*-* Cercadores de Gener'21 *-*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. gen. 18, 2021 3:03 pm

Hola noies, passo una mica ràpid.

Annah benvinguda al grup.

Airuna em sap greu aquesta W, a sobre quan ve abans fa com més ràbia.

Ennaraa jo tampoc tinc massa clar lo de la clara d'ou. Jo interpreto que a partir de què la veig ovulo aquell dia o els 2 següents.

Veig els ànims una miqueta fluixos en general. La situació covid no ajuda, la veritat. Es fa tot tan complicat que uff. Ja costa quedar-se, a sobre haver de lidiar amb tot.

Les noies que heu patit pèrdues, us envio moltes abraçades i sento molt la poca empatia d'alguns professionals, no hi ha dret a aquest tracte, que injust.

Jo, si sóc sincera, també em veig baixa d'ànims, estic en la setmana pre DNW i l'espera la vaig portant, per ara sense temptacions de fer TE. Però la situació covid se m'està ja travessant, veure que en breu farà 1 any ho porto ben malament.

A veure si a poc a poc van venint bones notícies en aquest grup que sempre anima veure positius.
:content:
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Sherhezada » dl. gen. 18, 2021 5:58 pm

Hola cercadores de gener,

Primer de tot em presento

Edat dels dos: 28 i 42
Cicle de cerca: 12
Num.de fills: 0
DNW: 16/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: hem passat també per 2 avortaments.

Us explico una mica.... El juliol vam aconseguir el positiu, em trobava tan bé que em costava de creure, 0 síntomes. Uns dies abans de la primera ECO, avortament (11 set. + 2 dies) . El fetus havia aturat el creixement i el cos l'expulsava.
Jo també em vaig torbar amb professionals justos d'amabilitat, però el xoc era tal que fins el cap de 2 o 3 mesos no vaig començar a pensar, perquè jo?

El mes passat no vaig voler fer test, perquè ho estava. Una regla horrible, molt de mal, pitjor que l'avortament '' oficial ''....així que res. Vam respirar molt, vam plorar molt, vam maleir, cridar i finalment riure.

Demà em faré la prova, ja que porto 3 dies de retard, molt raro en mi. Algun síntome he tingut, però podria ser pre-warry.

No pensava escriure la meva experiència, però m'agradaria poder-vos animar i dir-vos que malgrat que costi, s'aconsegueix.

Us actualitzaré el resultat i espero i desitjo que aquelles que heu tingut situacions similars, trobeu la força que es necessita per seguir. Es pot, s'ha de poder.

Una abraçada a totes i molta força.
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: lau86 » dl. gen. 18, 2021 6:43 pm

Hola a totes!

Airuma, em sap greu aquesta warry! En tot cas, si ara toca un període de 'descans' també et pot anar bé, com tu comentes. Ara calma i sense pressions, i quan sigui el moment ja hi tornareu.

Benvinguda Sherhezada! A veure si tens notícies bones amb aquesta W que porta uns dies de retard....em sap greu que hagis passat per dues pèrdues. No és gens fàcil, però és important poder-ho compartir amb la parella, i si cal, amb grups com aquest!!! :)

Farfalla, tens raó en que els ànims estan una mica baixos....ja ho diuen que avui és 'Blue Monday', el dia més trist de l'any! i el covid no ajuda gens ni mica...però a veure si entre totes ens podem animar mútuament!!

Ennaraa jo tampoc tinc massa clar com identificar EL DIA, però com que diuen que els ..::·· viuen fins i tot cinc dies per allà dins....potser si és abans tampoc passa res, hehehe!

De fet, jo en l'embaràs que va acabar amb avortament, em pensava que no ho estava pas perquè la setmana que creia que era l'important no vam tenir gaire tema...i pam! així que està clar que no és una ciència gens exacta..

Sobre els metges, és fort que més d'una ens hi haguem trobat. He de dir que el meu gine de sempre em va tractar suuuuper bé, i de forma molt amable, el tracte "dolent" va ser a urgències, i tampoc és que la doctora em tractés malament, però ho vaig trobar poc sensible, molt fred. Tot plegat, en tot cas, m'ha servit per aprendre molt.

Com us trobeu vosaltres? Preneu coses tipus àcid fòlic, etc? Jo només això, però no sé si hi ha alguna altra cosa que pogués anar bé!

