❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dg. set. 06, 2020 12:46 am

Benvingudes al post de CERCADORES DE SETEMBRE 2020!!!!!

Imatge

Setembre és un mes de canvis, un mes de nous començaments, al igual que el gener... després del "parón" de l'estiu, arriba Setembre i amb els últims calors de l'any, dona pas a un altre curs escolar, i tot i que no som nenes, moltes coses sempre comencen al setembre... ja pensant en la tardor, l'hivern, el Nadal...

Setembre per mi significa que tornem a recollir-nos, espiritualment parlant, tornem a connectar amb el cos després d'un estiu ple de sortides, que segur hem exprimit al màxim. Setembre es el fre a l'estiu, és el "ep, tornem a la rutina" però amb el bon sabor de boca que ens han deixat els mesos de calor.
Aquest any més que mai, també es cert que setembre ens porta molta por, dubtes, malestar... Per no saber què ens deparen els mesos de fred amb el maleït virus.

Espero que tot això no ens tregui les ganes de ser mares al 2021, estic segura que ho aconseguirem!!!!!!

Aquestes som les valentes CERCADORES de setembre 2020:


:lfantrose: Xap
Edat: 41ell, 39 jo
Cicle de cerca: 8è
DNW: 17-24 setembre
Fills: Una nena de 6 anys
Alguna cosa que vulgueu explicar: aquí seguim, buscant. En els últims dos anys dos aborts i recuperació psicològica conseqüent.A l'espera de resultats de proves a finals d'octubre. Primer mes amb test d'ovulació, per primer cop he sabut quan he ovulat més o menys, més animada per encertar tot i que el tema es comença a fer pesat mes rera mes.



:lfantrose: Sandruky
Edat: 40 ell, jo 38
Cicle de cerca: 2on
DNW: 6 de setembre
Fills: Un nen de 7 anys i una nena de 4
Alguna cosa que vulgueu explicar: Al juliol vaig tenir un avortament perquè hi havia sac però no embrió.



:lfantrose: Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys i mig
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 21/09
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... Aquest mes hem decidit que serà l'últim i ja abandonem la cerca per ser una feliç familia de 3!



:lfantrose: mar_ia
Edat: 33, 37 ell
Fills: cap
Cicles de cerca: El segon post histeroscopia
DNW: Entre el 15 i el 20 /09
Altres: Després de 4 avortaments en menys d'un any i mig i una histeroscòpia per treure un pòlip... tornem a la recerca!



:lfantrose: Náyade
Edat: 33 ell, 31 jo
Cicle de cerca: 5è
DNW: 27 setembre
Fills: Una nena de 3,5 anys
Alguna cosa que vulgueu explicar: Encara no tinc clar si aquest serà l'últim cicle de cerca abans de fer un parón d'un parell de mesos. Qui sap. El que si que vull és gaudir del camí de la cerca, connectar en parella i mentre pugui, exprimir el temps amb la meva filla única (de moment!).

Dates No Warry:

6 setembre: Sandruky :-()-)
15-20 setembre: mar_ia :-())
17-24 setembre: Xap :-()-)
21 setembre: Miri27 :-()-)
27 setembre: Náyade :-())
Náyade l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 02, 2020 4:51 pm, en total s’ha editat 8 vegades.
Imatge Imatge
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Xap » dg. set. 06, 2020 8:08 am

Xap
Edat: 41ell, 39 jo
Cicle de cerca: 8è
DNW: 17-24 setembre
Fills: Una nena de 6 anys
Alguna cosa que vulgueu explicar: aquí seguim, buscant. En els últims dos anys dos aborts i recuperació psicològica conseqüent.A l'espera de resultats de proves a finals d'octubre. Primer mes amb test d'ovulació, per primer cop he sabut quan he ovulat més o menys, més animada per encertar tot i que el tema es comença a fer pesat mes rera mes.
Avatar de l’usuari
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Sandruky » dg. set. 06, 2020 11:44 am

Bon dia cercadores!

