesos no hi havia tanta informació com ara

Edat dels dos: 40 37
Cicle de cerca: 2n
Num.de fills: 1
DNW: 04/04
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Reinicem cerca després de la vacuna
Pik8
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. feb. 03, 2021 7:27 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Pik8 » dj. març 11, 2021 11:35 pm

Hola noies,

Jo també torno estar aquí... i avui he anat amb la ginecòloga i tinc el mateix dubte... jo soc mestra i teòricament m’he de posar la vacuna però m’ha dit que si decideixo posar la vacuna he de parar la búsqueda 6 mesos.ç des de la primera dosi... i això fa que hagi d’esperar fins a finals dany... octubre- novembre... i sinó córrer el risc de quedar embarassada i que agafi el covid.... i ara no sabem que fer...
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. març 12, 2021 5:17 pm

lau86 pues vaya, quin greu. Et quedes tan xof quan veus la tira blanca, em sap greu.

Sobre el tema de la vacuna és ben desesperant, no saben dir res del cert. Uns diuen 6 mesos, altres 2, altres 15 dies segons la que et posin i segons a qui li preguntis. Jo, per ara, no em toca. Així que anirem fent i quan ho tingui a prop ja decidiré. Amb sort hauré cantat panxu abans, al ritme que van... vinga vaaaa ojaláaaa.

Ego: Com sempre, dic que ho agafaré amb calma i ja vaig mirant l'app 50 cops al dia, "encara estic en dies bons" "s'implantaria cap a tal dia" "falten tants dies per la W" :p-)
Estem fent deures, però no sé si els fem tan bé com hauríem, tenim horaris de feina complicats i hi ha dies que arribem baldats. Clar és un rollo forçar i a la mínima ja han passat els dies clau. Al final no són tants els dies bons. Acabarem la SW el millor que puguem i ale a pel desespero total. jajaja

abraçades a totes
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Llunaa » dg. març 14, 2021 7:50 am

Bon dia noies!

lau86 ànims bonica, segur que aviat hi haurà un positiu.
AidaC això té molt bona pinta, t'has fet algun TE més?

Noies, us poso una mica al dia, porto una setmana bastant emocionant.
el dia 9/03 era el meu DNW, el dia abans i aquell mateix quan m'aixugafa notava com el fluxe rosat molt tenue, i com sempre em fa avisos la W doncs vaig pensar que ja em baixava (el diumenge abans m'havia fet un TE i va donar negatiu), al final no va acabar baixant el dia DNW. Jo mai tinc retards, com a molt d'un dia o dos, i de més nomes recordo dos cops.
El primer dia de falta, em vaig tornar a fer un TE de tira i em va sortir una linia suuuuuuper suau que costava molt de veure, allà ja ens vam posar alerta. El segon i tercer dia també línies una mica més marcades i dissabte ja per confirmar ho vam fer amb un de la farmàcia però que també és de tira i allà ja s'ha marcat bé el POSITIU :love:
Estic encara flipant!!!
però també estic preocupada, el dia de la W i el dia abans vaig notar una mica el fluxe rosat, i aquest divendres a tres dies de la falta el fluxe una mica marronos, i no sé si és normal. Als blogs i webs llegeixo de tot.

La veritat és que em trobo bé, només vaig tenir un dia que si notava dolors pre menstruals, tinc els pits inflats i uns bons calors a la cara jeje, però la resta bé.
De totes formes he escrit al cap, a la llevadora, a veure si hi ha algun problema amb lo del fluxe i que he de fer ara... és el primer cop que em quedo embarassada.