Molts petonets! :--/)
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Ennaraa » dt. gen. 19, 2021 6:58 am

Bon dia noies!

Benvingudes a les noves incorporacions. Ja sumem una bona colla!

Ahir em vaig fer un TE i banc nuclear, per tant ni positiu, ni rastre de la warry. Em tenen fregida aquest cicles. Amb l'Ennaro hem estat parlant i hem decidit que quan vingui la warry farem un paron, que el meu cos es torni a regular i així també posarem les energies en el projecte laboral que està (estem) iniciant.

Moltes gràcies boniques per acompanyar-me aquests mesos i us seguiré llegint per cantar les vostres panxus! neukiss-)

:--/)
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Sherhezada » dt. gen. 19, 2021 9:51 am

Hola noies,

Canto positiu.

Tinc moltes pors, només el temps ens dirà si ho hem aconseguit.

Una abraçada a totes.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. gen. 19, 2021 2:03 pm

Ding!Ding!Ding!Ding! :p-)

FELICITATS SHERHEZADA

Guau, quina entrada triomfal al grup. Benvinguda i superfelicitats. Primera panxu de Gener.
:love:

respira fons i gaudeix
:content:
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: lau86 » dt. gen. 19, 2021 5:11 pm

Eiii, moooltes felicitats Sherhezada!!! :ok: >.-<:

Comprenc perfectament que estiguis nerviosa i tinguis por, crec que és suuuuper normal!! Com bé dius, el temps dirà: i ara tot evoluciona endavant, així que felicitats i intenta no capficar-te! Molts ànims!!

Ennara, ànims, confio que trobeu el moment en què tot flueixi!

Una abraçada ben forta per totes!
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Minta » dt. gen. 19, 2021 8:48 pm

Bona nit a totes!

Benvingudes a totes les noves incorporacions!

Felicitats Sherezada!! Això si q es arribar i moldre!
Et desitjo tot el millor. Segur q tot anirà bé! Anims!!

Sento molt totes aquestes W q van apareixent.
Tambè sento aquests anims q sembla q gairebé totes tenim pel terra.
La veritat es q la situació que hi ha amb el punyet*** covid no ajuda.
Jo estic igual. Com trista i una mica desanimada, no us enganyaré.

Per una altre banda, se m’ha enraderit 1 setmana l’ovulació. Ara estic a plena SW, quan hauria d’haver estat la setmana pasada.
Això vol dir q la DNW tb serà mes tard... calculo q aprox el 2 de febrer... així q s’allarga l’agonia :miko:

I res noies... q estic una mica desapareguda... entre el fred q fa, el covid, feina, el peque q no para ni un segon i q els anims tampoc es q estiguin a tope... pues... això, una cacona (com diria el meu fill :-D )

Petunassus a totes i sort amb aquests ultims dies de desesperos!!
martinina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dg. nov. 11, 2012 8:47 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: martinina » dt. gen. 19, 2021 10:58 pm

Hola a totes! Em presento


Edat dels dos: 33 i 35
Cicle de cerca: 1
Num.de fills: 2
DNW: 28/01
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: feia temps que ens ronda la idea del tercer i ho hem anat aparcant. Finalment ens hem decidit arriscar pero farem 3 cicles de cerca i prou. Si no arriba ens plantem perq ja ens sembla molta diferencia la q esportaran els nens com per allargar al següent any ja. Ha sigut realment un rampell i com els dos embarassos anteriors van arribar al primer cicle.. qui sap potser hi som a temps.


Veig que tenim ja una panxu, a veure si porta sort i van sortint mes ara!
Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. gen. 21, 2021 7:46 am

Benvinguda martinina molta sort amb aquesta 3a reserca. Us admiro molt a les que aneu a per la família nombrosa >.-<:

Sherhezada que tal estas? Una mica més tranquil·la? Veig molt normal i comprensible la cascada de pors un cop vist el positiu. Imagino que deu ser com un dejavú terrorífic.

Ennaraa espero que haviat torneu a trobar el moment. :love:

Minta una setmana més d'espera?! uff :-o00m

Ego: jo en recta final, diumenge tinc DNW i ja em comencen els dolorets. No em pinta bé, la veritat. Ja veurem.
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Sherhezada » dj. gen. 21, 2021 7:54 am

Bon dia noies,

Donc jo igual que l'altre embaràs, 0 síntomes. Crec que no marxarà la por fins superar les 11 setmanes i la primera eco...tan de bo vagi bé.

