**_** Cercadores de març '21 **_**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Mmatas
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. març 06, 2020 11:36 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mmatas » dc. abr. 28, 2021 9:35 am

Lila Enhorabona

Segur que va super bé. Molts ànims

:-()) >.-<: :p-)
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: VR26 » dg. maig 02, 2021 10:52 pm

Enhorabona Lila! Me'n alegro un munt :)
martabe
Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 09, 2021 10:37 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: martabe » dg. maig 09, 2021 10:54 am

Hola a totes!

Al final m'he decidit a unir-me al fòrum!
Necessito compartir amb persones que passen per experiències cercadores!

Jo tinc 33 anys i amb la meva parella vàrem decidir començar a buscar un primer fill l'estiu passat. Em vaig quedar embarassada al setembre, però al novembre vaig tenir un avortament diferit :(

El varem viure amb molta tristesa.

Després d'un mes sagnant, va arribar la oportunitat de la vacuna (sóc sanitària i al gener ja me la varen posar).

Fa tres mesos que ho estem tornant a provar post vacuna! Ara acabo de passar el període d'ovulació.
No sé si us passa igual, però aquestes dues setmanes post ovulació són les que més em costen de passar! L'atenció se me'n va a buscar petits indicis d'embaràs i no hi ha manera de que passin els dies.

Encantada d'estar aquí i espero llegir-vos i compartir

Una abraçada
lila80
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 06, 2021 10:05 am

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: lila80 » dt. maig 11, 2021 9:16 pm

Hola noies!! Com esteu?!

Benvinguda martabe! Sí, els dies postovulació són llargs i sempre t’acabes notant algun símptoma... jo al final vaig aprendre a ignorar-ho i a viure amb normalitat aquests dies, suposo que el temps hi ajuda! Ànims!

Gràcies pels vostres missatges, noies! De moment tot va bé, no tinc gaires nàusees, però estic cansadíssima tot el dia. Confio en que tot anirà bé!

Una abraçada ben gran a totes i molta sort en la cerca per aquest mes de maig!!
Mariett
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 06, 2021 10:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mariett » dc. maig 12, 2021 1:58 pm

Hola noies!

Jo porto uns dies desanimada...portem 5 cicles de búsqueda i res....el dia 20 m'ha de venir la warry, però ja no m'espero res...

Potser vaig pecar pensant que seria un pim pam i no ha sigut així...m'estic començant a trencar el cap pq ja fem els deures quan toca (sé quan ovulo pq tinc símptomes) però el + no arriba...

Els primers mesos sí que tenia tots els símptomes però a partir del mes anterior m'ho prenc diferent i intento no escoltar el cos.
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Llunaa » dv. maig 14, 2021 7:02 am

Bon dia boniques!!!
Martabe si es dur aquests dies, a mi se'm fan eterns... Jo estic una mica com tu, ara comencen els dies d'esperar i es el primer cicle de cerca després de l'avortament. Ja veuràs que aviat vindrà el positiu i anirà tot molt bé!! Ànims amb aquesta tornada a la cerca :)

Lila m'alegro de sentir de tu i veure Que va Tot bé, a gaudir molt d'aquest moment!! :)

Mariett entenc el que sents crec que aquesta sensació l'hem tingut moltes, sobretot es important que ens cuidem/mimem molt. És dur aquests mesos d'esperar però segur que arriba el positiu aviat, molts ànims bonica! :-()-)

Jo he reiniciat la busqueda i he aprofitat aquest mes per esbargirme i fer cosetes que després no pugui fer quan arribi l'embaras.

Un envio molta força i un abraçada a totes!!
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: GGSara » dt. maig 18, 2021 4:40 pm

Hola cercadores!
Primer de tot felicitar a la lila i desitjar a la resta un positiu aviat.
M'uneixo al grup de cercadores :p-)
És el primer mes que busquem. De moment no mirem ni ovulació ni res, anem fent quant ens ve de gust. I ja han començat les coses estranyes, ben segur psicosíntomes. Des d'ahir noto un gust a metall molt estrany a la boca. Ho atribueixo a les pastilles preconceptives perquè encara em queden uns 14-12 dies per la warry. Alguna més li ha passat? És molt molest i no se'n va amb res
Mariett
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 06, 2021 10:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mariett » dt. maig 18, 2021 8:29 pm

Benvinguda GGSara!

Et desitjo una estància curta a cercadores!

Respecte al sabor metàlic, sí que he llegit que en l'embaraç es pot tenir un sabor metàlic, però si encara et falta 12-14 dies per a què et vingui la warry jo ho atriburia a una altra causa, pels dies q et falta per venir la warry deu fer poc que has ovulat...i després s'ha de fecundar, implantar...vull dir q és molt just...però bé...mai es sap!

Els psicosimptomes són el pitjor! He après a no fer-ne cas, però just els dos dies anteriors a què vingui la warry sempre en tinc!!! Ara mateix el dijous m'ha de baixar, però just aquest mes he ovulat 3 dies abans del que em tocava, i des d'ahir tinc moltes ganes d'orinar i em sento les galtes bullint! Avui m'he comprat un test i no sé si fer-lo o esperar-me al dijous....
Llunaa
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dg. març 07, 2021 4:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Llunaa » dc. maig 19, 2021 8:09 am

Bon dia noies!!

Benvinguda GGSara!!! Si que havia sentit lo del gust metalitzat però com diu la Mariett pot ser és just Per dies, tant de booo :) , ja ens aniràs informant!!!

Mariett, al final t'has fet el test? Amb els poquets dies que queden per la regla costa no fer-lo jeje (al menys a mi, sóc bastant impacient). Jo el poquet temps que vaig estar embarassada anava amb les galtes que em bullien.

Creuem els dits per totes!!!

Per cert, jo estic a una setmana de la warry així que toca paciència encara....

Ànims a totes!
Mariett
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 06, 2021 10:28 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: Mariett » dc. maig 19, 2021 6:57 pm

Hola noies!

Al final no me'l vaig fer...avui m'he llevat i ja m'ha vingut la warry...a pel següent mes doncs!
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: **_** Cercadores de març '21 **_**

EntradaAutor: GGSara » dc. maig 19, 2021 8:31 pm

Mariett sap greu aquesta warry... A pel pròxim mes!
Gràcies pels vostres consells, me van molt bé per no fer-me pel·lícules. He mirat de que estan composades les pastilles i tenen ferro, poder ve d'aquí. Espero que amb el temps el meu cos s'acostumi, sembla que estigui llepant monedes tot el dia :ufs:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::