Nayade, molt bé el teu escrit de setembre! Com dius és un mes d'inici de moltes coses, de tornada a l'escola... i aquest setembre amb un gust agridolç sense saber com anirà tot :-o00m Us desitjo molta sort en la cerca :love:

Doncs aquí deixo les meves dades :ok:

→ Sandruky
Edat: 40 ell, jo 38
Cicle de cerca: 2on
DNW: 6 de setembre
Fills: Un nen de 7 anys i una nena de 4
Alguna cosa que vulgueu explicar: Al juliol vaig tenir un avortament perquè hi havia sac però no embrió.

Avui és el meu dia de no warry, ahir vaig començar a tacar però només quan em netejo. Aquest mes he utilitzat els TO i la veritat m'han fet veure que ovulava un dia més tard del que em marcava l'app.

Petonets!!
Imatge

Imatge


6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Miri27 » dg. set. 06, 2020 4:43 pm

Nayade! mil gràcies!

Hola a totes, al setembre és un més especial de tornada a la rutina i començar de nou! Som-hi!
I ja us avanço que en el nostre cas serà l'últim més de cerca, hem estat molt temps, ens han passat coses que ens ha fet aturar la cerca i ja en breu ens plantem als 43 i 44 anys. Tenim un nen fantàstic i som feliços, així que no allargarem més tot aquest "patiment"... estar pendents de TO i SW, no fer plans de futur, tan a nivell personal com professional.... i ara amb tot el covid, és afegir més variables... Crec que me n'he cansat i ara només hi veig pegues! I hem decidit posar aquest límit.
Però no voldria pas passar-vos aquests sentiments! Basicament, el que ens ha manat és l'edat. Així que siusplau no perdeu les ganes!!!! Aneu a per totes! I ei! que setembre encara pot ser el meu més, i segur que el de totessss!!!

Aquí deixo les dades:

Miri27
Edat: 42 jo, 43 ell
Fills: 1 nen de 4 anys i mig
Cicles de cerca: pfff més d'un any... intermitent
DNW: 21/09
Altres: L'estiu del 2018 vaig tenir un avortament a les 8 setmanes. Des d'allà, em van promocionar a la feina i també he tingut uns problemes de salut que han fet que tot plegat es dilati massa... Aquest mes hem decidit que serà l'últim i ja abandonem la cerca per ser una feliç familia de 3!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dg. set. 06, 2020 10:41 pm

Moltíssima sort a totes!!!!!!

Esperem que setembre amb els nous començaments, ens porti la panxu desitjada. I sobretot per la Miri que és el seu últim cartutx!!! Que sigui el que hagi de ser, molta merda per totes :cnena: :cnen:

Sandruky què tal? Al final hi ha W o no? Com va amb el gosset??? :love:

Xap molts ànims guapa, aviam el resultat de proves, esperem que d'aquí a octubre ja estiguis amb panxu! :-())

Ego. Avui altre pinxito, començem fort i a vegades es pitjor pq ens posem a full i no descansem... Espero que no sigui així!!!!

Un petó gran!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: yop » dl. set. 07, 2020 7:44 am

Bon dia noies!! Espero que tingueu molta sort aquest setembre! I canteu moltes panxus!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mire20 » dl. set. 07, 2020 8:19 am

Hola boniques!!!! Us desitjo un molt bon mes a totes, que gaudiu molt de les SW i a por todas!!!!!! Jo em vaig quedar embarassada del meu primer fill al setembre i va néixer a juny un mes preciós!!!! Molts petonets!!!!
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dl. set. 07, 2020 9:54 am

Bon dia, noies!!
Quanta raó en el teu escrit, Náyade... L'any té dos inicis, gener i setembre i amb aquest nou curs, esperem que tot es calmi una mica i també hi hagi moltes panxus!

Sandrusky Ha vingut al final la W?

Miri27 i Náyade, Molts ànims boniques!! i va, creuem els dits perquè sigui el vostre mes

ego: Aquest mes he fet servir els TO, especialment per tenir controlada l'ovulació ja que a l'agost va venir en 20 dies (suposo que també les anticonceptives pel tema del pòlip encara deurien tenir alguna mena d'efecte). Deures fets durant la SW i a esperar :-o00m

Molts petonets!!


