.•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dj. jul. 23, 2020 6:00 pm

:--/) Què tal noies? Com esteu?

Mire20 la teva història es per donar mooooolts ànims, gràcies per compartir-la de nou :love: com estàs?

Ego. No gaire novetats... Estic amb una mica d'angoixa pq se'ns ha girat molta feina de cop i som meitat de personal i anem de cul, amb aquestes calors ja de per si ho porto malament, amb els epis ja et cagues....
Em sento una mica estancada, 5 dies encara de desespero em queden, es com que necessito saber-ho ja per passar pàgina i centrarme en un altre cosa... Però amb aquest estrès malament :ufs:
Estic baixeta d'ànim i tot sem fa una muntanya, quan em poso així no maguanto ni jo pq no sóc d'estar així :-o00m pero em sento realment cansada mentalment, només em ve de gust dormir i estar sola.

Espero que em doneu bones notícies alguna de vosaltres ben aviat i pujem els ànims!!!!!!!


Petonets!!!!! neukiss-)
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dj. jul. 23, 2020 11:10 pm

Hola noies!

Dies sense escriure....aixxxx! us vaig llegint, però amb distància, no sé.... estic com baixa d'ànkms també, com la Nayade! Bonica, suposo que la situació no ajuda, i tu que estàs a un hospital, encara et deu costar mes... en fi.

Perdudapelmon! T'entenc perfectament, em passa una mica el que a tu. Qualsevol novetat... aquí estem! muak

Doncs no personalitzo gaire, ja vaig a dormir!

Ego: estic a 10 dies de la W, vam fer deures 2 dies (sense mirar TO, només escoltant el meu cos) i ara ja tinc petita molestia als ovaris, tot en ordre! jajaja! Anècdota: avui el meu jefe (que és gay) em deixa anar: estàs superguapa, tens una cara com de felicitat! i jo he pensat per un moment... a veure si estaré preñi! A veure si mho diu més gent!!! jajaja! I mira, així van passant els dies de desespero!

Petonets!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » dv. jul. 24, 2020 3:53 am

Bon dia!
Ànims q jo estava igual ahir, Bueno tota la setmana.
En princii estic a 12 dpo.
Ahir lo vaig dir al maromo que en compres un early. Crec q ja us vaig comentar q tenia ganes ja de esperar la W tranquilament.
Ahir matí em vaig fer té de tira blanc nuclear.
Així q a la nit vam parar a comprarlo.
Avui m'aixeco faig el pipí pertinent i un altre test de tira i el early i sorpresa als 30 segons al de tira ja es veu una segona ratlla molt molt fluixa, tant q la aplicacioó ni la reconeix i al early igual li comença a sortir una segona ratlla. La meva cara un poema.
He estat mirant sense parpadejar els 2 testos durant els 5 minuts de espera.

Noies hi ha ratllaaaaa molt fluixeta però sense dubte al de tira i marcada marcadisima al early!!!
Flipant estic. Hasta he despertat al maromo q Ho ha visto amb un ull tancat i un obert!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dv. jul. 24, 2020 7:50 am

YOPPPPP!!

Nenaaaaaa! Si hi ha ratlleta...... PANXETAAAA!!! Felicitatsssss! Ostres quina ilu!! Super panxuu que bé! Tants mesos buscant i al final hi ha recompensa!!

PETO ENORMEEE!!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dv. jul. 24, 2020 7:59 am

Però que veuen els meus ulls!!!!!!!!

Moltissimes felicitats Yop!!!!!!!!!!!

:-()) :-()) :-())

Per fi la panxu tan esperada!!!!!!!!!! Me nalegro tantissim!!!!! >.-<: :love: bonica aviam si jo també muneixo al team panxu!!!! Jejejejje com que sempre anem igual!!!!!!

