Cercadores novembre

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Minta » dl. nov. 16, 2020 8:19 pm

Hola noies!

Benvingudes Floretta, farfalla i Ennaraa! :--/) :--/) :--/)
Tents tota la rao carbasseta, aquest final de mes serà apoteòsic amb tanta DNW!

Bueno, entro ràpid x dir-vos q de moment no hi ha rastre de la W.
Desde fa un parell de dies els simptomes q tenía han marxat.
Ara mateix l’unica cosa q sento es els pits una mica mes durets i sensació total de que ha de venir a visitarme la innombrable. :-o00m
Els meus cicles ultimament han estat força irregulars, així q no se... penso q tot ha estat al meu cap i q definitivament no hem fet diana.
Demà faré un test x sortir de dubtes, i a veure que... pero tinc la sensació de q no hi ha hagut sort :ufs:

Abraçada forta a totes i anims!!! Q ja estem a l’ecuador del mes i s’aproximen la gran majoria de DNW!

Per cert, AidaC, com vas?

Ptns!
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: floretta » dt. nov. 17, 2020 9:42 am

Bon dia a totes!!

Com van els desesperos??

AidaC i Minta com aneu? Alguna novetat??

Ja ens aneu informant! Què tingueu un bon dia!! :***:
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Minta » dt. nov. 17, 2020 9:59 am

Hola boniques!

Modo ego ràpid:
Avuí he fet TE Clearblue (pero els de la ratlleta, no el digital)
No es veu una ralleta... jo q se. Penso q ja estic flipada total i q “veo donde no hay”.
Lo positiu es q de moment no ha vingut la W...
Per el moment deixarè passar 1 setmana mes. Si diumenge no ha aparegut faré un altre test.
Això dels cicles irregulars es una MEEEEEE!!! :ufs: :ufs: :ufs:

Anims a totes amb els desesperos i amb les SW!!!
AidaC
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dl. nov. 02, 2020 12:02 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: AidaC » dt. nov. 17, 2020 9:13 pm

Hola boniques!
Benvingudes les noves incorporacions >.-<:

Minta el repetiràs en uns dies no?

Ego ràpid: Jo he fet avui TE i blanc nuclear :ufs:
Pero segueixo sense noticies de la W, a veure que passa ?-) ?-)

Vinga noies, quines ganes de veure panxetes!! :-())
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. nov. 17, 2020 10:40 pm

AidaC i Minta , seguirem atentes.

Aquests dies tan propers a la NW hauríen de tenir un nom propi.
"Super Desespero Total" "Desespero Extremo"
"Desespero Modo Hard" :dimoni:

Faig una mica d'humor
:-D

una abraçada
Adopbcn
Entrades: 1
Membre des de: dl. abr. 10, 2017 8:34 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Adopbcn » dc. nov. 18, 2020 11:54 am

Hola!

Mañana es el día que me toca hacerme un test para saber si estoy embarazada después de una IA. Empecé la semana tan nerviosa que me hice un test el domingo (habían pasado 11 días desde la IA) a media tarde y sin retener mucho rato el pipi y salió un blanco nuclear. Hoy tengo bastantes náuseas y me han dado algo de esperanza pero creéis que habiendo salido tan blanco a día 11 puede dar positivo a día 15?
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. nov. 18, 2020 1:32 pm

Hola Adopbcn, Bienvenida!

Hombre, pues para mi sí que puede ser, la verdad. En 4 días la cantidad de hormonas puede haber variado mucho. Y dependiendo de la sensibilidad de tu TE, podría ser pronto el dia 11 para que se vea.

Mucho ánimo para estas ni 24 horitas que faltan, estaremos pendientes! :p-)
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dc. nov. 18, 2020 4:01 pm

Seguim pensant en vosaltres, Minta i AidaC, es estrany...

Farfalla, totalment d'acord jajaja, aquesta espera es matadora...

Adopbcn, si es posible, en mi anterior embarazo me hice test un jueves y blanco nuclear, y el domingo a media tarde se intuia una raya (el dia de la falta era el lunes), era muy tenue pero ahi estaba. Mucha suerte mañana, recuerda hacerla con la primera orina de la mañana :)

Ego: ahir em vaig fer l'analitica de sang, tinc visita la setmana vinent per veure que tal esta tot.
No tinc simptomes de res, pero en el primer tampoc en vaig tenir aixi que ja veurem. Continuo amb fluxe clara d'ou, el meu cos va com li dona la gana XD
Imatge
Imatge
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Ennaraa » dc. nov. 18, 2020 10:29 pm

Hola noies!

Minta i AidaC sí, seguim pensant amb vosaltres! Com esteu? Com ho porteu?