I no tenir cap síntoma es molt estressant, et fa venir la sensació que no va bé, que no pot ser....

S'acosta final de mes i espero que hi hagin més panxus.,

Una abraçada!
Galaxia
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 08, 2016 9:36 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Galaxia » dv. gen. 22, 2021 8:27 pm

Hola a totes !!

Mooooltes felicitats Sherhezada !!!!! Quina il.lusio !!!!!! :b-)))

A les que us ha vingut la warry, molts ànims. Descanseu i agafeu forces pel mes vinent zz:-) :ok: tard o d'hora arribará el que tant desitgeu :-())

Com aneu totes ??? Alguna en ple desespero ????

Mode ego: estic entrant a la setmana del desespero .... I estic ben nerviosa !!!! Estic amb nausees i marejos, els pits inflats i sensibles, i doloret com de regla. No se si son psicosintomes o no..... El temps ho dirà. No em vull fer gaires ilusions despres del bioquímic del mes passat !!

Ànims a totes !! :--/)
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » ds. gen. 23, 2021 1:49 am

Benvingudes a les noves incorporacions!

Moltes felicitats sherhezada!!!
Espero que la teva panxu sigui la primera de moltes!
El mes que vaig tenir el positiu va ser el mes de 0 síntomes abans de la DNW i vaig tenir síntomes justament els dies abans del bioquímic. I els mesos que tinc "tots" els síntomes acaba vinguent la warry, pel que no t'estressis, cada cos es un món i no tenir síntomes tampoc es mala senyal. Intenta relaxar-te i deixar que tot flueixi (sé que es molt fácil dir-ho).
Ves explicant cosetes que ens fara ilu i ens dona ànims veure que al final s'aconsegueix!

Galaxia ojalá tinguis sort i cantis panxu, em mantinc intrigada, ja falta poquet per la DNW, espero que no es presenti i que no se't facin molt llargs aquests dies!

L'altre día vaig llegir que alguna de vosaltres preguntaba si preniem alguna cosa (estic molt liada amb la feina i ara no recordo qui preguntaba, Ho sento). Pero responc, acabaría abans amb que no prenc o que no he probat jajajaj.

Aquest mes que ho poso tot en práctica, pendre myo inositol pels matins (suposadament millora la cualitat dels ovaris), prenc yodocefol (yode + acid fólic), intento menjar saludable i aliments que van bé per la progesterona (per si de cas), despres de fer els deures amb conceive plus (lubricant que suposadament ajuda) em poso la copa menstrual perque els espermas no tinguin escapatoria i vagin cap al óvul, també he probat tinguent les cames una hora de rellotge cap amunt, pero el mes del bioquímic aixó no ho vaig posar en práctica i no sé si ho tornaré a fer, jo crec que amb tot el que faig ja hauria d'estar embarassada de tres bebitos al menys pero sembla que no... jajaja. M'estic tornant boja, no?
Aviam si tota la parafarnalia serveix d'alguna cosa aquest mes.
Per ell va bé la maca diuen, la va pendre uns mesos pero ara ha cambiat i está prenent l-karnitina i zinc. Anem probant jaja. Vosaltres com ho porteu?

:)
Avatar de l’usuari
Naneta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dc. ago. 07, 2019 8:46 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Naneta » dg. gen. 24, 2021 8:34 am

Hola!

Perdoneu que m’inmiscueixi en el grup, però he vist que algú preguntava per la fase lútea i per la famosa clara d’ou i he pensat en contestar ;)

Jo vaig estar molt de temps buscant i al final ja ho proves tot (en el meu cas no va servir de massa... Pk al final he hagut de fer tractament i >.-<: a la ciència!). I també crec que el cos és savi i arriba en el moment propici.

Quan veieu la clara d’ou al cap d’un dia o dia i mig vol dir que ovuleu. Així que aquell dia és súper important! Igualment, com que els espermatozoides viuen una miqueta més que l’òvul és recomanable fer-ho abans dia si dia no. Jo quan ja veia que començava a tenir fluxe més líquid i em notava ja humida ja iniciàvem el cicle! Perquè va haver un moment que ja em vaig fartar de tants tests d’ovulació. Em fiava del meu cos. I amb això era previsible. Depèn del cicle que tingueu els dies interessants són el 12, 14 i 16 de cicle. Jo tenia més aviat el 13, 15, 17 i allargava al 19 de cicle que mai se sap.