Edat: 33, 37 ell
Fills: cap
Cicles de cerca: El segon post histeroscopia
DNW: Entre el 15 i el 20 /09
Altres: Després de 4 avortaments en menys d'un any i mig i una histeroscòpia per treure un pòlip... tornem a la recerca!
Avatar de l’usuari
Sandruky
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 500
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 6:14 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Sandruky » dl. set. 07, 2020 4:55 pm

Bona tarda
Doncs sí noies, em va venir al final. Em va baixar ahir i la veritat que ha vingut forta :ufs: . Així q a agafar forces per la SW q crec q serà la setmana vinent :love:
Amb paciència tot arriba :-o00m
Nayade, la gossa doncs aguantant com pot als meus fills jajaja. És molt bona, és un cadell i vol jugar tota l'estona jijiji.

Petonets i molta sort a totes!! >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge


6/10/12: Arribes a les nostres vides.T'estimem Aleix! :content:
13/12/15Arriba la patufeta Laia :love:
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dl. set. 07, 2020 5:31 pm

Moltíssimes gràcies yop i Mire20, com aneu??????? Us trobo a faltar!!!!!! :-())

Benvinguda mar_ia!!!!!

Sento molt la teva W , Sandruky!!!! Ja la SW tan aviat???? Jo ovulo normalment a CD12!!! Jejeje tha Anat bé tenir la referència dels TO oi??
La cadelleta que mona!!! La meva gossa també aguanta a la meva nena com pot pobreta... Jajajaja.
Per quan la DNW?? (Així ho apunto jiji).

Ego. En plena SW... .quan estem així estem tan bé!!!!! Després s'acaba la SW i el pobre Nayado es queda A 2 espelmes..... Jajajaja no sé pq em passa això !!
Em fi aviam què!!!!

Petons!!!!
Imatge Imatge
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Mònica90 » dt. set. 08, 2020 1:53 pm

Boniques! Molts d’anims i molta sort s totes! Aquest serà el vostre mes!
Us havia escrit pel mes d’agost i ara he vist el fòrum de setembre!

Un petó per totes!
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Xap » dt. set. 08, 2020 10:35 pm

Bona nit a totes! En especial a les de SW! Nayade fent deures a tope?
Quina alegria llegir-vos Yop, Mire i Monica! Els vostres ànims ens van molt bé. Espero que estigueu molt bé guapes :-())
Sandruky em sap greu, ànims i a seguir.
Miri a fer els deures quan toqui i desitjo que hi hagi sort! Jo moltes vegades he pensat també en ser una feliç familia de 3. Pensar en el que tens valorar-ho i viure-ho plenament és una molt bona idea.
Moment ego: nosaltres ja tenim els deures fets i estic en espera, la setmana que ve en desespero total. Però aquesta vegada crec que em desesperarà més la tornada al cole que el propi desespero :-o00m
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dj. set. 10, 2020 3:04 pm

Hola guapes!!!!! Vaig de bòlit!!!! :miko:

Mònica com estàs???? Siiii quines ganes de veure el cigronet eh??? :()():::: Gràcies per passar!!! Espero que tot genial!!!! :-())

Xap ànims amb el desespero i que sigui curtet i aviat vegis el +!!!! Com estem entretenides amb l'escola aviam si passa ràpid jejejeje.

Ego. Hem anat fent deures, el TO encara no detecta pic però és cert que ahir tenia dolor a lovari esquerre i símptomes d'ovulació però no vaig arribar a casa fins molt tard,així que Bueno no sé si ahir va sortir +... Avui ha sortit marcat però més fluix que la de control.
Com estem gaudint dels deures, doncs guai, crec que és el que importa!!!
Tema treball, estic bé però he vist un parell de cosetes que no m'han agradat i amb tot el tema covid realment s'ha desvirtuat totalment el meu treball... I sumar-li gent nova, nou centre, nova organització... Doncs una bogeria la veritat. I el tema escola també, que la meva comença p3!!!! Aviam què passa. Aquesta incertesa és la q portem tots malament crec....