Blue Moon si el teu dia DNW es a finals de mes, ja podria ser que estiguessis ovulant ara n?
És posar-nos a escoltar el cos i que tot es desteroti :-:)

EGO. Sense gaires novetats. Avui no he pogut fer TO, pero crec que ja ho podem donar per fet i acabat. Em noto inflmada i no gaire mes. A veure!
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Tribuchang » dj. nov. 19, 2020 5:23 am

Noies aquesta matinada m’he fet clearblue digital abans de possar-me la progesterona i res... NEGATIU :ufs: , hem de continuar. Quan vingui l W farem nou intent de IA.

Ànims a la resta :p-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. nov. 19, 2020 10:24 am

Tribuchang jolín! Una forta abraçada! Que complexe el procés de IA...
Com t'has quedat d'ànims?
Minta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dc. set. 16, 2015 3:55 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Minta » dj. nov. 19, 2020 10:42 am

Bon dia noies!

Tribuchang, molts anims! No se com funciona lo de la IA, pero totes les guerreres que feu aquests procesos sou unes campiones. Molta força maca :-()-)

Farfalla, tota la raó. Modo hard i modo extremo me definen :-D

Bluemoon, ja estem a meitat de setmana, així q ja queden pocs dies x la setmana vinent! Quin día tens la visita?

Adopbcn, bienvenida!
Pienso igual que blue moon y farfalla, en 4 días la cosa puede cambiar totalmente. En mi primer embarazo me pasó. No sabía exactamente que día debía de visitarme la W. Me hice algunos test y salieron negativos... al cabo de una semana vino el positivo. Así q ánimo! Hasta q no veas la W hay esperanza!

Ego,
Aquí segueixo noies. La W no apareix, pero com alguna vegada he comentat, en ocasions tinc cicles irregulars (no sempre), així q no vull ferme ilusions (pero no perdo l’esperança, jejeje) :()()::::
Si no arriba en un parell de dies, tornaré a repetir-ho dissabte o diumenge :-o00m

Abraçada forta a totes <:-)
Tribuchang
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dc. jul. 15, 2020 9:40 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Tribuchang » dj. nov. 19, 2020 11:18 am

_farfalla_ era el primer intent i la possibilitat hi era als nostres caps. Ens ho hem pres bé i amb força per tornar a intentar-ho. Esperarem que vingui la W i tornarem a començar :ok:
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » dj. nov. 19, 2020 2:10 pm

Hola guapes!!
Entro modo soso total

Tribuchang, ànims bonica, és el que dius, era el 1r cop i hagués estat una super sort, a preparar-se per la propera. Ara que vingui la warry i amunt!

Nenes, aquests blancs nuclears en el TE... tranquil·litat, que mentre no vingui la warry hi ha esperança!! Però entenc que us deveu estar pujant per les parets!!! :-o00m

Jo vaig fent, SW ja acabada de fa uns dies i intentant no pensar gaire en els símptomes... A banda, q aquest mes no ho veig gaire clar... Estic intentant fer alguns dies ioga a casa, per relaxar-me i amb la mateixa moure'm una mica!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. nov. 20, 2020 8:29 am

Bon dia, entro en modo soso i ego-desahogo!

Jo estic entrant en desespero total i encara em falta 1 setmana per la DNW (26.11 més o menys, tampoc sóc un rellotge)
La veritat no pensava que ho portaria així. El mes passat estava molt tranquil·la i molt segura que arribaria la W i ale. Aquest mes se m'ha com capgirat tot. Fa una setmana o així vaig tenir petits símptomes com punxadetes que mai abans havia notat, massa dora per ser W però ja passada l'ovulació. Abans de l'ovulació sí que havia notat alguna vegada molèsties de regla, però en els dies que ho he notat aquest cop No. I aquí el cap m'ha volat.
Fa 2 dies també vaig fer un petit tacat marronós, res abundant, al netejar-me. Però tampoc puc dir que sigui algo que no m'ha passat mai abans de la W. I ara estic amb les petites molèsties típiques. Si hi penso, abans de buscar un embaràs ja em recordo dient-li a la meva parella, força dies abans que la W que venia seria sonada perquè estava tenient molèsties molt dora.

Així que estic perdudíssima ara mateix!!
Estic per parlar amb el Farfallo i dir-li de fer un tira TE diuemenge. Tot i que sigui dora, però veure el blanc i dir Vale, veus? No marca. I fer temps per la setmana que ve.