I la fase lútea es compta des del dia de l’ovulació.

I per les vitamines, a mi em van anar súper bé les seidivid. També porten myo-inositol que ajuda a millorar la qualitat dels òvuls com ja han dit per aquí. Ja era prou regular, però encara em va ajudar a ser-ho més i a minvar el dolor de la regla. Va ser màgia! Va tardar alguns mesos a fer efecte però jo vaig estar súper contenta.

I si la parella necessita vitamines, la meva prenia orthomol fèrtil plus. Li va millorar molt la qualitat i rapidesa!

Us envio molts ànims a totes! Us entenc molt bé. Mesos de tot. Cada vegada que baixava era plorera assegurada. Sobretot quan ja portava temps. Però, al final s’aconsegueix!! I si ho has de fer amb ajuda, benvinguda sigui! I visca la ciència. No totes les parelles ho tenen fàcil i acabant necessitant un cop de mà.

:content: :content: Molta sort!!! I felicitats!
Una abraçada!! :--/)
Mariett
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. gen. 06, 2021 10:28 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Mariett » dg. gen. 24, 2021 8:48 am

Hola noies!

Doncs nosaltres ja vam fer els deures i ara a esperar el dia 30 a veure si baixa o no la warry. Com que sóc primerenca us volia comentar un parell de coses, estic tenint molts gasos, tinc els pits molt molt inflats, punxades a baix i després em noto com les galtes molt calentes, com si m'hagués pujat la temperatura una mica...no sé si és indicatiu d'alguna cosa o que...avui m'he despertat una mica estranya...és clar que jo també sempre he tingut un sd. premenstrual molt acusat...així que no sé!

Gràcies i molts ànims a totes!
martinina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dg. nov. 11, 2012 8:47 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: martinina » dg. gen. 24, 2021 9:01 am

Bon dia,

Jo soc de les del club de simtomes cap ni un. Pero tampoc en vaig tenir cap en ningun dels altres dos embarassos aixi q no em preocupa massa, el meu cos no es gaire donat a avisarme de les coses importants que ens passen

Aixi que res, entrem a la ultima setmana i a veure si el 28 ve la warry o q passa. Ell creu q sera positiu segur, com sempre ha sigut aixi al primer cicle, pero jo ja lhe anat preparant de que allo ha sigut moltissima sort i que no sempre passa. :-o00m
Sino ja em veig que tindra mes disgust ell que jo
Imatge
Sherhezada
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. nov. 25, 2020 12:42 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: Sherhezada » dg. gen. 24, 2021 12:05 pm

Hola noies,

Farfalla, tenim notícies teves? S'acosta de teva data clau, no??

La resta ja entreu en setmana de desespero, ànims a totes! De ben segur que aquest mes cantem algun panxo més.

Modo ergo: tinc dolor a l'estòmag, i això és tot. He llegit que ho pot fer el iodocefol i com que ja fa temps que el prenc, ves que no sigui això... I res més, hauré d'esperar fins el dia 09 de febrer que tinc la primera visita amb la Llevadora. Aquest cop, sorprenentment, presencialment! L'altre embaràs que va acabar malament, no la vaig ni veure, només una trucada.

Una abraçada a totes i molts ànims!
lau86
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. nov. 13, 2020 1:39 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: lau86 » dg. gen. 24, 2021 3:10 pm

hola boniques!!

Moltes gràcies a totes pels consells de vitamines i demés, jo estic amb yodocefol, tb me'n vaig prendre abans/durant l'embaràs que no va anar bé, però vaja, tan hi fa, pel que veig és important prendre'n sempre encara que no sempre sigui garantia d'èxit!

Molta paciència i ànims en aquestes esperes!!! I també, cuida't molt tu i aquesta panxu, sherhezada!! que bé que puguis fer visita presencial amb la llevadora, fa ilu quan et donen el 'carnet de l'embarassada'. ...espero que aviat cantem més panxus!!