També he estat uns dies donant-li voltes, ara que estem en sw i donant-ho tot, penso... Ostres de veritat vull el que estic fent? Es a dir, podré amb tot? Estic super estressada, amb la nena escola treball marit... No em dóna la vida per res i ara q començo a tenir petites estones de tranquilitat (entre cometes pq no es cada dia ni de lluny), suma un bebé i tornar a la teta 24h, a no dormir, a gestionar a la gran... Uffff em fa moltíssim pal :-:) i llavors penso i que coi faig??? Estic jugant a la loteria i comprant números cada dia i no sé si em ve de gust realment que em toqui????
No sé, Porto així un parell de dies i no se... Necessito fer un altre paron emocional i retrobar-me pq realment estic desubicada. Vull tenir un fill pq vull tenir més fills, tinc clar això, vull que no es portin massa temps (ja es portaran 4 i pico), vull tenir un nou bebè i tot lo preciós d'això... Però alhora penso, si pogués aturar el temps em passava un parell d'anys amb la nena aprofitant, vivint molt totes les seves etapes i després anar a buscar el 2on...

Total que entre aquesta ratllada i la de parir a l'estiu tinc per estona. :-o00m ......

En fi, petonets gegants per totes i bon pont!!!!! ||*||
Imatge Imatge
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dj. set. 10, 2020 8:29 pm

Hola boniques!

Com esteu?

Náyade, suposo que és la por/mandra a començar de nou. No et puc dir gaire més perquè no he pogut estar mai en aquesta situació, però per amigues que sí que s'hi han trobat la recerca del 2n sempre ha sigut pel mateix: el pal de començar de nou quan ja estan a gust amb el/ primer@ . Tot i que la feina que els hi ha comportat, la il·lusió s'ha posast per davant de totes les pors.


Ego: Deures més que fets i fase espera-desespero ja. Avui m'han començat a fer mal els pits i porto un parell de dies amb dolor als ovaris... en comparació amb l'última W, símptomes completament diferents, així que no sé què pensar ja!

Ah! Xap i Náyade (no sé si algunac cercadora més també) que vagi molt bé la tornada a l'escola dels vostres peques :()()::::

Bon pont guapes, a desconnectar i disfrutar!! ||*|| ||*||
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Miri27 » dv. set. 11, 2020 10:33 pm

Hola noies!

Aquest inici de feina mha portat a desconnectar-me molt del SP... Us vaig llegint,eh?

Nayade, les teves paraules podria haver-les escrit jo perfectament.... tinc els mateixos sentiments.... es que et llegia i eta com si ho escriguís jo! que fort! Ahir vaig tenir una mica de msl d'ovaris i vaig pensar: ostres i si ho estic? Com mho faria amb 2? Si ara que ja té 5 anys és super autonom i puc tenir VIDA!!!
És fort, jo també estic amb moltes contradiccions.... no sé...

A veure aquesta tornada al vole com va i ens ajuda a centrar-nos una mica!

Petons a totes!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dg. set. 13, 2020 11:12 am

Hola a totes!!!!

Capde familiar i no he passat per aquí!!!

Mar_ia què tal portes el desespero?? :-o00m

Miri27 doncs si, emcontinua passant, vaig comença la cerca super ilusionada i volent un bebé ja a la panza, tornar a reviure-ho tot, tenir un altre fill... I ara estic una mica com "desensibilitzada", no sé si m'explico, em fa por tenir el + pel tema treball (em coneixen de dos setmanes i m'acaben d donar interinatge), em fa mandreta trobar-me malament com amb la nena (16 setmanes de vòmits continus i molt malestar) i haver de ferme càrrec d'ella ... (Amb ella si estava malament doncs m'estirava O no feia res... Ara seria impossible).
Després passar pel part (vaig tenir un mal part...), Com serà amb dos???? Tot em fa por.
Llavors penso, ho faig una mica "pq toca"?? Vaig prendre la decisió fa un any i ara ni ho penso i tiro endavant???
És molt rar... De veritat. Estava tan tan ilusionada i ara em sento una mica com que no sé ni q estic fent ... En fi, també sé que quan tingui el + seré feliç i tindré 9 mesos per ferme a la idea jajajaja... Aviam què passa.