:dimoni:
Blue Moon
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 5:03 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Blue Moon » dv. nov. 20, 2020 9:02 am

Bon divendres a totes!
Farfalla, anims! Jo estic amb tu jajaja, prefereixo veure el blanc i estar tranquila fins la W que estar pensant si sera o no sera... Encara que sigui prematur es relaxant per mi, i si despres no arriba doncs repetir!
Tribuchang, anims per la propera doncs, es que la fecundacio es una loteria ben be!
Minta, la visita la tinc el dilluns mateix, ja no queda res. No hi ha rastre de W?
Adopbcn, como fue el test?

Ego: de moment res, notant cada petita sensacio del ventre com si fossin senyals tot i que es super aviat, el cap va com vol jajaja. Aquest finde volem muntar l'arbre i decorar una mica la casa, aixo ajudara a distreure'ns una mica, i dilluns visita a la ginecologa, a veure que em diu.

Com porteu els desesperos? Molts anims a totes!
Imatge
Imatge
Ennaraa
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. nov. 20, 2019 12:35 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: Ennaraa » dv. nov. 20, 2020 9:29 am

Bon dia noies!

Minta i AidaC quin desespero més llarg! :-o00m

Adopbcn, te has hecho el TE?

Tribuchang, és un pal...però com dius és el primer cicle :ok:

_Farfalla_ estàs en ple desespero, si vols fer-lo el pots fer, però per pròpia experiència no et treu de res. Continues desesperada perquè és massa aviat i no et creus el resultat del TE. Però no puc dir res, perquè jo també sóc una loca dels TE jajjaja
Avatar de l’usuari
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: carabasseta » dv. nov. 20, 2020 10:33 am

Bon diaaaa!
Veig que estem moltes començant ja el desespero!!
Farfalla, t'entenc perfectament, jo vaig arribar a pensar que si no estava embarassada estava malalta o algo perquè els darrers dies d'aquestes dues cerques van ser fatals en quant a símptomes i m'ho notava tot i més!!
Jo estic amb l'Ennaraa, si t'has de quedar més tranquil·la fes el TE, però igualment, encara tindràs l'esperança, jo la tindria perquè és aviat. Però això com ho vegis i te sentis tu, potser te'l fas, dona negatiu i te relaxes, no tens símptomes i esperes calmada fins q no arribi la warry...com diu la Blue moon. En fi, igualment tot és aprenentatge per altres cerques (esperem que poques) i cadascú ho va veient! :)

Minta i AidaC, com va tot?? Tenim novetats!!?

Compis de desespero, haurem d entretenir-nos aquests dies com sigui. Jo faré com la Blue moon i també farem l'arbre i 4 coses per casa. Amb això de la pandèmia és un rotllo perquè no tenim gaires alternatives pfff

Va, que tingueu un molt bon divendres!!
floretta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. ago. 24, 2017 11:21 am

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: floretta » ds. nov. 21, 2020 7:47 am

Bon dia noies!! :***:

Tribuchang ànims i sempre amb positivisme!!

farfalla ànims amb el desespero, però tot el que dius té bona pinta!!

Blue Moon el cap va com vol, totalment d'acord!!

AidaC i Minta com aneu? ha aparegut la w?

Adopbcn t'has fet el test?

carabasseta com ho portes?

Ennaraa. ja en desespero tb??

Jo vaig fent. Com ja vaig dir la decisió de tirar endavant ha estat a mig cicle i tinc dubtes que haguem enganxat bé l'ovulació, però tot i així, com ja sabeu, el cap va boig i els psicosimptomes apareixen...així que no entenc res. He anat notant com punxades als pits i molèsties i algun dia he tingut com mal de panxa de la w, molt raro! Al primer embaràs el mes que em vaig quedar va ser el que menys temps vaig tenir d'escoltar-me xq anava a mil a la feina...però bé en uns dies sortirem de dubtes, i sino, doncs el proper!!

Si que posseu l'arbre aviat, no? xxo.0.o xxkiss::

Ànims amb els desesperos a totes!! Bon cap de setmana!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: Cercadores novembre

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. nov. 22, 2020 11:31 am

Bona dia noies, doncs al final avui he fet un TE i obvio... Blanc total. jajaja
Però m’ha servit per dir veus, si és que t’has d’esperar. Agafa-ho amb calma.
Segueixo amb sensacions de W que van en augment així que començo a pensar que és això el que s’està preparant. Però veure el blanc m'ha calmat. Això de què els símptomes de W i panxu s’assemblin està mal fet, escolta. :-o00m


Carabasseta i Blue Moon vosaltres que tal? Esteu també ahí ahí oi? A la Ennaraa i la Floretta us veig més tranquil·les.
Minta, tu com vas? Avui feies TE si no hi havia canvis, oi?

Una abraçada a tothom. Vinga que encara queda Novembre per davant!
:-()-) :p-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::