Una super abraçada preciosa!!!! :b-)))
Imatge Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dv. jul. 24, 2020 8:27 am

Miri27 aiiiiii que això de la cara radiant pinta molt bé!!!! :love: ja ena aniràs explicant :()()::::

Ego. Ahir tarda vaig estar que no maguantava ni jo mateixa, tot em molestava, i fotia branca x tot, i després em sentia com el cul...
Total aquest matí he caigut en que no he començat a tacar i ja deuria haver començat.... Total em faig un TE normal d'aquests que tenim a l'ambulatori i blanc nuclear.
Em Noto molesties com de W i dolor de tetes, però ja està.
Anècdota, la meva gossa ahir dos vegades ve i se'm queda mirant fixament, jo parlant-li i ella mirant sense parar... això ja em va passar i al final no era rea! Però bueno...
Una de dos, o W imminent però que es retrassara una mica al ovular tard, o panxu q no detecta el TE.
Sempre penso em faig TÉ i així Descanso si surt - i esperar W... Però no!!!!!! Pq penso potser es aviat!!!!!
Realment em queden 4 dies per la W, sóc una flipada......


Però el meu super egoooo!!!!!

Ànims!!!!!!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » ds. jul. 25, 2020 5:07 am

Moltes gràcies noies!!!

Nayade: els testos dels ambulatoris si no m'equivoco són de 25mlh.
No et surtirá amb aquells tant aviat, les de tira del fermomenter eson de 20 i el early de 10. A les tires avui encara em surt la línea fina fina, molt fluixa.
Prova amb un de més sensibilitat!

jo encara estic modo fliping esperant la W. El meu home és riu i em diu q espero sentadeta q em cansaré jaja.

Crec q està en xoc perquè no ha fet Casí cap comentari, de fet li vaig dir q àuria de trucar al metge i mà dit q m'esperi ( no sé si esq està com jo q no su creu).
Si no fos pq l'estaven buscant de fet encara no sabria q estic prenyi, pq no tinc símptomes bèsties ni retràs encara, avui dia 27 cicle, pits dolorosos, mala llet fa dos dies ( molta, vaig engegar a cagar a una de les meves germanes per whats, cosa q no faig mai). I mal de pre regla, res mes. L'únic diferent és lo de la mala llet incontrolable. Lo altre ma pasat altres mesos.
Mònica90
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dg. maig 31, 2020 10:29 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mònica90 » ds. jul. 25, 2020 7:52 am

Bon dia,

Yop moltes felicitats!! Que bé!! Encara que la línia sigui molt fluixa es que estàs embarassada!! :p-) :p-)

Esperem poder cantar mes panxes aquest mes!!

L’altre dia vaig fer-me eco del pit i està tot correcte. El meu pit esquerra te un nou quiste però sembla bo. D’aquí mig any em faran un nou control. Tinc un problema amb el pit esquerra perquè en fa molts i amb dos anys m’han sortit tres de nous... per sort tots bons!
Dimarts m’ha de venir la W i després em faran la resta d’analitiques. Tot i que no hem pres precaucions pel que em va dir el ginecòleg no tinc gaires esperances d’embaras... però el meu home si, diu que com que ens hem relaxat aquest serà el nostre mes! Esperem tingui raó... de moment esperarem!

Un petó per totes boniques!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » ds. jul. 25, 2020 12:29 pm

Pero que veuen els meus ulls!!!!!!!!!! Yop!!!!!!!! Moltíssimes felicitats !!!!!! Veus com tot arriba :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())
Quina alegria!!!!! Serà de març no???? Que bé!!!!!! Com et trobes??
Náyade això que et passa vols dir que no són sintomes de panxu??? Perquè no et fas un d'aquests ultrasensibles?? Jo me'l vaig fer 5 dies abans si recordeu i veia una tan fluixa que creia que m'ho estaba imaginant jeje!!
Ja ens explicaras!!!!
Bon cap de setmana!!!
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » ds. jul. 25, 2020 1:32 pm

Hola boniques què tal???? Com anem????

Elantris tenim un altre panxu????? :-())

Yop imagino que es normal aixo d'esperar la W, crec q a mi també em va passar.... Es extrany pq notes Dolors com si et vingués en qualsevol moment hehehe!!
I el yop deu estar alucinat també jejejeje que beeeeeee!!!! Estic super contenta !!!!! :love:

Per quan et toca??? Dpp????