Us envio una abraçada molt gran a totes!!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. març 14, 2021 6:25 pm

Moltíssimes felicitaaaats!!! Quina bona notícia.
>.-<: >.-<: >.-<:
:p-) :p-) :p-)

Diria que el fluxe rosat no és preocupant. Però millor preguntar i quedar-te tranquil.la. :ok:

Ja ens aniràs explicant cosetes

:love:
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dg. març 14, 2021 10:41 pm

Que bé!!! Moltes felicitats Llunaa!! >.-<: >.-<: >.-<:

A veure que et diuen del fluxe al cap, ja ens diràs. Jo tampoc he estat mai embarassada així que no et sé dir.
Leya l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 15, 2021 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dg. març 14, 2021 10:42 pm

Aquest missatge ha sortit per error
Leya l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 14, 2021 10:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: VR26 » dg. març 14, 2021 10:46 pm

Moltes Felicitats Lluna!!!
Me'n alegro moltissim! :)
Potser era causa del sagnat d'implantació, no crec que sigui res greu pero fas bé en preguntar i davant del dubte relax i cames amunt.
Segur que no es res i va tot molt bé!
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mmatas » dl. març 15, 2021 9:14 am

Moltes felicitats Lluna!!

Que bé! L heu aconseguit ràpid.
Me'n alegro

>.-<: :p-) :-())
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. març 18, 2021 11:08 am

Com esteu cercadores? I trobadores? :cnena: :cnen:

Jo per aquí amb paciència amb el desespero. 1 setmana per saber alguna cosa. Notar, noto de tot aquest mes, però no em vull imaginar coses perquè no seria el primer cop que finalment no és res. El cap torna boig al cos :globus:

relax i a esperar :-o00m
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Llunaa » dj. març 18, 2021 1:57 pm

Hola noies,

Gràcies per les felicitacions, però no porto bones notícies... des de diumenge que estic tenint perdues. Dimarts a la nit vaig anar a urgències per que van augmentar de quantitat, em van dir que l'embaras era molt incipient i que encara no es veia res, que hauríem d esperar dos setmanes per veure que passa. Ahir vaig anar al gine de la mútua, i allà si que vam veure el saquet, però com es tan aviat no es pot veure si va bé. El que es veu en principi es normal, però lo de la sang pot ser que estiqui tenint un abort bioquimic o bé, també que vagi en davant. No poden donar cap explicació de moment. Però pel que em van dir te pinta que no va bé .. És estrany per que hauré d'esperar dos setmanes per saber-ho mentre vaig tenint les pèrdues, i és una mica angoixant... tambe he de veure si és paren o augmenten. De moment segueixo igual.

Com esteu la resta??
Ànims a totes !! Segur que aviat hi ha algun positiu
Una abraçada!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. març 18, 2021 5:23 pm

Ostres Llunaa, a veure com va evolucionant.
Molta calma, molts ànims, molta energia per esperar aquests dies que segur seran eterns. Us desitjo el millor!
:-o00m

Estarem atentes, ves explicant-nos i desfogan-te.

:-()-)
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dv. març 19, 2021 10:08 am

Hola noies!

Llunaa em sap greu, ja ens diràs com va. Sobretot estigues relaxada i intenta fer altres coses per no pensar gaire i que el temps passi ràpid.

_farfalla_ ja et queden menys dies d'espera, paciència!

Jo ara mateix estic a la SW i porto uns dies una mica desanimada, perquè gent del meu entorn està anunciant embarassos i intento que no m'afecti, però em van venint al cap. A veure si aquest mes ho aconseguim, sinó crec que haurem de parar un cicle per la nostra salut mental, encara que em sap greu perdre oportunitats.

Molts ànims a totes!! :-()-)
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Sherhezada » ds. març 20, 2021 5:05 pm

Hola noies!

Espero que estigueu totes bé.

He seguit el fòrum perquè tenim unes ganes bojes de tornar a la feina, però ens havíem d'esperar a que arribés la senyora W post legrat.
Doncs bé, ja la tenim aquí!

Ara si tot va bé, en uns 7 dies tindrem llum verda per tornar-ho a intentar, i ara si que si, esperem que a la tercera vagi la vençuda.

Lluna, hem sap molt de greu aquestes pèrdues, espero de tot cor que tot acabi bé.

Una abraçada.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. març 21, 2021 8:48 am

Bon dia noies, bon cap de setmana fresquet, tot i que amb solet.