Sobre els símptomes, crec que és suuuuuper normal que notem coses, perquè ho vigilem absolutament tot i qualsevol cosa ens sembla estranya o nova!! però espero que en aquest cas no siguin psicològics!!

ego: Nosaltres ara acabem la setmana dels "deures" o almenys això sembla segons l'app del mòbil, tot i que no tinc clar si ho és o no pq com que és el primer cicle "normal" després de l'aturada per la pèrdua tampoc sé segur si he ovulat quan toca o no. Així que ja veurem...! Crec que la meva DNW serà molt imprevisible i això encara farà pitjor l'espera! Però en el fons no tinc gaires esperances, si cantés panxu aquest mes o primers de febrer em sorprendria mooolt!

us envio molts petons a totes, us vaig llegint!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. gen. 24, 2021 8:15 pm

Hola noies. Sí, jo tinc data avui. I no canto res. :ufs: La W no ha vingut oficialment, però porto ja dos dies tacant marronós i amb dolors de regla que han començat ara amb el tacat. Ahir vaig fer un TE i va sortir blanc. I just al migdia vaig començar a tacar, vamos que el vaig gastar per res. xD Ara només espero que es decideixi a fer la baixada normal, em sembla que el meu cos es nega a què vingui, està bloquejat. jajaja
Això que comenteu dels símptomes estic d’acord. Té molta tela. Jo estic passant per tot, el 2n cicle de recerca vaig notar de tot: punxades, inflors, calor... Em deia que no tenia per què ser res, però em fixava en tots i cadascun i, obvi, m’imaginava ja el positiu. Aquest cicle vaig tenir un sagnat puntual en mig del cicle, a saber perquè, tampoc encaixava per dates amb una possible implantació, vaig caçar mosques ni idea de què va passar, però ja vaig pensar que això era algo diferent i nou i que tenia opcions de que fos que sí...a la vista està que res.
És molt difícil no estar al cas del que notes, al final és el teu cos i t’està passant a dins. Potser les ganes ens fan sentir coses per la il·lusió de que sigui cert.

Doncs res, me’n vaig a Febrer. El proper mes estaré present per aquí però crec que em mantindré en un segon plà. Necessito prendrem aquest procés amb acceptació de que no ho puc controlar i sento que al final no està sent així, em miro la app de la regla 50 vegades, acabo contant a veure quan s’implantaria, si fos positiu aquest mes cap a quan naixeria i m’acabo obsessionant.
Merci a totes les que passeu a recordar-nos que al final s’aconsegueix, sigui soles o amb ajuda de la ciència. A mi em reconforta i veure que algunes ja canteu panxes també. :love:

Noies doncs seguim endavant amb el mes, hi ha molts dies per davant i estic segura que encara cantarem més panxus.

Alguna jefa per Febrer?
:***:
VR26
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 19, 2020 1:13 am

Re: *-* Cercadores de Gener'21 *-*

EntradaAutor: VR26 » dg. gen. 24, 2021 10:13 pm

Benvingudes a les noves incorporacions o les que us paseu per aquí a saludar i donar ànims o aportar info! S'agraeix tot!

Vaja Farfalla, quina llastima! Em sento molt identificada amb el que dius de intentar portar-ho tot controlat, posible data de part si fos positiu, etc.
Jo sempre dic que no ho faré pero es incontrolable.
Nosaltres probarem dos cicles mes amb test de ovulació, mirant calendaris, etc. Pero si no va bé ens aquests dos cicles ja anirem a la s.s per fer probes (dessitjo que no faci falta). I fariem un "parón" de mirar dates etc, en plan pensant que no arribará el positiu aviam si així relaxant-nos arriba i sino tampoc hi podem fer res.

Segons vaig llegir vaig entendre: que l'ovul es fecundat amb més frecuencia pero només en un percentatge molt baix arriba a implantarse correctament. Aixó em va portar a pensar que per aixó quasi tots els mesos tinc síntomes que quan em baixa la regla desapareixen. Com si l'ovul fos fecundat i no arriba a implantar-se i no vull pensar que sigui per algún problema de infertilitat o endometri molt fi, falta de progesterona o no sé. M'enparanoio molt, no sé si soc l'única..

Com porteu tema feina per compaginar amb embaràs? Jo em quedaría sense feina pero despres de donarli mil voltes he decidit que ara mateix prioritzo ser mare.

El vostre entorn sap que esteu buscant? Jo no vaig voler explicar lo del bioquímic perque em fa ilusió donar la bona noticia quan vingui i que sigui sorpresa.

Un petonet boniques!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::