Monica90 molt bones notícies no???? Tot Benigne!!!! >.-<: me nalegro moltíssim!!!! Aviam si no ve la W i ja 100% bonea notícies :()():::: i sinó doncs a mirar ho tot molt bé i a por ello!!!!! ..::··

Ego. No tinc TE sensibles, pensava que em quedava algun de 10mlh i ahir no el vaig trobar, en vaig agafar un altre de l'ambulatori per si demà repetim...tinc vàries sensacions però ja no sé si es el meu cap, tinc mal de pits i mal de regla i ronyons.
Ahir ho vaig passar malament per anar al vàter a fer aigües majors i em van donar nàusees però ho atxaco a aquella estona dolenta...
Avui eatic de més bon humor però Porto dos dies amb molt mala llet tal i com dius Yop...

Però el que més em mosqueja de tot es que encara no tinc tacadets i en 3 dies m'hauria de baixar!!!! I Noto una inflor rara. Després potser em baixa i són paranoies!!!!

En fi ua vaig informant.....
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » dg. jul. 26, 2020 4:12 am

Bon dia noies!

Monica90 m'alegro molt que tot hagui sortit bé!!!

Nayade!! Por dios comprar un early si no tens taques i tantes sensacions!! Jo no podria aguantar la espera ( com ja eu vist jaja)

Segons aplicacions i càlculs la dpp es per el 5 de abril. Però si tot va bé, serà del març segur. Tinc tendencia a posar-me de part abans. Amb el primer vaig estar Casí casi a arribar 39 setmanes, el segon 37 i el petit 36 ( havia de ser del 8 de maig i va ser del 11 de abril)

Avui faig el dia 28 del cicle i he de dir-vos q he fet un altre test de tira, total si no es quedaran morts de fàstic. S'ha doblat el coloret de la segona ratlla però segueix sent fluix. Jo crec q els to de fermomenter molt bé, però els de embaraç no tenen res de sensibilitat 20. Menys mal q em vaig fer l'altre si no portarien 3 dies flipant entre si O no.
De símptomes igual mal de pits ( com altres més pre W. Mal de ovaris i ronyons com si tingués la W. I mal de cap Ahir em vaig tenir de pendre un paracetamol. Això si tinc una facilitat per dormir brutal, no em noto cansada pero a la q en toca el cap al coixí pum fregida. ( Tinc insomni i em medicava) però ara ja feia dies que no prenia res, jo donava per fet, que era per cansament de tenir tots els nens a casa els meus i els nevots. Els meus 16 i 7 anys nevots: 5 i 1any i mitg. Vamos una locura!!
El meu de 14 està amb els avis de vacances a Jaén no me le oblidat pobre jeje.
Del 10 al 17 de agosto tenim un apartament llogat amb els sogres, amb piscina. Espero estar bé i que no s'entenen de res. Fins que no em confirmin que tot està bé amb una eco.
Sabeu cuan es fa la 1era pero ss? Jo esque ja estic desfasada i amb el peque men van Fer tantísimas que ja no recordó.
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dg. jul. 26, 2020 8:51 am

Bon dia!!!!

Yop la primera Eco es a les 12s per SS...
Quina ilusió tot plegat!!! I quants nens a casa!! Per anar fer-ten a la idea de tenir un mes ;)

Faré modo ego :ufs:

Ahir tenia coll avall q estava prenyi, totes les senyals, sense tacar, mal horroros de pits... Al anar me a dormir al eixugarme vaig veure com una tira de sang.
Tot la nit somiant que em feia un TE... que em baixava... Macabo d'aixecar i ja tinc la maleïda W, pam en tota la boca, no he tingut temps de assumir q la W era imminent... M'he fet un TE d'aquests i negatiu òbviament :(

Estic de baixon total, suposo que entre q estic toveta i que jo esperava que si... Em despedeixo de l'abril i tot el que em feia tanta ilusió.
Crec que m'estic exigint massa, estic estressada... I cada mes que passa em pesa molt, Porto Poquissim però es com una carrera contrarellotge que m'he imposat jo sola :(

En fi noies estem a 26, no em ve de gust ser Jefa d'agost... A hores d'ara ja m imaginava prenyada :(
Alguna ho vol ser?????