Leya, ja veus quan t'anuncien un embaràs en plena recerca et quedes amb cara de poker <:-) que una part de tu s'alegra, però l'altra és un i perquè jo no!!! A mi em fèia especial ràbia parelles que sempre havíen jugat a dir que ells fills no, hi ara, ui nono... i després patapám! I això que a mi m'agafava encara que no buscàvem però ja hi pensavem molt.

Sherhezada benvinguda de nou. Molts ànims per aquesta tornada.

Jo acabant ja l'espera. 3-4 dies!!

Que acabeu de gaudir totes el cap de setmana.
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mmatas » dg. març 21, 2021 5:15 pm

Hola cercadores!

Lluna ja ens aniràs dient. Molt ànims

Sherezada Suposo que això només ho deu saber qui hi ho viscut però es deu fer molt dur i llarg. Que bé que hi pogueu tornar

Leya quan anuncien un embaràs s ens queda una cara...
Si ho veieu necesari podeu buscar ajuda psicològica, o algunes fan acupuntura, diuen que va bé.

Farfalla ja et queda res per saber. Quins nervis

Nosaltres comencen la fase desespero amb una sw fluixa per culpa de la feina
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Sherhezada » dt. març 23, 2021 7:10 am

Hola, noies!

Doncs res, aquí estem. Entro per preguntar si algú té un ginecòleg de confiança.

Nosaltres anem per la seguretat social, però en cap dels 2 avortaments hi ha hagut algun tipus de revisió ginecològica i ja posats a fer les coses bé.... Considerem que és important, especialment ara, després del llegat.

Per la ss em van dir que si no feia mal (excessiu) segurament volia dir que estava tot bé, i em van donat hora pel maig. Maaaig ! Mare meva, esperar fins el maig se'ns fa una muntanya tan gran.... No se com explicar-ho, se que no són tants mesos.... Però sembla ser que la nostra cura als avortaments és l'esperança d'aconseguir un embaràs a terme. (no se si s'entendrà, però pel que he vist és comú a les parelles amb pèrdues de poca gestació).

En fin, la pregunta, ginecòlegs de confiança per fer una revisió basica, i que sigui una mica més que una citologia (que és l'únic que poden fer les llevadores del meu cap....)

Bona setmana!
Leya
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 02, 2021 10:54 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Leya » dt. març 23, 2021 2:38 pm

Sherhezada jo no en tinc cap de confiança, la veritat es que també m'agradaria trobar un. Fa un parell de mesos vaig anar a la llevadora del CAP perque tinc una fase lutea curta (9 dies) i volia saber si això podria influir en les meves possibilitats per quedar-me embarassada. La llevadora que em va tocar casi no em va deixar explicar-me i em va dir que no tornés fins que no hagués passat un any sense aconseguir l'embaràs. No em va caure gens bé.

A més, al maig em toca revisió però com bé ha dit la Sherhezada només et fan la citologia i m'agradaria que em miresin alguna cosa més.
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: lila80 » dt. març 23, 2021 4:03 pm

Hola noies! Com esteu?

Óstres Lluna, com et trobes? Estàs bé o les pèrdues han anat a més?

Alguna novetat farfalla?

Me’n alegro molt que ja pogueu tornar-hi Sherhezada!! :p-)
No et puc recomanar cap gine perquè des que visc a Girona no n’he trobat cap que m’entusiasmés, però m’han parlat bé de la Dra Huguet (centre ginecològic on tot són dones) i la Dra. Vila (té la seva consulta privada). De fet no sé on vius, així que potser et cau lluny Girona.

Mmatas al final no em vaig posar la vacuna! El dia abans vaig rebre el missatge de Salut avisant que aturaven la vacunació i ara ja no tinc gaire clar què faré... alguns metges diuen que has de fer vida normal després de la vacuna, uns altres recomanen deixar passar dues setmanes després de la segona dosi, la qual cosa implicaria esperar fins a l’estiu perquè entre la primera i la segona passen 12 setmanes... i no podem esperar tant :()()::::

Perdoneu que no personalitzi més. Una abraçada a totes!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::