Doncs avui cd16, a cd14 el test ovulació era més fluix, crec q a cd12 deuria sortir TO+ però no me'l vaig poder fer, i cd13 ja em sortia 30% i cd14 22% (faig servir el femometer)... Ni idea!!!! Pq ahir tampoc em vaig fer, i Porto dos dies sense pinxito, de cop m'he desinflat i no tinc ganes d més... Així que altre mes raro i estrany... Que no se si he fet bé els deures... Que van ser cd 8, 9, 11, 12, 13... Aviam si enxampem l'òvul!!! ..::··
El pitjor és que l'app em diu que aprox em tocava ovular ahir, si fos així ni de conya tenim probabilitat d'encertar......

Res més... Modo ego total ho sento!!!!

Aviam si tinc temps d'escriure més!!!!!!

Petons!!!!!!! ;-)
Imatge Imatge
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Xap » dl. set. 14, 2020 10:30 pm

Hola noies!Nayade pel que dius heu fet molt bé els deures. Porteu bon ritme!pensa que diuen que els bixitus sobreviuen dins nostre 72 hores, anaves ben servida el cd12. El que et passa i penses suposo que és normal quan fa temps que busques. A mi també m'ha passat pel cap, just ara que sóc bastant lliure tornar a fer tetas i no dormir?? Però alhora vec un bebé i penso que sí. I just desprès penso que si ho faig per contagi, que tothom busca parelleta. I despres penso que aviat en tindré 40 i si no ens hi quedem aviat tot es complica. I vull i no vull. I mentrestant anem fent. Res, que qualsevol cosa és en embolic emocional-mental. Ara estem totes desesperant, potser és això el que ens passa. Jo tinc uns pits inflats inflats, a vegades em passa però no sempre. Ho sigui que molt no pot trigar a venir-me o no.... bona nit a totes i ànims amunt!
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Xap » dl. set. 14, 2020 10:34 pm

Mar_ia! Gràcies pels ànims amb el cole!
Com van aquests dolorets d'ovaris?
mar_ia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. set. 26, 2018 8:17 pm

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: mar_ia » dt. set. 15, 2020 10:28 am

Hola, boniques
Com esteu?

Avui estic modo ego. Segueixo igual... desespero total! El mal d'ovaris ha baixat una mica, de tant en tant em fa alguna punxada però als pits el mal continua... Dies abans que vingui la W sempre m'han sortit granets a l'esquena i aquest mes res, i això em desespera encara més.
Durant el cap de setmana em vaig fer un test i blanc nuclear. Avui m'he fet un TO i ha marcat una mica (en un dels embarassos em va avançar el positiu) però ha sigut un moment de desesperació, igual que el finde. Així que no em faig gens d'il·lusions

Esperaré a divendres a veure si ha aparegut la W i sinó em faré un altre TE. El que em preocupa més és que quan tingui l'esperat + he de començar de seguida amb adiro, progesterona... i clar, això encara em posa més nerviosa per si arribo tard.

Sóc un sac de nervis ara mateix! jejeje

Com va anar el primer dia de cole?

Petonsss!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: ❀ Cercadores SETEMBRE '20 ❀

EntradaAutor: Náyade » dt. set. 15, 2020 11:32 am

:--/)

Con anem nenes???? Alguna ja amb :-()) ??? Vingaaaaa hem d'animar el post!!!!

Xap gràcies pels ànims, suposo que tot gran canvi comporta molts maldecaps... I moments d'incertesa.
Ara semblo una mica més tranquila, penso que tinc 9mesos + el que trigui en quedar-me i que tot vagi bé (que no és poc...) Així que Bueno... Keep calm :-o00m

Ego. Avui cd18, ja portem 3 O 4 dies sense pinxito i tinc el Nayado modo plof total... Aviam si m'animo!!!
Els deures no sé si estan ben fets pq al no fer TO el cd12 no sé si va ser + O vaig ovular cd15 com em marcava l'app... No ho sé!!! Que sigui el q hagi de ser i ja està. M'he quedat ja sense TO i aviam si em ve O no em ve la W i demanaré a amazon altre cop....

Per la resta bé, sense símptomes de res, com q encara estic a cd18... Se'm farà etern!!!!

Com esteu la resta????


Petons!!!!!
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::