Un peto gran nenes.. ..
Imatge Imatge
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dg. jul. 26, 2020 9:37 am

Hola guapesss!

Yop! que fort! has fet diana el mes que tenies la casa plena de nens! jajsja! Es que sempre passa quan menys tho esperes, pammm! felicitats de nou, ara a passar un bon estiu!

Nayade.... ai nena... sento la W... de vegades ens obsessionem (a mi em passa) i ens exigim massa... però jo tampoc diria que no et quedes per l'stress. Simplement son probabilitats... i ja està, no hi donis més voltes. Gaudeix de la cerca, és igual quan hagi de neixer... abril, maig, juny.... tan se val!! ets jove, no tens la pressió de l'edat, simplement moltes ganes de ser mami! Deixa't fluir i no t'exigeixis tant! És facil de dir, eh? però dificil d'aplicar...

En fi, molts anims!

Jo estic a 1 setmana de la W o noW! Se m'han fet els cicles tant curts que em passen volant! No tinc el positiu, però... en fi!! A veure aquest mes! De moment zero simptomes... paciència!!

Algú més en desespero?

petonets i gaudiu del diumenge!
Mire20
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. juny 09, 2020 9:12 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Mire20 » dg. jul. 26, 2020 10:42 am

Náyade bonica.... Ho sento de veritat... Pero guapi ja se que no es consol però porteu molt poquet buscant... Segur que aviat arriba de veritat.... És cert que ara el que et diguin és igual però per experiència no et desanimis.... La cerca és molt bonica. Molts petons!!!!!!!!!!
Xap
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. gen. 26, 2017 10:51 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Xap » dg. jul. 26, 2020 11:54 pm

Yyooppp!! >.-<: què bé!felicitats! :-())
Quina alegria! Realment t'ha sortit tot rodó!! Això demostra que quan ha de ser és, tant se val si estàs nerviosa o estressada. A celebrar-ho!
Monica i Mire m'alegro també que tot us vagi bé.
Nayade és normal estar de baixon, tranquil·la que t'aniras animant i pel proper cicle en tornaras a tenir ganes.
Elyantris com estàs??estas en desespero no?
Escric des del mòbil, perdoneu si no escric bé els noms o faig faltes.
Ego: vem anar a vall d'hebron i aquest dijous ens faran un anàlisis super complert per veure també compatibilitat genètica, a part de tiroides, coagulació...està bé per descartar però crec que no ens passa res(ja tenim una nena dels dos)..simplement entre temes laborals i superació de dols els mesos han passat i la qualitat dels òvuls quan més gran doncs més difícil...és lo que el metge ens va dir..però que portem poc i no desanimem..doncs a continuar. M'he comprat els fermometer a veure si entenc quan ovulo i va millor...
Bona nit noies!
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » dl. jul. 27, 2020 10:05 am

Ostres Nayade em sap greu, aquesta W a traicio q ni t'ha avisat. Però com et diuen mira més contra rellotge q jo q em vaig ficar més final de búsqueda i tot... I toma al últim per fer-me patir fins últim moment.
Ànims i a per el pròxim cicles. Us aniré seguint!!

Ego: ja he trucat Giné i em donen per el 19 de agost. Així q encara queda uns dies.
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: aixamb » dl. jul. 27, 2020 4:23 pm

Yop, bonica!!!!
Felicitats!!!


Acabo de veure els teus missatges!!! Com me n'alegro!!! Això ha estàt un golàs, eh!! Tu que ja t'havies posat com a data final aquest mes... mmm... això vol dir que a mi em tocarà al setembre, que és la data tope que m'havia posat? hihihihi

La veritat és que aquest mes m'ha anat bé estar una mica off, ho hem fet quan ens ha vingut gust, no estava sempre pendent d'escoltar-me, ni he fet TO's, de fet no sabia ben bé quin dia de cicle estic fins que ho he mirat aquest matí (32), però ja tinc força símptomes de regla, així que suposo que en els propers dies la tindré aquí.

Nayade una abraçada, molt gran!! Ànims!! Segur que arriba aviat!

Molts petonets per a totes!!
Imatge

Imatge
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Náyade » dc. jul. 29, 2020 4:54 pm

:--/) Hola precioses!!!! Com esteu??

Aviam si em poso al dia que he necessitat dies per desconnectar...

Miri27 gràcies per les teves paraules!!! :-()-) Com va el desespero? Espero que molt bé! Sensacions? :-o00m

Mire20 gràcies bonica! :-()-) com estàs? :-())

Xap demà tens l'anàlisi oi?? Que vagi super bé, esperem qur surti tot genial :ok:
Segur que el tema anímic també ha tingut algo a veure... Molts ànims guaoa!

Yop com estàs??? :-())

Aixamb me nalegro que hagi anat bé la desconnexió :-o00m com portes el desespero? Espero que no hagi vingut la W! Molta sort! :()()::::

Ego. Gaire res a explicar... Encara no m'ha baixat oficialment, estic tancant i avui m'he fet un TE pq no ho vaig normal no tinc dolor de W ni res, només taco una mica... Però res, negatiu, així que a esperar que baixi del tot.
Sabeu que? Que porto un parell de dies desconnectada amb molt treball però no he pensat en panxu, com que estic en W o preW m'ho prenc amb tranquilitat i espero agafar forces per la propera SW
Aviam si l'agost amb les vacances aconsegeixo panxu!

Alguna vol ser Jefa? Queden 3 dies....

Un petonet a totes!!!!!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
yop
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dj. nov. 15, 2012 7:55 am
Ubicació: Badalona

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: yop » dj. jul. 30, 2020 7:13 am

Al agost totes a Fer Diana! Ja veureu.
Jo encara no m'ho crec, tot i que no hi ha dubte.
No tinc més símptomes q els q ja us vaig dir mal de W , pechugues doloroses i no sé si serà per el 4rt O pq tinc uns kl de més de la cuarentena pero us juro q Avui tinc la panxa com de 3 mesos. Ahir no estava així us ho ben juro. Cualquiera diría q me enterat fa no res. Avui he quedat amb ma mare q ha pujat a casa mà germana ( la q vaig engegar a cagar) i su olorarara només veurem. Quin cague. Jo volia esperar a la eco.
Vaig comentar-li a la comadrona lo del úter irritable i que em poso de part entre les setmanes 22 i 25 ( amb els 2 últims ma pasat) em tenia preocupada això en cas de embaraç. I mà dit q no pateixi q em donarà la gine progesterona abans q pasi. Q no pateixi. Així q me quedat molt més tranquila.

Una abraçada a toted, ya vaig llegint!!
Miri27
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 30, 2018 12:08 am

Re: .•❀•._.•❁•.Cercadores JULIOL'20.•❁•._.•❀•.

EntradaAutor: Miri27 » dj. jul. 30, 2020 8:16 am

Hola a totes!

Ay Yop que fort!! jejejje Ets una campiona! 4! buufffff. Ja ens vas dient i que tot vagi bé!!

Nayade, bonica, que bé que hagis desconnectar, a mi també em passa. Aquests tacadets son molt cansinos... en fi!

Ego: jo estic en desespero, crec que a 3 dies de la W, o NoW , però ja amb ovaris remogudets. Ahir vaig anar a revisió de gine i quan em va fer la eco jo mirava a la pantalla a veure si es veia un puntet! jajajajaj Però res, almenys tot estava bé i la gine em va dir que bueno, que anés provant a veure (li vaig explicar que buscavem, però que no volia fer cap tractament no res) a veure si sona la flauta!

En fi, que demà començo vacances! espero que l'agost totes fem diana!!!!! (les que encara no lhem fet!!)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::